Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Іванова Ірина Василівна. Підготовка майбутніх учителів до основ гендерної освіти старшокласників у процесі навчально-професійної діяльності: дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007.



Анотація до роботи:

Іванова І.В. Підготовка майбутніх учителів до основ ґендерної освіти старшокласників у процесі навчально-професійної діяльності. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського. – Одеса, 2007.

У дисертації досліджено проблему підготовки майбутніх учителів до основ ґендерної освіти старшокласників. Уточнено сутність і специфіку феноменів “гендерна освіта”, “підготовка майбутніх учителів до основ ґендерної освіти старшокласників”. Виявлено компонентну структуру (когнітивний, особистісно-мотиваційний, операційно-діяльнісний), показники й охарактеризовано рівні підготовленості майбутніх учителів до основ ґендерної освіти старшокласників. Визначено і науково обґрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективність підготовки майбутніх учителів до основ ґендерної освіти старшокласників. Розроблено й експериментально апробовано модель підготовки майбутніх учителів до основ ґендерної освіти старшокласників.

Публікації автора:

1. Іванова І.В. Щодо сутності поняття “ґендерна освіта старшокласників” у навчально-професійній діяльності майбутнього учителя // Науковий вісник Південноукраїнського державного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наук. праць – Одеса, 2005. – Вип. 5-6. – С. 40-46.

2. Іванова І.В. Ґендерна педагогіка як теорія і методика організації ґендерної освіти старшокласників // Науковий вісник Південноукраїнського державного університету ім. К.Д. Ушинського: Зб. наук. праць. – Одеса, 2005. – Вип. 5-6. – С. 79-85.

3. Іванова І. Дослідження рівня ґендерної освіченості студентів закладів педагогічної освіти // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. – Тернопіль, 2005. – Вип. 5. – С. 68-72.

4. Іванова І.В. Модель інтеграції ґендерної освіти в професійну підготовку майбутніх учителів // Науковий вісник Південноукраїнського державного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наук. праць. – Одеса, 2005. – Спец. вип. “Інтеграція ґендерного підходу в сучасну науку і освіту: результати і перспективи” – С. 64-67.

5. Іванова І.В. Центр молодіжних жіночих ініціатив як інноваційний засіб формування гендерної культури студентської жіночої молоді // Педагогіка вищої та середньої школи: Зб. наук. праць / Гол. ред. Буряк В.К. – Кривий Ріг: КДПУ, 2004. – Вип. 9. – С. 373-376.

6. Іванова І.В. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів до здійснення ґендерного виховання учнів // Формування ґендерної культури молоді: проблеми та перспективи: Зб. матеріалів Всеукр. науково-практ. конф. (Тернопіль, 30-31 жовтня 2003 р.). – Тернопіль: ТДПУ ім. Гнатюка, 2003. – С. 150-152.

7. Іванова І.В. Система підготовки майбутніх учителів до здійснення ґендерного виховання старшокласників // Ґендер: реалії та перспективи в українському суспільстві. Матеріали Всеукр. науково-практ. конф. (Київ, 11-13 грудня 2003 р.). – К.: Фоліант, 2003. – С. 151-154.

8. Цокур О.С., Іванова І.В. Основи ґендерного виховання // Хрестоматія навчальних програм з проблем ґендерного розвитку. – К.: Фоліант, 2004. – С.147-170.

9. Цокур О.С., Іванова І.В. Основи ґендерного виховання // Ґендерний розвиток у суспільстві (конспекти лекцій). – К.: Фоліант, 2004. – С. 183-222.

10. Іванова І.В. Із досвіду впровадження ґендерного компонента освіти в професійну підготовку майбутніх учителів // Ґендерна освіта у вищих навчальних закладах України: проблеми та перспективи інтеграції: Зб. матеріалів міжвузівської науково-практ. конф. – Одеса: ПДПУ ім. Ушинського, 2004. – С. 17-19.

