Публікації автора:
1. Подставкіна А.В. (Пугач А.В.) Часопис „Шлях освіти” у професійному становленні вчителя (20-ті – початок 30-х років XX cт.) // Рідна школа. – 2002. – №5. – С. 69-71. 2. Подставкіна А.В. (Пугач А.В.) Вітчизняні освітянські часописи як джерело дослідження проблеми професійного становлення вчителя (20-ті – початок 30-х рр. ХХ ст.) // Зб. наук. праць: Спец. випуск „До витоків становлення української педагогічної науки”. – К.: Науковий світ, 2002. – С.14-19. 3. Пугач А.В. Підготовка вчителя до здійснення професійної діяльності в оновленій школі – провідна тема педагогічних часописів (20-і – початок 30-х рр. ХХ ст.) // Гуманізація навчально-виховного процесу: Зб. наук. праць / За заг. ред. В.І. Сипченка. – Слов’янськ: Видавн. центр СДПУ, 2003. – С.198-202. 4. Пугач А.В. Вітчизняна педагогічна журналістика у підготовці вчителя до реалізації оновленого змісту освіти (20-і – поч. 30-х рр. ХХ ст.) // Науковий вісник Чернівецького університету: Зб. наук. праць. Вип 178. „Педагогіка та психологія”. – Чернівці: Рута, 2003. – С. 125-130. 5. Пугач А.В. Дискусії навколо методик навчання грамоти на шпальтах газети „Народний учитель” (20-і роки ХХ ст.)// Шлях освіти. – 2004. – №1. – С. 46-49. 6. Пугач А.В. Педагогічна преса як складова науково-методичного забезпечення діяльності вчителя профільної школи (20-ті – поч. 30-х рр. ХХ ст.) // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. – Випуск 11. – Вінниця, 2004. – С.153-156. 7. Пугач А.В. До проблеми методології дослідження педагогічної преси // Зб. наук. праць. Педагогічні науки. Вип.40. – Херсон: ХДУ, 2005. – С.110-115. 8. Пугач А.В. Проблема вчителя – важливий аспект науково-педагогічних досліджень (20-ті – початок 30-х рр. ХХ ст.) // Рідна школа. – 2006. – №2. – С.71-73. 9. Подставкіна А.В. (Пугач А.В.) Феномен вітчизняної педагогічної журналістики (20-і – початок 30-х рр. ХХ ст.) // Зміст і технології шкільної освіти: Матеріали звітної наукової конференції Інституту педагогіки АПН України 25-26 березня 2003 р. – Ч.1. – К.: Педагогічна думка, 2003. – С. 17-18. |