Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Технічні науки / Автомобілі та трактори


337. Тімков Олексій Миколайович. Поліпшення показників маневреності та стійкості автопоїздів з наближеними осями причепа: дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / Національний транспортний ун-т. - К., 2005.



Анотація до роботи:

Тімков О. М. Поліпшення показників маневреності та стійкості автопоїздів з наближеними осями причепа. — Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.02 — Автомобілі та трактори. — Національний транспортний університет, Київ, 2005.

Дисертація присвячена поліпшенню показників маневреності та стійкості руху автопоїздів з наближеними осями причепа від категорії О1 до О4 шляхом вибору обґрунтованих значень геометричних та експлуатаційних факторів.

Для визначення показників маневреності та стійкості руху причіпних автопоїздів з наближеними осями причепа різних категорій та компонувальних параметрів складена система диференційних рівнянь. Модель описує рух причіпного автопоїзда з урахуванням керуючого впливу дишля причепа.

У випадку причіпного автопоїзда категорії О4 за обраних доцільних значень геометричних, масових та жорсткісних параметрів критична швидкість руху складає 28,97 м/с, а габаритна смуга руху – 6 м.

Методика вибору та обґрунтування масово-геометричних та конструктивних параметрів причепів з наближеними осями за критеріями стiйкостi руху автопоїзда впроваджена в технологічний процес вдосконалення серійних та конструювання перспективних моделей причепів категорії О2 на приватному виробництві причіпної техніки “КНОТТ”, а категорії О4 – у конструкторському бюро по проектуванню спеціалізованого рухомого складу автотранспорту “НАФТО” і проектно-розвідувальному та конструкторсько-технологічному інституті з дослідним виробництвом “Київський будпроект” при виробництві причіпних транспортних засобів категорії О4 різного призначення.

Публікації автора:

Статті в наукових фахових виданнях:

  1. Тимков А.Н. Обзор конструкций современных прицепов и полуприцепов // Системні методи керування, технологія та організація виробництва, ремонту і експлуатації автомобілів. – Київ: НТУ, ТАУ, 2002. – № 15. – С. 223–225.

  2. Тімков О.М. Визначення показників маневреності причіпного автопоїзда з наближеними осями причепа // Вісник НТУ. – 2003. – № 8. – С. 325–327.

  3. Сахно В.П., Міщенко М.І., Веремчук О.А., Тімков О.М. До визначення показників стійкості зчленованого автобуса // Вісник НТУ, ТАУ. – 2001. – № 5. – С. 212–215.

  4. Сахно В.П., Куць Н.Г., Тімков О.М. Приводи керування сучасних автопоїздів // Автошляховик України: Окремий випуск. Вісник Північного наукового центру ТАУ. – 2002. – № 5. – С. 78–79.

  5. Поляков В.М., Сондак В.М., Загороднов М.І., Тімков О.М. Обладнання для експериментального дослідження маневреності та стійкості руху автопоїздів // Вісник НТУ, ТАУ. – 2002. – № 7. – С. 326–329.

  6. Сахно В.П., Вороніна І.Ф. Тімков О.М. Математична модель руху триланкового причіпного автопоїзда // Вісник Північного наукового центру ТАУ. – 2003. – № 6. – С. 134–139.

  7. Сахно В.П., Тімков О.М. Результати чисельного інтегрування рівнянь руху в нелінійній постановці // Системні методи керування, технологія та організація виробництва, ремонту і експлуатації автомобілів. – Київ: НТУ, ТАУ, 2003. – № 16 – С. 26–30.

  8. Поляков В.М., Горпинюк А.В., Тимков А.Н. Модульный автопоезд для дорожных экспериментальных исследований // Автомобильный транспорт. – Харьков: ХНАДУ, 2003. – № 13. – С. 71–74.

  9. Поляков В.М., Горпинюк А.В., Загороднов М.І., Тімков О.М. Експериментальний модульний автопоїзд для досліджень експлуатаційних властивостей багатоланкових автопоїздів // Управління безпекою та якістю транспортних засобів і перевезень: Зб. наукових праць. – Автошляховик України: Окремий випуск. – 2003. – С. 96–99.

  10. Поляков В.М., Горпинюк А.В., Тімков О.М. Методика та результати експериментального визначення бічних сил на колесах двовісного причепа // Проблемы механики горно-металлургического комплекса. Транспорт и механика. – Днепропетровск: Национальный горный университет, 2004. – Т. 4, № 19. – С. 84–88.

  11. Сахно В.П., Загороднов М.І., Тімков О.М. Результати експериментального визначення параметрів руху причіпного автопоїзда з наближеними осями причепа // Автошляховик України: Окремий випуск. Вісник Північного наукового центру ТАУ. –– 2004. – № 7. – С.105–107.

  12. Кравченко А.П., Поляков В.М., Тимков А.Н. Экспериментальное исследование влияния нарушения геометрических параметров прицепного звена на маневренность и управляемость автопоезда // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. – 2004. – № 7. – С. 88–92.

Тези доповідей на наукових конференціях:

  1. Тімков О.М. До визначення показників стійкості руху автопоїздів з наближеними осями причепа // Тези доповідей 59-ї наук. конф. проф.-викл. складу і студентів НТУ. – Київ: НТУ, 2003. – С. 19–20.

  2. Сахно В.П., Тимков А.Н. Анализ результатов решения линеаризованной математической модели движения прицепного автопоезда // Автомобильный транспорт: Проблемы и перспективы. – Севастополь: СевНТУ, 2003. – С. 27–32.

  3. Сахно В.П., Сондак В.М., Загороднов М.І., Тімков О.М. Маневреність та стійкість руху трьохланкових автопоїздів // Metody obliczeniowe I badawcze w rozwoju pojazdow samochodowych I maszyn roboczych samojezdnych. – Rzeszow: Politechnika, 2003. – P 283–289.

  4. Тімков О.М. Результати експериментального визначення показників маневреності автопоїзда з наближеними осями причепа // Тези доповідей 60-ї наук. конф. проф.-викл. складу і студентів НТУ. – Київ: НТУ, 2004. – С. 23–24.