Карпенчук С.Г. Педагогічна технологія А.С.Макаренка і сучасність. Монографія /Рівненський державний гуманітарний університет. – Рівне, 2000. –
340 с.
2. Карпенчук С.Г., Окса М.М. На зорі макаренкознавства: Монографія. –Мелітополь, 2001. – 97 с. (Теоретична розробка та обґрунтування проблеми, систематизація та упорядкування матеріалів).
Навчальні посібники:
3. Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання: Навч. посібник. – К.: Вища шк., 1997. – 304 с.
4. Карпенчук С.Г. Самовиховання особистості: Науково-методичний
посібник. – К.: ІЗМН, 1998. – 216 с.
5. Карпенчук С.Г., Процюк В.К. Години спілкування з проблем морально-етичного самоформування особистості. – Рівне, 1998. – 143 с. (Розробка технології морально-етичного самовдосконалення особистості, теоретичне та методичне упорядкування матеріалу).
6. Програма для педагогічних інститутів: Методика виховної роботи для спеціальності “Методика виховної роботи ” /Укл. С.Г. Карпенчук:. – К., 1993. – 32 с.
7. Пріоритетні напрями та основні види діяльності педагогів-кураторів, наставників-консультантів у студентських академічних групах: Метод. реком. /Упоряд.: Т.Д. Дем’янюк, С.Г. Карпенчук, Г.Й. Шенгера. – Рівне, 1995. – 40 с. (Розроблено напрям, пов’язаний із самоудосконаленням майбутнього вчителя на основі програми “Я – студент”).
8. Карпенчук С.Г. Методичні рекомендації по впровадженню в практику роботи сучасної школи методики А.С. Макаренка. – Вінниця, 1987. – 25 с.
9. Карпенчук С.Г. Самовиховання - процес самоформування особистості: В 3-х частинах. (Самопізнання. Самооцінка. Саморегуляція). – Рівне, 1995. – 56 с.
10. Карпенчук С.Г. Психолого-педагогічне вивчення учнів - провідна функція класного керівника: Метод. реком. – Рівне, 1990. – 20 с.
11. Карпенчук С.Г. Удосконалення діяльності дитячих організацій в умовах сільської школи. Метод. реком. – Рівне, 1996. – 20 с.
12. Карпенчук С.Г., Ситник Г.І. Вивчення рівнів вихованості школярів: Метод. реком. на допомогу класним керівникам, заступникам директорів шкіл, вихователям. – Рівне, 1996. – 42 с. (Наукове обґрунтування та систематизація рівнів та показників вихованості школярів).
13. Карпенчук С.Г. Вивчення особистості школяра – провідна функція в діяльності класного керівника: Метод. реком. для класних керівників шкіл, студентів педагогічного інституту. – 2-е вид., доповн. – Рівне, 1992. – 40 с.
Статті у наукових фахових виданнях:
14. Карпенчук С.Г. Самоуправление - основа социального возмужания //Школа на путях реформи. – Одесса, 1986. – С. 69 – 74.
15. Коломінський Н.Л., Карпенчук С.Г. Психолого-педагогічне вивчення учнів //Радянська школа. – 1988. – № 5. – С. 19–26. (На основі наукових поглядів співавтора розроблено програму вивчення учня).
16. Карпенчук С.Г. Удосконалення структури шкільного колективу на основі ідей А.С. Макаренка //Педагогіка: Респ. наук.-метод. зб. – К.,1988.– Вип.27. – С.30-35.
17. Карпенчук С.Г. А.С.Макаренко і сучасна педагогіка //Нова педагогічна думка. –1995. – № 2-3. – С. 57 – 62.
18. Карпенчук С.Г. Християнський ідеал як основа суспільних норм моральності //Формування основ християнської моралі в процесі духовного відродження України: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції: Острог 1995. – Острог, 1996.– кн.2. – С. 141 – 148.
19. Карпенчук С.Г. Новий погляд на педагогічну спадщину А.С.Макаренка //Педагогіка і психологія. – 1996. – № 2. – С. 19 –27.
20. Карпенчук С.Г. Володіти розумом, почуттями і волею. Моральний ідеал і самовдосконалення особистості //Рідна школа. – 1997. – № 5. – С. 22-25.
