Публікації автора:
І. Статті в наукових фахових виданнях: 1. Лукашенко О.М. Здоровотворні педагогічні ідеї Рудольфа Штайнера / О.М.Лукашенко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: Зб. наук. пр. – Харків: Харківська державна академія дизайну і мистецтв, 2007. – № 9. – С.92-94. 2. Лукашенко О.М. Навчання як «терапія»: досвід вальдорфської школи / О.М.Лукашенко // Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. – Харків: Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, 2007. – Вип.32. – С.191-196. 3. Лукашенко О.М. Організаційно-педагогічні умови збереження здоров’я молодших учнів у вальдорфській школі / О.М.Лукашенко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: Зб. наук. пр. – Харків: Харківська державна академія дизайну і мистецтв, 2007. – № 12. – С.96-98. 4. Лукашенко О.М. Р.Штайнер про вплив інтелектуалізації навчання на здоров’я молодших школярів / О.М.Лукашенко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: Зб. наук. пр. – Харків: Харківська державна академія дизайну і мистецтв, 2008. – № 5. – С.84-86. 5. Лукашенко О.М. Проблема збереження здоров’я дітей: досвід «Шкіл сприяння здоров’я» / О.М.Лукашенко // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб. наук. пр. – Київ-Запоріжжя: Ін-т педагогіки і психології професійної освіти АПН України, ЗОІППО, 2008. – Вип.50. – С.209-214. 6. Лукашенко О.М. Психолого-педагогічні основи розробки питань збереження здоров’я молодших школярів у вальдорфській педагогіці // Гуманізація навчально-виховного процесу: Зб. наук. пр. – Слов’янськ: Слов’янський державний педагогічний університет, 2009. – Вип. ХLІІІ. – С.82-91. ІІ. Науково-методичні матеріали: 7. Лукашенко О.М. Теорія та практика здоров’язбереження молодших школярів у вальдорфській педагогіці: науково-методичні матеріали [для студентів вищих педагогічних навчальних закладів] / О.М.Лукашенко. – Харків: Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, 2008. – 22 с. ІІІ. Матеріали конференцій: 8. Лукашенко О.М. Концепція салютогенезу як фундамент навчально-виховного процесу вальдорфської школи: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. [«Валеологія: сучасний стан, напрямки та перспективи розвитку»], (Харків, 5-7 квітня, 2006) / Міністерство освіти і науки України, Харківський національний університет імені В.М.Каразіна. – Харків, 2006. – Т.2. – Ч.1. – С.117-120. 9. Лукашенко О.М. Питання здоров’язбереження учнів у вальдорфській школі: матеріали ІV наук.-практ. конф. молодих учених [«Методологія сучасних наукових досліджень»], (Харків, 15-20 травня 2007 р.) / Міністерство освіти і науки України, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди. – Харків: Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, 2007. – С.48. 10. Лукашенко О.М. Духовно-науковий підхід до збереження здоров’я дитини: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. [«Наука і соціальні проблеми суспільства: освіта, культура, духовність»], (Харків, 20-21 травня, 2008) / Міністерство освіти і науки України, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди. – Харків, 2008. – Ч.1. – С.107-111. 11. Лукашенко О.М. Педагогічний досвід збереження здоров’я учнів (на прикладі «Шкіл сприяння здоров’я»): матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф. [«Валеологія: сучасний стан, напрямки та перспективи розвитку»], (Харків, 3-5 квітня, 2008) / Міністерство освіти і науки України, Харківський національний університет імені В.М.Каразіна. – Харків, 2008. – Т.1. – С.171-176. Анотації |