Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Філософські науки / Соціальна філософія та філософія історії


Долголенко Ірина Анатоліївна. Освіта в контексті ціннісних орієнтацій (соціально-філософський аспект) : Дис... канд. наук: 09.00.03 - 2007.



Анотація до роботи:

Долголенко І.А. Освіта в контексті ціннісних орієнтацій (соціально-філософський аспект). – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидат філософських наук за спеціальністю 09.00.03 – соціальна філософія та філософія історії. Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К.Д.Ушинського. – Одеса, 2007.

Дисертація присвячена вирішенню наукового завдання, зазначеного як соціально-філософське осмислення освіти в контексті ціннісних орієнтацій. У дисертації обґрунтовується необхідність осмислення освіти як найважливішого об'єкта соціальної дійсності в проблемному полі соціальної філософії.

Зазначено переваги системного підходу як найбільш релевантного предметові дослідження; пояснюється процедура застосування системного підходу до освіти. Розглянуті сутнісно-атрибутивні характеристики освіти в спектрі соціокультурних системних зв'язків.

Виявлено причини, зміст, динаміку трансформацій освіти у зв'язку з таким комплексом духовних детермінант діяльності людей, як ціннісні орієнтації.

Дано аналіз факторів концептуальних зрушень в освітніх системах, які виявляються в динаміці зміни парадигм освіти.

Аналізується процес функціонування вищої школи в країнах Північної Європи: Швеції, Норвегії, Данії й Фінляндії. Доводиться необхідність реформи освіти в Україні.

Публікації автора:

  1. Долголенко И.А. Системный анализ образования как феномена духовного производства // Наукове пізнання: методологія та технологія. – 2005. – № 2. – С. 54-58.

  2. Долголенко И.А. Образование как социокультурный феномен // Перспективи. – 2005. – № 2. – С. 55-60.

  3. Долголенко І.А. Об инновациях в содержании высшего образования в странах Северной Европы на современном этапе // Перспективи. – 2006. – № 1. – С. 52-56.