21. Карпенчук С.Г. Антропологічний підхід до формування особистості в педагогічній спадщині К.Д.Ушинського //Дидактичні системи К.Д.Ушинського в сучасній загальноосвітній школі: Наукові записки Рівненського державного педагогічного інституту. – Рівне, 1998. – С. 28 – 33.
22. Карпенчук С.Г. Моральний ідеал і самовдосконалення особистості //Нова педагогічна думка. – 1998. – № 14. – С. 82. – 88.
23. Карпенчук С.Г. Етнічно-національна основа педагогічної технології А.С.Макаренка //Педагогічні ідеї А.С.Макаренка й сучасність: проблеми та перспективи: Збірник наукових праць. – Переяслав–Хмельницький, 1999. – С. 66– 70.
24. Карпенчук С.Г. Аспекти християнської моралі в контексті сучасної педагогіки //Виховання молодого покоління на принципах християнської моралі в процесі духовного відродження України: Наук. записки. – Острог, 2000. – Т.ІІІ.– С. 333 – 339.
25. Карпенчук С.Г. В.О.Сухомлинський як пропагандист ідей А.С.Макаренка //Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Наукові записки РДГУ. – Рівне, 2000. – Вип. 9. – С. 219 – 224.
26. Карпенчук С.Г. Самофінансування як важливий аспект трудового виховання А.С.Макаренка //Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць РДГУ. – Рівне, 2000. –Вип.11.– С. 22 – 25.
27. Карпенчук С.Г. А.С.Макаренко і соціометричне дослідження //Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. Збірник наукових праць РДГУ. – Рівне, 2001. – Вип.15.– С. 9 - 13.
Карпенчук С.Г. Ідеї А.С.Макаренка в контексті вивчення предмета дослідження сучасної педагогіки //Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. Збірник наукових праць РДГУ. – Рівне, 2000. – Вип. 12/1. – С. 83 - 86.
Карпенчук С.Г. Шлях до далекої перспективи //Дивослово. – 2000. – № 12. – С. 49 – 53.
Карпенчук С.Г. Сподвижник А.С.Макаренка М.Довгополюк //Нова педагогічна думка. – 2000. – № 3-4. – С. 3 - 15.
Карпенчук С.Г. Педагогічна технологія: антропологічний підхід //Рідна школа. – 2001.–№12. – С. 20-21.
Карпенчук С.Г. Сходження до Макаренка //Пост Методика. –2001. –№4 (36). – С. 2-12.
Карпенчук С.Г. Орієнтація на вищу досконалість у процесі морального самовдосконалення людини. //Християнські цінності: історія і погляд у третє тисячоліття. Збірник наукових записок Національного університету “Острозька академія” – Острог, 2002. – Том.IV.– С. 284 - 289.
Карпенчук С. Г. Сутність педагогічної технології // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Наукові записки РДГУ. – Рівне,2001. – Вип. 17. – С.112-119.
Карпенчук С.Г. Педагогічна майстерність як інтегрована система педагогічного досвіду А.С.Макаренка //Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Наукові записи РДГУ. – 2002. – Вип.. 19.– С. 41-50.
Карпенчук С.Г. Технологія в контексті антропології та сучасного системотворення //Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та вузі. – Рівне: Волинські обереги, 2002. – Вип. 3. – С. 256-259.
Карпенчук С.Г.Синтез прогрессивных идей мировой педагогики в опыте А.С.Макаренко //Імідж сучасного педагога. Педагогічна концепція А.С.Макаренка і Європа. – Полтава, 2002.– №4-5. – С 3-9.
Карпенчук С.Г., Новоселецький М.Ю. Від “школи майбутнього” до “школи сучасної” //Рідна школа. – 2002. – №10. – С.62-64. (Систематизація поглядів щодо “школи майбутнього” та моделювання освітньо-виховних цілей сучасного загальноосвітнього закладу).
39. Карпенчук С.Г. Путь к Макаренко //Советская педагогика. – 1988. – № 4. –
С. 98 –100.
