Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Курач Микола Станіславович. Педагогічні умови реалізації міжпредметних зв'язків у художньо-трудовій підготовці майбут-ніх учителів трудового навчання : Дис... канд. наук: 13.00.04 - 2008.



Анотація до роботи:

Курач М. С. Педагогічні умови реалізації міжпредметних зв’язків у художньо-трудовій підготовці майбутніх учителів трудового навчання. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – “Теорія і методика професійної освіти”. – Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. – Тернопіль, 2008.

Дисертація присвячена теоретичним і практичним питанням художньо-трудової підготовки студентів вищих навчальних педагогічних закладів на основі реалізації міжпредметних зв’язків.

Уточнено сутність поняття “художньо-трудова підготовка” студентів вищих навчальних закладів. Виявлено, обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови реалізації міжпредметних зв’язків у процесі художньо-трудової підготовки майбутніх учителів трудового навчання, основними з яких є: забезпечення наступності змісту художньо-трудової підготовки учнівської молоді та студентів педагогічних вищих навчальних закладів; урізноманітнення методів і прийомів навчання, застосування комп’ютерного програмного засобу з урахуванням явища перенесення міжпредметних знань та умінь студентів у процесі художньої обробки матеріалів; застосування елементів проектно-технологічної системи навчання на основі комплексу диференційованих завдань.

Публікації автора:

Статті у наукових фахових виданнях

  1. Курач М. С. Методичні аспекти реалізації міжпредметних зв’язків у художньо-трудовій підготовці майбутніх вчителів трудового навчання / М. С. Курач // Наукові записки Тернопільського нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Серія : Педагогіка. – Тернопіль, 2007. – № 7. – С. 109–113.

  2. Курач М. С. Міжпредметні зв’язки практикуму з художньої обробки матеріалів / М. С. Курач // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2006. – № 5. – С. 26–32.

  3. Курач М. Принцип наступності в контексті міжпредметних зв’язків та інших принципів освіти / М. С. Курач // Інноваційні технології в професійній підготовці вчителя трудового навчання : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць / Полтавський держ. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка. – Полтава, 2006. – Вип. 1. – С. 166–169.

  4. Курач М. С. Реалізація умов наступності практикуму в навчальних майстернях та художньої обробки матеріалів при підготовці вчителя трудового навчання / М. С. Курач // Наукові записки Тернопільського держ. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Серія : Педагогіка. – Тернопіль, 2002. – № 10. – С. 88–91.

  5. Курач М. С. Явище перенесення в художньо-трудовій підготовці майбутніх вчителів трудового навчання / М. С. Курач // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2008. – № 1. – С. 29–32.

Навчальні програми

  1. Методика викладання художньої обробки матеріалів : навч. програма / [авт.-упоряд. Б. А. Прокопович, М. С. Курач]. – Кременець : Вид-во Кременецького обл. гуман.-пед. ін-ту ім. Т. Шевченка, 2004. – 14 с.

  2. Практикум в навчальних майстернях : навч. програма / [авт.-упоряд. Б. А. Прокопович, М. С. Курач, О. П. Ємець, Ю. П. Мартинюк, С. Б. Шабага]. – Кременець : Вид-во Кременецького обл. гуман.-пед. ін-ту ім. Т. Шевченка, 2004. – 30 с.

  3. Практикум з художньої обробки матеріалів : навч. програма / [авт.-упоряд. Б. А. Прокопович, М. С. Курач, Ю. Г. Цимбалюк, Р. М. Семисюк, В. В. Писаренок, С. Б. Шабага]. – Кременець : Вид-во Кременецького обл. гуман.-пед. ін-ту ім. Т. Шевченка, 2004. – 28 с.

Тези доповідей

  1. Курач М. С. Явище переносу в процесі вивчення художньої обробки матеріалів майбутніми вчителями трудового навчання / М. С. Курач // Проблеми і перспективи наук в умовах глобалізації : матеріали Всеукр. наук. конф., 27 жовтня 2005 р. – Тернопіль, 2005. – С. 185–188.