Козак Т. Інформаційна модель освітньої діяльності вищого навчального закладу ІІІ-IV рівня акредитації // Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. / Ред. кол.: В.О. Зайчук (гол. ред.), О.Я. Савченко, М.Ф. Дмитриченко та ін. – К.: НМЦ ВО, 2003. – Вип. 35. – С. 201-215.
Козак Т. Актуальні проблеми впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах ІІІ-IV рівнів акредитації // Людинознавчі студії: Зб. наук. пр. Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / Ред. кол. Т. Біленко (гол. ред.), В. Кемінь, М. Чепіль та ін. – Дрогобич: Вимір, 2004. – Вип. 9. Педагогіка. – С. 15-25.
Козак Т. Кредитно-модульна система як чинник самоосвіти впродовж життя // Вища освіта України (додаток). – № 4 (14). – 2004. – С. 118-119.
Козак Т. Система внутрішнього контролю за впровадженням кредитно-модульної системи у вищих навчальних закладах // Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Ю.Федьковича: Зб. наук. пр. Педагогіка і психологія / Ред. кол.: Філіпчук Г.Г. (наук. ред.), Руснак І.С., Филипчук В.С. та ін. – Чернівці: Рута, 2005. – Вип. 258. – С. 87-98.
Козак Т. Кредитно-модульна система: перші результати впровадження // Рідна школа. – 2005. – № 12 (911). – С. 22-25.
Козак Т. Формування та контроль професійної компетентності педагога // Новий колегіум. – 2005. – № 6. – С. 38-42.
Козак Т. Шляхи удосконалення просвітницької діяльності вищого навчального закладу ІІІ-IV рівнів акредитації // Молодь і ринок: Щоквартальний науково-педагогічний та економічний журнал / Ред. кол.: М. Вачевський (гол. ред.), Г. Левченко, М. Савчин, В. Скотний та ін. – Дрогобич: Коло, 2004. – № 1 (7). – С. 53-56.
Козак Т. Аналіз результатів вхідного контролю у педагогічному експерименті щодо впровадження кредитно-модульної системи // Молодь і ринок: Щоквартальний науково-педагогічний та економічний журнал / Ред. кол.: М. Вачевський (гол. ред.), Г. Левченко, М. Савчин, В. Скотний та ін. – Дрогобич: Коло, 2005. – № 2 (12). – С. 98-102.
Козак Т. Законодавче забезпечення освітньої діяльності вищого навчального закладу і довіра до влади // Сучасні проблеми гуманізації та гармонізації управління: Матер. 4-ї Міжнар. міждисципл. наук.-практ. конф. – Харків: Українська асоціація “Жінки в науці та освіті”, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2003. – С. 356-357.
Козак Т. Деякі питання організаційно-методичного забезпечення функціонування кредитно-модульної системи підготовки фахівців // Освіта як фактор забезпечення стабільності сучасного суспільства: Матер. Міжнар. наук.-теор. конф. – Тернопіль: ІНОТ, 2004. – С. 107-108.
Козак Т. Проблеми законодавчого забезпечення впровадження кредитно-модульної системи у підготовку фахівців з вищою освітою // Сучасні проблеми науки та освіти: Матер. 5-ї Міжнар. міждисципл. наук.-практ. конф. – Харків: Українська асоціація “Жінки в науці та освіті”, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2004. – С. 144.
Козак Т. Кредитно-модульна система організації навчального процесу як засіб гуманізації та гармонізації вищої освіти // Сучасні проблеми гуманізації та гармонізації управління: Матер. 5-ї Міжнар. міждисципл. наук.-практ. конф. – Харків: Українська асоціація “Жінки в науці та освіті”, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2004. – С. 171-172.
Козак Т. Психолого-педагогічні умови впровадження кредитно-модульної системи у вищих навчальних закладах // Реалізація принципів і завдань Болонського процесу в Україні: Матер. Міжнар. наук. конф. – Львів: Видавничий центр ЛНУ, 2005. – С. 55-61.
Козак Т. Особливості управління навчально-освітньою діяльністю вищого навчального закладу в умовах кредитно-модульної системи // Тези доповідей 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф. “Управління в освіті” – Львів: Видавництво ДЦ МОНУ, 2005. – С. 36.
Козак Т. Самостійна робота студентів: проблеми організації та контролю // Сучасні проблеми науки та освіти: Матер. 6-ї Міжнар. міждисципл. наук.-практ. конф. – Харків: Українська асоціація “Жінки в науці та освіті”, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2005. – С. 234.
Козак Т. Деякі результати порівняння ефективності традиційної та кредитно-модульної системи організації навчального процесу // Наукові дослідження – теорія та експеримент 2005: Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. – Полтава: Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка, 2005. – Т. 12. – С. 34-37.
Козак Т. Студентський фактор у функціонуванні кредитно-модульної системи. // Молодіжна політика: проблеми і перспективи: Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. – Львів: Вимір, 2005. – С. 233-238.
Козак Т. Деякі результати експерименту щодо впровадження кредитно-модульної системи у Дрогобицькому державному педагогічному університеті імені Івана Франка // Болонський процес: трансформація навчального процесу у технологію навчання: Матер. ІІ Міжнар. наук.-метод. конф. – К.: Видавництво ДУІКТ, 2005. – С. 245-246.
Козак Т. Професійна компетентність педагога: проблеми формування та контролю // Сучасний стан і перспективи розвитку освітнього простору України: Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. – Запоріжжя: ГУ “ЗІДМУ”, 2005. – Т. 2. – С. 234-235.
Козак Т. Педагогічна співтворчість викладача і студентів в рамках кредитно-модульної системи організації навчального процесу // Розвиток наукових досліджень ’ 2005: Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. – Полтава: ІнтерГрафіка, 2005. – Т. 5. – С. 42-44.
Козак Т. Творчий викладач вищої школи – вимога європейської інтеграції // Психолого-педагогічні проблеми формування професіоналізму викладача вищої школи в умовах європейського вибору: Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. – Полтава: ПДПУ, 2006. – С.26-28.
Козак Т. Посилення ролі студентського самоврядування в умовах кредитно-модульної системи // Молодіжна політика: проблеми і перспективи: Матер. Міжнар. ІІІ наук.-практ. конф. – Дрогобич: ДДПУ, 2006. – С. 220-223.
Козак Т. Актуальні проблеми студентського самоврядування через призму Болонського процесу // Молодь в умовах нової соціальної перспективи: Матер. VIII Міжнар. наук.-практ. конф. – Житомир: Житомирський економіко-гуманітарний інститут Університету “Україна”, 2006. – С. 179-181.