Тези доповідей у збірниках наукових конференцій:
40. Карпенчук С.Г. Развитие идей А.С. Макаренко о коллективе и личности в практике средней школы. //Творческое наследие А.С.Макаренко в современной школе: Тезисы докладов и сообщений на Респуб. науч.-практ. конф., посв. 100-летию со дня рождения выдающегося советского педагога.
– Сумы, 1988. – С. 84 – 85.
41. Карпенчук С.Г. А.С.Макаренко про педагогічну майстерність. //Історичні аспекти розвитку освіти в Україні і становлення творчої особистості вчителя.
Тези наук.-прак. конф., присвяченої 80-річчю проф., доктора пед. наук
Мітюрова Б.Н. – Рівне, 1990. – С. 35 – 36.
42. Карпенчук С.Г. Формування творчого вчителя – одна із важливих проблем у працях педагогів-класиків //Історичні аспекти розвитку освіти в Україні і становлення творчої особистості вчителя: Тези наук.-прак. конф., присвяченої 80-річчю проф., доктора пед. наук Мітюрова Б.Н. – Рівне, 1990. – С. 60 – 61.
43. Карпенчук С.Г. Формування педагогічної спрямованості – одна із важливих умов підготовки майбутнього вчителя //Формування і становлення сучасного вчителя: Тези наук.-прак. конф., присвяченої 50-річчю Рівненського державного педінституту. – Рівне, 1990. – С. 6–8.
44. Карпенчук С.Г. Вплив традицій народної педагогіки на формування мети виховання //Актуальні проблеми вищої педагогічної і загальноосвітньої школи: Збірник матеріалів конференції, присвяченої 85-й річниці з дня народження проф., доктора пед. наук Мітюрова Б.Н. – Рівне, 1995. – С. 51 – 53.
45. Карпенчук С.Г. Проблема народності в педагогічній спадщині А.С.Макаренка //Традиції виховання в світовій народній педагогіці: Матеріали доповідей і повідомлень Міжнар. наук.-практ. конф. 6-8 червня 1995 р. м. Рівне .– Рівне, 1995. – ч.2.– С. 191-194.
46. Карпенчук С.Г. Самоставлення учня як фактор гуманних відносин у нав-чально-виховному процесі //Психолого-педагогічні проблеми гуманізації шкільної освіти: Збірник матеріалів міжрег. наук.-практ. семінару 28–30 березня 1996 р. – Київ–Рівне, 1997.– С. 61- 64.
47. Карпенчук С.Г. Самоудосконалення як важливий фактор самореалізації молоді в сучасних умовах //Проблеми реалізації духовно-творчого потенціалу молоді. Пошуки. Перспективи: Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Рівне, 17-18 жовтня 1996 р.) – Рівне, 1996. – Вип. 1. – С. 80-82.
48. Карпенчук С.Г., Ямницький М.Н. Самоудосконалення – важливий фактор формування особистості //Образование в современном обществе: проблемы, теория, практика: Докл. и сообщ. Междунар. науч.-практ. конф. (25-27 сентября 1996 г.). – Одесса, 1996. – С. 143-145.
49. Карпенчук С.Г. А.С.Макаренко і педагогічна технологія //Навчально-виховний процес у вузі і школі та шляхи його розвитку і удосконалення: Збірник праць Міжнар. практ. конф. РЕГІ . – Рівне, 1999. – ч.3. – С. 109-112.
50. Карпенчук С.Г. Антропоцентризм у контексті методології сучасної педагогіки. Актуалізація ідей антропоцентризму в умовах реформування загальноосвітньої і вищої школи. //Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. Секції І, ІІ. – Полтава, 2001. – С. 12-16.
51. Педагогическая технология А.С.Макаренко и современная школа //Новаторство как традиция отечественной педагогики: Материалы Междунар. науч.-практ. конф. 13-14 октября 1998. Российская Академия образования. Гос. научн.-исследов. Институт семьи и воспитания. – М., 1998. – С. 97-99.
52. Карпенчук С.Г. Самоотношение студента как фактор формирования гуманистической направленности будущего педагога //Педагогическое образование в классическом университете: проблемы и перспективы: Материалы Междунар. науч.-практ. конф. 12 октября 2000. Минск – Мн.: БГУ, 2000. – ч. 1. – С. 40-43.