Мірошніченко Ольга Вікторівна. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження дидактичних технологій у початковій школі. : Дис... канд. наук: 13.00.04 - 2009.
Анотація до роботи:
Мірошніченко О.В. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження дидактичних технологій у початковій школі. – Рукопис.
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти. - Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського.- Одеса, 2009.
У дисертації вперше визначено сутність і окреслено компонентну структуру готовності майбутніх учителів до впровадження дидактичних технологій (мотиваційний, змістовий, операційний, особистісний); визначено критерії, показники, схарактеризовано рівні означеної готовності особистості; розроблено експериментальну модель підготовки майбутніх учителів до впровадження дидактичних технологій; визначено педагогічні умови; розроблено й експериментально апробовано методику діагностики рівнів професійної готовності майбутніх учителів до впровадження дидактичних технологій. Матеріали дослідження знайшли практичне відображення в розробленому й апробованому спецкурсі «Педагогічні засади вдосконалення підготовки майбутнього вчителя початкових класів до впровадження дидактичних технологій», який було запроваджено в межах експериментальної моделі.
Публікації автора:
Балтаджи О.В. Использование компьютерных игр при обучении математике младших школьников / О.В.Балтаджи // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - Ізмаїл, 2002. – Вип.13. - С.13-16.
Мірошніченко О.В. Технологічний підхід початкового навчання: історично-педагогічні аспекти / О.В.Мірошніченко // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - Ізмаїл, 2005. -Вип. 19.- С.90-93.
Мірошніченко О.В. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до творчого впровадження дидактичних технологій / О.В.Мірошніченко // Наукові записки. Серія «Педагогіка». - Тернопіль, 2006р. – Вип. 3. - С. 45-48.
Мірошніченко О.В. Особистісно-оріентовані технології початкового навчання молодших школярів / О.В.Мірошніченко // Наукові записки. Серія Психолого- педагогічні науки. - Ніжин, 2008. – №2. - С.52-54.
Мірошніченко О.В. Підготовка вчителя до проектування дидактичної технології як педагогічна проблема / О.В.Мірошніченко // Наукові праці Донецького національного технічного університету. - Донецьк, 2008. – С.273-277.
Мірошніченко О.В. Рівнева характеристика готовності майбутніх учителів початкових класів до проектування дидактичних технологій / О.В.Мірошніченко // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб.наук.пр. – Одеса, 2009. – Вип. № 1-2. – С.33-37.
Мірошніченко О.В. Про один із підходів вдосконалення підготовки майбутніх учителів до впровадження дидактичних технологій / О.В.Мірошніченко // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб.наук.пр. – Одеса, 2009. – Вип. № 1-2. – С.97-102.
Балтаджи О.В. Технології навчання в системі професійної підготовки майбутніх учителів: матеріали всеукр.наук.-практ. конф. [«Психолого-педагогічні проблеми підвищення якості підготовки педагогічних кадрів у ВНЗ: стан, проблеми, перспективи»], (27-28листопада 2003р.). - Чернівці, 2003. – Вип. 183. – С. 9-13.
Балтаджи О.В. Застосування комп’ютерних технологій на уроках математики у початковій школі: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. [«Інформаційно-комунікаційні технології у середній і вищій школі»], (27-29 травня 2004р.). - Київ – Ізмаїл, 2004. – С.73-75.
Мірошніченко О.В. Професіоналізм викладача вищої школи як фактор удосконалення підготовки фахівців: матеріали всеукр.наук.-практ. конф. [«Професіоналізм педагога»], (21-23 вересня 2004р). - Ялта, 2004. – С.130-133.
Мірошніченко О.В. Втілення ідеї полікультурності при виборі вчителем дидактичних технологій як актуальна проблема: матеріали всеукр.наук.-практ. конф [Професіоналізм педагога], (15-17 квітня) - Ялта, 2008. – С.10-14.
Мірошніченко О.В. Педагогічні засади вдосконалення технологічної підготовки майбутнього фахівця до професійної діяльності: Методичні рекомендації. – Ізмаїл: ІДГУ, 2008. - 158с.