Публікації автора:
У фахових виданнях: 1. Титаренко В.Є. Маркетингові концепції в діяльності Торгового дому «Жидачівський паперовий комбінат» // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Логістика.–Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001.–№424.–С.254–261. 2. Титаренко В.Є. Дослідження ринку гофропродукції в Україні // Науково-технічний збірник «Наукові записки» /Українська академія друкарства.-Львів:Українська академія друкарства, 2001.–Вип.4-С.-135-141. 3. Титаренко В.Є., Білик М.В., Васелевські М. Бази даних маркетингової інформації на ринках промислових товарів // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Проблеми економіки та управління.–Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001.–№425.–С.291–300. [Особистий внесок: обґрунтовано та розроблено структуру, склад бази даних маркетингової інформації.] 4. Титаренко В.Є. Етимологія та дефініція конкуренції: аналіз та систематизація // Вісник Національного університету “Львівська політехніка” Логістика.–Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002.–№446.–С.100–108. 5. Титаренко В.Є. Ієрархізація конкурентноздатності // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Фінансові механізми активізації підприємництва в Україні (збірник наукових праць). Випуск 2(XXXIII) /НАН України, Інститут регіональних досліджень, ред.кол.: відповідальний редактор М.І.Долішній. Частина 1.– Львів, 2002.–С.269–274. 6. Титаренко В.Є., Кузьо Н.Є. АВС-аналіз в дослідженні збутової діяльності Торгового дому “Жидачівський паперовий комбінат” // Вісник Національного університету “Львівська політехніка” Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. –Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002.–№457.–С.43–51. [Особистий внесок: проаналізовано результати маркетингових досліджень стосовно структури збуту та локалізації споживачів.] 7. Титаренко В.Є. Чинники конкурентоспроможності підприємств целюлозно-паперової галузі // Вісник Національного університету “Львівська політехніка” Логістика.–Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003.–№469.–С.322–327. 8. Титаренко В.Є. Чинники конкурентоспроможності підприємства: систематизація та формування єдиного підходу // Вісник Національного університету “Львівська політехніка” Логістика.–Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004.–№499.–С.119–124. 9. Титаренко В.Є. Оцінка конкурентоспроможності підприємства: вибір критеріїв // Вісник Національного університету “Львівська політехніка” Логістика.–Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2005.–№.526–С.453–459. Додаткові публікації: 10. Титаренко В.Є. Маркетингові концепції в діяльності Торгового дому «Жидачівський паперовий комбінат» // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: Тези доповідей ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (9–11 листопада 2000р.).–Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2000.–С.296–297. 11. Балик У.О., Кубів С.І., Титаренко В.Є. Маркетингова цінова політика на ринку гофропродукції // Менеджмент та міжнародне підприємництво: Збірник матеріалів міжнародної науково-прикладної конференції.–Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001.–С.10. [Особистий внесок: проаналізовано сучасну цінову політику на ринку гофропродукції з точки зору маркетингу, сформульовано поради для подальшого розвитку конкретного підприємства.] 12. Титаренко В.Є. Конкурентоспроможність промислових підприємств // Теорія та практика управління у трансформаційний період: Тези доповідей всеукраїнської науково-практичної конференції (4–6 жовтня 2001 р.) /НАН України. Інститут економіки промисловості. –Донецьк: Ротапринт ІЕН НАН України,2001.–С.338–342. 13. Титаренко В.Є. Чинники конкурентоспроможності підприємств целюлозно–паперової галузі (на прикладі Торгового дому Жидачівський паперовий комбінат) // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: Тези доповідей ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (7–9 листопада 2002 р.).–Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002.–С.363–364. 14. Титаренко В.Є. Оцінка конкурентоспроможності підприємства: вибір критеріїв // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: Тези доповідей V міжнародної науково-практичної конференції (7–9 жовтня 2004 р.).–Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004.–С.318–319. |