Анотація до роботи:
Черняк С. Г. Організаційно-педагогічні засади діяльності Київського імператорського університету св. Володимира (1833–1863 рр.). – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 – «Загальна педагогіка та історія педагогіки» – Київський національний університет імені Тараса Шевченка. – Київ, 2008. У дисертаційному дослідженні здійснено цілісний науковий аналіз організаційно-педагогічних засад діяльності Київського імператорського університету св. Володимира періоду 1833–1863 рр., обґрунтовано провідні етапи та тенденції його розвитку. На підставі вивчення науково-теоретичних, документальних, періодичних, архівних джерел з проблеми дослідження, аналізу змісту і структури статутів 1833 р., 1835 р., 1842 р., визначено провідні етапи становлення та розвитку діяльності Київського імператорського університету св. Володимира, (1833–1837 рр. – організаційно-структурний; 1838–1841 рр. – структурно-змістовий; 1842–1863 рр. – структурно-процесуальний), класифіковано провідні тенденції розвитку організаційно-педагогічних засад його діяльності (організації управління; організації структури; організації освітньої та наукової діяльності; тенденції, що відображають політику проведення вступних кампаній і вирішення кадрових питань), обґрунтовано організаційно-педагогічні засади діяльності вищого закладу освіти, актуалізовано провідні тенденції розвитку організаційно-педагогічних засад діяльності Київського імператорського університету св. Володимира 1833–1863 рр. в сучасних умовах функціонування Київського національного університету імені Тараса Шевченка |