Публікації автора:
Монографії:
1.1. Снігур Л.А. Психологія становлення громадянськості особистості.– Одеса: вид-ць М.П.Черкасов, 2004. – 331 с. Навчальні посібники та методичні рекомендації:
2.1. Снігур Л.А. Основи психології та педагогіки: Навчальний посібник. – Одеса: ОІСВ, 2001. – Ч. 1. – Кн. 1. – 133 с. 2.2. Снігур Л.А. Основи психології та педагогіки: Навчальний посібник. – Одеса: ОІСВ, 2001. – Ч. 1. – Кн. 2. – 55 с. 2.3. Снигур Л.А., Мальцев В.Н., Корнещук В.В., Бубин И.В. Теория и практика гуманизации военного образования. – Одесса: ОИСВ, 1994. –50 с (в соавт.). 2.4. Снігур Л.А., Каратай П.В. Організація самостійної роботи курсантів ВВУЗ. Методичні рекомендації. – Одеса: ОІСВ, 1995. – 14 с. Статті у фахових виданнях, включених до списку ВАК України:
3.1. Снігур Л.А. Самоактуалізація особистості у вищій школі // Наука і освіта. – 1997. – № 1. – С. 61-64. 3.2. Снігур Л.А., Іваненко А.В., Троц А.С. Про розвиток особистості майбутнього професіонала. – Одеса: ОДАХТ, 1997. – Вип. 17. – С. 318-325 (у співавт.). 3.3. Снігур Л.А. Деякі аспекти досвіду експериментального дослідження життєвих смислів курсантів ВНЗ // Вісник Одеського університету Внутрішніх справ. – 1998. – № 2. – С. 137-139. 3.4. Снігур Л.А. Динаміка розвитку громадянськості особистості // Вісник Одеського інституту внутрішніх справ, 1998. – № 3. – С. 158-161. 3.5. Снігур Л.А. Громадянськість як духовний результат підготовки спеціаліста у вищих військових закладах освіти // Актуальні проблеми психології. – К.: Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України, 1999. – Т. 1. – Ч. 1. – С. 79-85. 3.6. Снігур Л.А. Розвиток громадянськості особистості: етапи формування // Наука і освіта. – 2000. – № 4.– С. 73-77. 3.7. Снігур Л.А. Ціннісні орієнтації молоді: результати експериментального дослідження // Наука і освіта. – 2001. – № 2-3. – С. 73-74. 3.8. Снігур Л.А. Аспекти осмислення психологічних знань православного християнства // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету. – 2001. – Вип. 3-4. – С. 165-171. 3.9. Снігур Л.А. Психологічні аспекти виховання – традиції та ідеали // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету. Збірник наукових праць. – 2002. – Вип. 8-9. – С. 132-137. 3.10. Снігур Л.А. Становлення громадянськості особистості у вищому навчальному закладі // Педагогічний процес: теорія і практика. Збірник наукових праць Інституту педагогіки психології професійної освіти АПН України. – 2003. –Вип. 2. – С. 284-293. 3.11. Снігур Л.А. Вплив змісту позааудиторної діяльності студентів на розвиток їх громадянськості // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. –2003. – Вип. 3-4. – С. 234-242. 3.12. Снігур Л.А. Вплив збереження кращих традицій укладу в сім’ї на психічний розвиток особистості // Наука і освіта. – 2003. – № 4. – С. 51-54. 3.13. Снігур Л.А. Моделювання процесу становлення особистості громадянина. Збірник наукових праць Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. – 2003. – Вип. 21. – С. 3-15. 3.14. Снігур Л.А. Укладний підхід до розвитку громадянськості особистості і спадщина А. С. Макаренка // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету. Збірник наукових праць. – 2004. – Вип. 3-4. – С. 125-131. 3.15. Снігур Л.А. Укладний підхід при вихованні громадянського характеру // Наука і освіта. – 2004. – № 1. – С. 49-54. 3.16. Снігур Л.А. Біографічний метод у сприянні розвиткові громадянськості курсантів // Наука і освіта. – 2004 – № 2. – С. 44-47. 3.17. Снігур Л.А. Методика психомалюнка в дослідженні громадянськості особистості // Наука і освіта. – 2004. – № 4-5. – С. 69-73. 3.18. Снігур Л.А. Формування потребово-мотиваційної сфери громадянської свідомості та самосвідомості молоді в Південноукраїнському регіоні // Наука і освіта. – 2004. – № 4-5. – С. 73-77. 3.19. Снігур Л.