Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Загальна педагогіка, історія педагогіки і освіти


Козак Тетяна Михайлівна. Організаційно-педагогічні засади впровадження кредитно-модульної системи підготовки фахівців у вищих педагогічних навчальних закладах III-IV рівнів акредитації : дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Дрогобицький держ. педагогічний ун-т ім. Івана Франка. — Дрогобич, 2007. — 278арк. — Бібліогр.: арк. 173-199.



Анотація до роботи:

Козак Т.М. Організаційно-педагогічні засади впровадження кредитно-модульної системи підготовки фахівців у вищих педагогічних навчальних закладах ІІІ-IV рівнів акредитації. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. – Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир, 2007.

Дисертація присвячена проблемам теоретичного обґрунтування та експериментальної перевірки організаційно-педагогічних засад впровадження кредитно-модульної системи підготовки фахівців у вищих педагогічних навчальних закладах України.

На основі аналізу документів, покладених в основу інтеграційних процесів, педагогічної та методичної літератури, наукових праць з теми дисертації, порівняння кредитних систем у ВНЗ окремих країн Європи і США, експериментального дослідження встановлено позитивні і негативні чинники впровадження кредитно-модульної системи в освітній простір України, виявлено і обґрунтовано організаційні та педагогічні засади.

Поняття “організаційно-педагогічні засади” тлумачиться як діяльність освітян всіх рівнів, спрямована на реалізацію чинників, що визначають сутність системи організації навчання, забезпечують активність усіх учасників навчального процесу, стимулюють свідоме засвоєння навчального матеріалу, впливають на ефективність педагогічного процесу в цілому.

Доведено, що гнучкість побудови навчального процесу, варіативність його компонентів, відмова від уніфікованих моделей навчання, які ігнорують особистісні характеристики студента, перенесення центру ваги підготовки спеціаліста на самостійну роботу, впровадження інноваційних технологій, посилення зв’язку між студентом і викладачем через удосконалення методики контролю знань дають можливість підвищити результативність навчання та якість підготовки фахівця.

Публікації автора:

  1. Козак Т. Інформаційна модель освітньої діяльності вищого навчального закладу ІІІ-IV рівня акредитації // Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. / Ред. кол.: В.О. Зайчук (гол. ред.), О.Я. Савченко, М.Ф. Дмитриченко та ін. – К.: НМЦ ВО, 2003. – Вип. 35. – С. 201-215.

  2. Козак Т. Актуальні проблеми впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах ІІІ-IV рівнів акредитації // Людинознавчі студії: Зб. наук. пр. Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / Ред. кол. Т. Біленко (гол. ред.), В. Кемінь, М. Чепіль та ін. – Дрогобич: Вимір, 2004. – Вип. 9. Педагогіка. – С. 15-25.

  3. Козак Т. Кредитно-модульна система як чинник самоосвіти впродовж життя // Вища освіта України (додаток). – № 4 (14). – 2004. – С. 118-119.

  4. Козак Т. Система внутрішнього контролю за впровадженням кредитно-модульної системи у вищих навчальних закладах // Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Ю.Федьковича: Зб. наук. пр. Педагогіка і психологія / Ред. кол.: Філіпчук Г.Г. (наук. ред.), Руснак І.С., Филипчук В.С. та ін. – Чернівці: Рута, 2005. – Вип. 258. – С. 87-98.

  5. Козак Т. Кредитно-модульна система: перші результати впровадження // Рідна школа. – 2005. – № 12 (911). – С. 22-25.

  6. Козак Т. Формування та контроль професійної компетентності педагога // Новий колегіум. – 2005. – № 6. – С. 38-42.

  7. Козак Т. Шляхи удосконалення просвітницької діяльності вищого навчального закладу ІІІ-IV рівнів акредитації // Молодь і ринок: Щоквартальний науково-педагогічний та економічний журнал / Ред. кол.: М. Вачевський (гол. ред.), Г. Левченко, М. Савчин, В. Скотний та ін. – Дрогобич: Коло, 2004. – № 1 (7). – С. 53-56.

  8. Козак Т. Аналіз результатів вхідного контролю у педагогічному експерименті щодо впровадження кредитно-модульної системи // Молодь і ринок: Щоквартальний науково-педагогічний та економічний журнал / Ред. кол.: М. Вачевський (гол. ред.), Г. Левченко, М. Савчин, В. Скотний та ін. – Дрогобич: Коло, 2005. – № 2 (12). – С. 98-102.

