Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Технічні науки / Транспортні системи


Куницька Ольга Миколаївна. Підвищення ефективності роботи митного терміналу при виконанні міжнародних вантажних автомобільних перевезень : Дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Національний транспортний ун-т. — К., 2006. — 136арк. : рис., табл. — Бібліогр.: арк. 112-122.



Анотація до роботи:

Куницька О.М. Підвищення ефективності роботи митного терміналу при виконанні міжнародних вантажних автомобільних перевезень – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук зі спеціальності 05.22.01 – "Транспортні системи". – Національний транспортний університет, Київ, 2006.

Дисертація присвячена розробці методичних основ удосконалення роботи митного терміналу при виконанні міжнародних вантажних автомобільних перевезень шляхом представлення митного терміналу мережею масового обслуговування.

В роботі встановлено закономірності функціонування митного терміналу в міжнародних вантажних автомобільних перевезеннях з урахуванням впливу обсягів перевезень, кількості вантажних модулів та часу обороту на зміну експлуатаційних показників.

Розроблені аналітичні та імітаційні моделі функціонування митного терміналу в міжнародних вантажних автомобільних перевезеннях та проведені експерименти надали можливість розробити методику вибору дисципліни обслуговування з пріоритетами на митному терміналі.

Запропонована модель функціонування митного терміналу в міжнародних вантажних перевезеннях в класі мереж масового обслуговування, з урахуванням стохастичного характеру потоку вимог. Вирішення такої задачі забезпечує мінімальні витрати часу обслуговування та збільшує пропускну здатність системи.

1. Аналіз сучасного стану організації міжнародних вантажних автомобільних перевезень показав, що підвищення ефективності та якості їх виконання можливе за рахунок застосування перспективних технологій, одною з яких є використання термінальних систем доставки вантажів зі змінними вантажними модулями.

2. Сформовані основні критерії ефективності роботи митного терміналу в міжнародних вантажних автомобільних перевезеннях, які полягають в мінімізації часу митних операцій, а отже скороченню загальних витрат в ланцюгу доставки вантажів, при зберіганні встановлених параметрів якості обслуговування. Застосування у практичній діяльності запропонованих критеріїв забезпечує оптимізацію обсягів перевезень вантажів та термінів доставки за рахунок отримання прогностичних характеристик та формування на цій основі ефективних управлінських рішень.

3. В результаті дослідження підходів до організації роботи митного терміналу, обґрунтована можливість нового представлення його структури в рамках теорії систем, а саме в класі мереж масового обслуговування.

4. Запропоновані аналітичні та імітаційні моделі виконання митних процедур в міжнародних вантажних автомобільних перевезеннях, що враховують визначені критерії ефективності, а також дозволяють встановити основні функціональні залежності між абсолютною пропускною здатністю мережі та оцінками витрат часу на виконання окремих операцій. Розроблена на цій основі методика дає змогу визначати параметри митного терміналу та виконувати можливі впровадження в організацію доставки вантажів.

5. Розроблена методика визначення дисципліни обслуговування з пріоритетами на вхідних системах митного терміналу міжнародних вантажних автомобільних перевезень, за критерієм мінімізації часу, що надає можливість адаптивного реагування в процесі функціонування. Дослідження перетину кордону на митному терміналі для визначених умов показали, що з точки зору витрат часу раціонально прийняти режим роботи з відносними пріоритетами.

6. Запропоновано методику організації роботи митного терміналу в міжнародних вантажних автомобільних перевезеннях, що враховує стохастичний характер потоку транспортних засобів зі змінними вантажними модулями. Дана методика дозволяє зменшити час обслуговування вимог на 24%. Розроблена автоматизована система аналізу митного терміналу передбачає адекватне реагування на виникаючі в процесі її функціонування ситуації та забезпечення оптимального процесу обслуговування вимог.

Публікації автора:

1. Четверухін Б.М., Радкевич С.Д., Куницька О.М. Оптимізація рухомого складу із застосуванням двоїстої задачі лінійного програмування // Вісник НТУ, ТАУ – К., РВВ НТУ, 2000. – Вип. 4. – С. 154–158.

2. Коцюк О.Я., Куницька О.М., Четверухін Г.Б. Застосування моделей мереж масового обслуговування для дослідження термінальних автомобільних перевезень // Вісник НТУ, ТАУ – К., 2002. – Вип. 7. – С. 204–208.

3. Четверухін Б.М., Радкевич С.Д., Куницька О.М. Метод вирішення транспортної задачі про призначення для вантажних автомобільних перевезень // Автомобильный транспорт: Сборник научных трудов – Харьков, 2002. – №10. – С. 27–30.

4. Четверухін Б.М., Куницька О.М. Застосування сучасних комп’ютерних технологій для вибору оптимального рухомого складу при здійснені міжнародних вантажних перевезень // Системні методи керування, технологія та організація виробництва, ремонту і експлуатації автомобілів: Зб. наук. пр. – К., НТУ, ТАУ, 2002. – Вип. 14. – С. 114–118.

5. Прокудін Г.С., Куницька О.М. Аналіз митної термінальної мережі масового обслуговування // Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. Науково-технічний збірник. – 2004. – №71. – С. 127–133.

6. Куницька О.М. Формування програмно-методичних засобів забезпечення ефективного функціонування мережі масового обслуговування // Вісник НТУ, ТАУ – К., 2005. – Вип. 11 – С. 317–322.

7. Четверухін Б.М., Куницька О.М. Шляхи поліпшення організації міжнародних вантажних перевезень // Інформаційні технології в економіці, менеджменті і бізнесі: Проблеми науки, практики та освіти, Збірник наукових праць VII Міжнар.наук.-практ.конф. – К.: Вид-во Європ.ун-ту, 2002. – С. 194–196.

8. Куницька О.М. Визначення оптимальної кількості каналів обслуговування в мережі масового обслуговування // Інформаційні технології в економіці, менеджменті і бізнесі: Проблеми науки, практики та освіти, Збірник наукових праць VIII Міжнар.наук.-практ.конф. – К.: Вид-во Європ.ун-ту, 2003. – С. 404–411.

9. Куницька О.М., Четверухін Г.Б. Застосування комп’ютерних технологій при визначенні оптимальних показників мережі масового обслуговування // Інформаційні системи та технології на транспорті України – стан, проблеми, перспектива. Збірник статей Міжнародної науково-технічної конференції – К.: НТУ, 2003. – С. 112–120.

10. Куницька О.М. Оптимізація структури прикордонного пункту як мережі масового обслуговування. 60 Ювілейна наукова конференція професорсько-викладацького складу і студентів Національного транспортного університету. Тези доповідей. – К.: НТУ, 2004. – С. 127

11. Куницька О.М. Застосування методу імітаційного моделювання при аналізі структури митного прикордонного пункту як мережі масового обслуговування. 61 Наукова конференція професорсько-викладацького складу і студентів Національного транспортного університету. Тези доповідей. – К.: НТУ, 2005. – С. 151

12. Куницька О.М. Програмне забезпечення реалізації нових технологій функціонування термінальних систем на митному прикордонному пункті. 62 Наукова конференція професорсько-викладацького складу, студентів, аспірантів та структурних підрозділів університету. Тези доповідей. – К.: НТУ, 2006. – С. 149