Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Соціологічні науки / Спеціальні та галузеві соціології


Щерба Олеся Іванівна. Поведінка споживача в умовах становлення та розвитку рекламного простору (соціологічний аналіз) : дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. — Л., 2006. — 236арк., [30]арк. іл. — Бібліогр.: арк. 197-210.



Анотація до роботи:

Щерба О.І. Поведінка споживача в умовах становлення та розвитку рекламного простору (соціологічний аналіз). – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата соціологічних наук за спеціальністю 22.00.04 – спеціальні та галузеві соціології. – Інститут соціології НАН України, Київ, 2007.

Здійснено аналіз мотиваційних теорій особистості. Проаналізовано зовнішні та внутрішні чинники впливу на поведінку споживачів. Розглянуто сегментацію споживання й типи споживачів за різними критеріями. На прикладі власних досліджень проаналізовано сприймання та ставлення споживачів до реклами та її вплив на поведінку споживачів. Піднімається питання про неадаптованість західної реклами до українських реалій і наголошується на тому, що необхідним є вивчення регіональних відмінностей споживачів. Розглядаються особливості символів та гендерного аспекту, відображених у національному рекламному продукті. Звернена увага на важливості формування споживчої культури в Україні.

Публікації автора:

  1. Щерба О.І. Проблема використання символів в рекламі // Вісник Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна “Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи”. – 2000. – № 462. – С. 57–60.

  2. Щерба О.І. Вплив реклами на товарний вибір споживача // Вісник Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна. “Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи”. – 2001. – № 511. – Випуск 12. – С. 92–97.

  3. Щерба О.І. Гендерний аспект реклами // Вісник Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна. “Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи”. – 2002. – № 543. – С. 193–196.

  4. Щерба О.І. Суб’єкти споживання в соціологічному вимірі // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Збірник наукових праць. – Харків: Видавничий центр Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна, 2003. – С. 399–403.

  5. Щерба О. Реклама і актуальні проблеми споживацької поведінки на товарному ринку // Вісник Львівського національного університету ім. І.Франка. Серія економічна, – 2001. – Випуск 30. – С. 611–616.

  6. Щерба О.І. Вплив реклами на здоровий спосіб життя // Культура здоров’я як предмет освіти. Збірник наукових праць. – Херсон: Олди, 2000. – С. 237–241.

  7. Щерба О.І. Формування рекламно–інформаційного простору в регіоні // Соціологія міста: наукові проблеми та соціальні технології. Збірник наукових праць. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2001. – С. 94–96.

  8. Щерба О.І. Реклама як фактор формування споживчої поведінки // Україна в ХХІ ст.: формування економічної системи. Матеріали міжнародної наукової студентсько–аспірантської конференції. – Львів: ЛНУ, 2001. – С. 411– 412.

  9. Щерба О.І. Чинники зовнішнього впливу при формуванні споживацької поведінки індивіда // Крок у майбутнє. Тези доповідей ІІ Всеукраїнської науково–практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених. – Київ: Політехніка, 2002. – С. 297–298.

  10. Щерба О.І. Соціологічні оцінки суб’єктів споживання // Економіка пострадянських країн: стан та перспективи розвитку. Матеріали міжнародної наукової студентсько–аспірантської конференції. – Львів: ЛНУ, 2003. – С. 332–334.

  11. Щерба О.І. Український рекламний продукт як форма підтримки власного товаровиробника // ІІІ Всеукраїнська науково–практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених “Крок у майбутнє”. Збірка тез доповідей учасників. – Київ: Політехніка, 2003. – С. 177–178.

  12. Щерба О.І. Потреба в інформації як базова складова мотиваційного механізму споживача та виробника // Соціологія: минуле, сьогодення, майбутнє. Матеріали всеукраїнської наукової студентсько–аспірантської конференції. – Львів: ЛНУ, 2003. – С. 162–164.

  13. Szczerba O. Wpyw reklamy na zachowanie konsumentw // Na drodze przemian. Polska i jej ssiedzi w procesie transformacji / Pod red. P.Marcianiaka. – Warszawa: Polsko–Amerykaska Fundacja Wolnoci, Polsko–Amerykaska Komisja Fulbrighta, 2006. – С. 121–133.