11. Іванова І.В. Центр молодіжних жіночих ініціатив як інноваційна форма удосконалення ґендерної культури майбутніх учителів // Ґендер: сучасний стан та перспективи розвитку в українському суспільстві: Зб. матеріалів науково-практ. конф. – Херсон: Персей, 2004. – С. 36-41.

12. Іванова І.В. Щодо питання підготовки майбутніх учителів до здійснення ґендерного виховання учнів // Аркадія. Культурологічний та мистецтвознавчий журнал, № 4 (6) – Одеса: Негоціант, 2004. – С. 46-49.

13. Іванова І.В. Щодо актуальності підготовки майбутніх учителів до ґендерної освіти старшокласників // К.Д.Ушинський і сучасність: пріоритетні напрямки розвитку професійної освіти: Зб. матеріалів міжнар. науково-практ. конф. (Одеса, 21-22 жовтня 2004 р.). – Т. 2. – Одеса: ПДПУ ім. Ушинського, 2004. – С. 21-24.

14. Иванова И.В. Гендерные аспекты образования в высшей школе // Психологія сучасності: наука і практика (тези): Зб. матеріалів міжнар. науково-практ. конф. молодих науковців (Одеса, 27 грудня 2004 р.). – Одеса: ПДПУ ім. Ушинського, 2004. – С. 93-94.

15. Іванова І.В. Ґендерна освіта як невід’ємний компонент професійно-технічної підготовки молоді з особливими потребами: Зб. наук. праць IV міжнар. науково-практ. конф. з питань методики викладання іноземної мови, пам’яті проф. В.Л.Скалкіна (Одеса, 27-28 січня 2005 р.). – Одеса: Астропринт, 2005. – С. 134-137.

16. Іванова І.В. Проблеми підготовки майбутніх учителів до ґендерної освіти старшокласників // Проблеми особистості у сучасній науці: результати та перспективи дослідження: Зб. матеріалів міжнар. науково-практ. конф. студентів та молодих науковців (Одеса, 25 березня 2005 р.). / Під ред. Л.М. Голубенко, О.С. Цокур. – Одеса, 2005. – С. 108-109.

17. Иванова И.В. Теоретико-методические основы развития гендерного образования будущих учителей в высших педагогических учреждениях Украины // Лидерство. Гендерные перспективы. Материалы второй междунар. конф. / Под ред. Л.А. Герасимовой. – Санкт-Петербург: СПГУ, 2005. – С. 136-137.

18. Іванова І.В. Ґендерна освіта майбутніх учителів як актуальна проблема забезпечення паритетних взаємовідносин у національній школі України // Проблеми ґендерних відносин у соціальній та економічній сферах суспільства: Матеріали Всеукр. студентської наукової конференції (Сімферополь, 15 квітня 2005 р.). – Сімферополь: Національна академія природоохоронного і курортного будівництва, 2005. – С.10.

19. Іванова І.В. Ґендерна автобіографія як метод самодіагностики та саморозвитку особистості в полікультурному освітньому просторі // Розвиток особистості в полікультурному освітньому просторі: Зб. матеріалів Міжнар. конгресу – IV Слов’янські педагогічні читання. – Черкаси: ЧНУ імені Б.Хмельницького, 2005. – С. 156-158.

20. Іванова І. Модель інтеграції ґендерної освіти в професійну підготовку студентів педагогічних закладів освіти // Формування ґендерної культури майбутніх вчителів: Зб. матеріалів Всеукр. науково-практ. конф. (Тернопіль, 25-26 березня 2005 р.). / За ред. О.М. Кікінежді. – Тернопіль: ТДПУ ім. Гнатюка, 2005. – С. 59-64.

21. Irina Ivanova. Theoretical-Methodical Bases for Development of Gender Education for the Future Teachers in High Pedagogical Establishments of Ukraine // Leadership in Gender Perspective. Materials of the Second International Conference. Saint-Petersburg. SPbSU ITMO. 2005. – Р. 138-139.