Анотація до роботи:
Бачинська Є.М. Організаційно-методичні засади підготовки вчителів до класного керівництва в системі підвищення кваліфікації. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти АПН України, Київ, 2004. Робота присвячена дослідженню змісту організації підготовки вчителів до класного керівництва в системі підвищення кваліфікації. У дисертації проаналізовано наукові дослідження та досвід підготовки вчителів до класного керівництва в історико-педагогічному контексті, розглянуто основні вимоги до їх знань і вмінь; обґрунтовано організаційно-методичні засади підвищення рівня психолого-педагогічної компетентності класних керівників, розкрито шляхи забезпечення єдності та наступності всіх ланок системи підвищення кваліфікації у підготовці вчителів до виховної роботи. Розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методику підготовки вчителів до класного керівництва в системі підвищення кваліфікації, цільові програми підвищення рівня психолого-педагогічної компетентності та програми проблемно-тематичних курсів для класних керівників. Їх впровадження забезпечило позитивні результати у роботі з класними керівниками у міжкурсовий період та під час курсового підвищення кваліфікації. |