Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Політичні науки / Політичні інститути, етнополітична конфліктологія, національні та політичні процеси і технології


Золотухін Едуард Вікторович. Політичний маркетинг в сучасній Україні. : Дис... канд. наук: 23.00.02 - 2008.



Анотація до роботи:

Золотухін Е.В. Політичний маркетинг в сучасній Україні. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата політичних наук за спеціальністю 23.00.02 – політичні інститути та процеси. – Дніпропетровський національний університет. Дніпропетровськ, 2008.

Робота присвячена дослідженню теоретико-методологічних засад та специфіки української практики політичного маркетингу, яку спрямовано на формування політичного ринку в Україні та управління ним. На підставі західних та вітчизняних науково-практичних наробок з питань політичного маркетингу, автором було запропоновано концепцію інтегративного технологічного підходу щодо вивчення політичного поля. Це дозволило довести, що сучасна українська політика має ринковий вимір. Це система, в межах якої (завдяки технологіям) відбувається виробництво політичного товару (іміджі, політичні партії та проекти), виведення його на політичний ринок та купівля громадянами країни як у виборчий, так і в міжвиборчий періоди.

На підставі широкої емпіричної бази та залучення нових результатів досліджень суспільної думки населення України щодо актуальних питань соціально-політичного життя країни, автор дійшов висновків щодо специфіки та перспектив розвитку політичного маркетингу в Україні.

Запропоновано перспективні напрями розвитку українського політичного ринку, які в подальшому забезпечуватимуть високу якість політичного товару, посилюватимуть конкурентноздатність суб’єктів політичного ринку, підвищуватимуть рівень їх політичних взаємодій, сприятимуть вдосконаленню технологій політичного маркетингу та професійного політичного консультування у відповідності до національних інтересів держави.

Публікації автора:

Основні праці

  1. Золотухін Е.В. Стрільба на ураження або абетка виборчих технологій // Віче. – 2005. – № 4. – С. 16–19.

  2. Золотухін Е.В. Політичні технології та особливості їх застосування у транзитному суспільстві // Трибуна. – 2005. – № 3–4. – С. 38–39.

  3. Золотухін Е.В. Зміст і особливості технологій політичних виборів // Трибуна. – 2005. – № 5–6. – С. 26–29.

  4. Золотухін Е.В. Політичний маркетинг: багатозначність поняття // Політичний менеджмент. – 2007. – № 5 (26). – С. 13–23.

Додаткові праці

5. Золотухін Е.В. Виборчі технології та проблеми їхнього використання в процесі виборчих кампаній // Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість: Зб. Матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., Київ, 27-28 березня 2003. – С. 113-116; У 5-ти т. / Ред. кол.: М. І. Шкіль (відп. ред.) та ін. – К.: Вид-во Європейського університету, 2003. – Т. 1. – 356 с.