  9. Козак Т. Законодавче забезпечення освітньої діяльності вищого навчального закладу і довіра до влади // Сучасні проблеми гуманізації та гармонізації управління: Матер. 4-ї Міжнар. міждисципл. наук.-практ. конф. – Харків: Українська асоціація “Жінки в науці та освіті”, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2003. – С. 356-357.

  10. Козак Т. Деякі питання організаційно-методичного забезпечення функціонування кредитно-модульної системи підготовки фахівців // Освіта як фактор забезпечення стабільності сучасного суспільства: Матер. Міжнар. наук.-теор. конф. – Тернопіль: ІНОТ, 2004. – С. 107-108.

  11. Козак Т. Проблеми законодавчого забезпечення впровадження кредитно-модульної системи у підготовку фахівців з вищою освітою // Сучасні проблеми науки та освіти: Матер. 5-ї Міжнар. міждисципл. наук.-практ. конф. – Харків: Українська асоціація “Жінки в науці та освіті”, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2004. – С. 144.

  12. Козак Т. Кредитно-модульна система організації навчального процесу як засіб гуманізації та гармонізації вищої освіти // Сучасні проблеми гуманізації та гармонізації управління: Матер. 5-ї Міжнар. міждисципл. наук.-практ. конф. – Харків: Українська асоціація “Жінки в науці та освіті”, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2004. – С. 171-172.

  13. Козак Т. Психолого-педагогічні умови впровадження кредитно-модульної системи у вищих навчальних закладах // Реалізація принципів і завдань Болонського процесу в Україні: Матер. Міжнар. наук. конф. – Львів: Видавничий центр ЛНУ, 2005. – С. 55-61.

  14. Козак Т. Особливості управління навчально-освітньою діяльністю вищого навчального закладу в умовах кредитно-модульної системи // Тези доповідей 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф. “Управління в освіті” – Львів: Видавництво ДЦ МОНУ, 2005. – С. 36.

  15. Козак Т. Самостійна робота студентів: проблеми організації та контролю // Сучасні проблеми науки та освіти: Матер. 6-ї Міжнар. міждисципл. наук.-практ. конф. – Харків: Українська асоціація “Жінки в науці та освіті”, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2005. – С. 234.

  16. Козак Т. Деякі результати порівняння ефективності традиційної та кредитно-модульної системи організації навчального процесу // Наукові дослідження – теорія та експеримент 2005: Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. – Полтава: Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка, 2005. – Т. 12. – С. 34-37.

  17. Козак Т. Студентський фактор у функціонуванні кредитно-модульної системи. // Молодіжна політика: проблеми і перспективи: Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. – Львів: Вимір, 2005. – С. 233-238.

  18. Козак Т. Деякі результати експерименту щодо впровадження кредитно-модульної системи у Дрогобицькому державному педагогічному університеті імені Івана Франка // Болонський процес: трансформація навчального процесу у технологію навчання: Матер. ІІ Міжнар. наук.-метод. конф. – К.: Видавництво ДУІКТ, 2005. – С. 245-246.

  19. Козак Т. Професійна компетентність педагога: проблеми формування та контролю // Сучасний стан і перспективи розвитку освітнього простору України: Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. – Запоріжжя: ГУ “ЗІДМУ”, 2005. – Т. 2. – С. 234-235.

  20. Козак Т. Педагогічна співтворчість викладача і студентів в рамках кредитно-модульної системи організації навчального процесу // Розвиток наукових досліджень ’ 2005: Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. – Полтава: ІнтерГрафіка, 2005. – Т. 5. – С. 42-44.

  21. Козак Т. Творчий викладач вищої школи – вимога європейської інтеграції // Психолого-педагогічні проблеми формування професіоналізму викладача вищої школи в умовах європейського вибору: Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. – Полтава: ПДПУ, 2006. – С.26-28.

  22. Козак Т. Посилення ролі студентського самоврядування в умовах кредитно-модульної системи // Молодіжна політика: проблеми і перспективи: Матер. Міжнар. ІІІ наук.-практ. конф. – Дрогобич: ДДПУ, 2006. – С. 220-223.

  23. Козак Т. Актуальні проблеми студентського самоврядування через призму Болонського процесу // Молодь в умовах нової соціальної перспективи: Матер. VIII Міжнар. наук.-практ. конф. – Житомир: Житомирський економіко-гуманітарний інститут Університету “Україна”, 2006. – С. 179-181.