А. Вікова динаміка розвитку громадянськості особистості // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Збірник наукових праць. – 2004. – № 8-9. – С. 74-78. 3.20. Снігур Л.А. Сім’я як осередок зміцнення української державності: психологічні механізми // Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. – 2004. – Т.6. – Вип. 7. – С. 288-297. 3.21. Снігур Л.А. Становлення когнітивного компонента громадянської свідомості // Наука і освіта. – 2004. – № 8-9. – С. 51-54. 3.22. Снигур Л.А. Актуальные вопросы проблемы благоприятствования становлению гражданственности в современных условиях Южноукраинского региона // Наука і освіта. – 2004. – № 8-9. – С. 134-136. Статті в інших виданнях:
4.1. Снігур Л.А. Загальна характеристика навчальної програми з курсу “Психологія та педагогіка ВВШ для ад’юнктів” // Психологічна освіта в системі вищої школи. – Одеса: ОДПУ, 1997. – С. 150-153. 4.2. Снігур Л.А. Методика содействия развитию представлений о себе в святи с развитием государства // Психолого-педагогічна наука і суспільна ідеологія: Матеріали методологічного семінару Академії педагогічних наук України. – К.: Гнозис, 1998. – С. 426-429. 4.3. Снігур Л.А. Розвиток громадянськості в сучасній українській школі // Наша школа. – 1999. – № 1. – С. 6-9. 4.4. Снигур Л.А. Славянская культура и развитие гражданственности студентов // Социально-економические направления развития украино-болгарских отношений в 21 веке. – Одесса-София: Стопанство, 2001. – С. 298-З00. 4.5. Снігур Л.А Розвиток громадянськості у період пізньої юності // Вісник Одеського національного університету. Психологія. – 2002. – Т. 7. – Вип. 3. –С. 113-122. 4.6. Снігур Л.А. Формування громадянина України у середній загальноосвітній школі // Наша школа. – 2004. – № 2. – С. 6-10. Тези:
5.1. Снігур Л.А. Підвищення психологічної культури у курсантів військових інститутів в як засіб їх активізації в процесі навчання і виховання: Тези доповідей і повідомлень республіканської науково-практичної конференції // Актуальні проблеми психології освіти в системі підвищення кваліфікації кадрів. – К.: Український інститут підвищення кваліфікації керівних кадрів освіти, 1994. – С. 201-202. 5.2. Снигур Л.А. Гуманистические аспекты преподавания в ВУЗе // Научно-методический сборник № 1. – Одесса: ОИСВ, 1994. – № 1.– С. 76. 5.3. Снигур Л.А. К вопросу о психологических механизмах выполнения курсантами учебных заданий // Современная наука. Проблемы мировоззренческой и методологической подготовки специалистов в высшей школе. – Одесса: ОИСВ, 1995. – С. 35. 5.4. Снігур Л.А., Власов Д.А. Роль особистісного смислу в становленні майбутнього офіцера // Теорія, методологія і практика методичного забезпечення навчального процесу як основи його удосконалення. – Одеса: ОІСВ, 1996. – С. 162-164. 5.5. Снигур Л.А. Использование творческих задач при изучении психологических особенностей выполнения курсантами учебных заданий // Визуальное мышление и творчество: проблемы и перспективы исследования. – Одесса: Южноукраинский педагогический университет, 1996. – С. 64-65. 5.6. Снигур Л.А., Колчин М.И., Колчин Р.В. Роль эмпатического воздействия в Т-группе при подготовке будущих офицеров // Социально-психологическая природа эмпатии: проблемы и перспективы исследования. – Одесса: Южноукраинский педагогический университет, 1996. – С. 124 (в соавторстве). 5.7. Снігур Л.А. Корекція цілей та мотивів особистості в навчально-виховному процесі ВНЗу // Современное состояние и перспективы развития гуманитарных наук. – Одесса: ОПУ, 1997. – С. 109-110. 5.8. Снігур Л.А. Становлення особистості громадянина у період підготовки у вищій школі // Актуальні проблеми теорії і практики післядипломної освіти керівних та педагогічних кадрів. – К: ЦІППО, 1998. – Ч. 1. – С. 171-172. 5.9. Снігур Л.А. Розвиток громадянськості особистості майбутнього офіцера // Матеріали науково-методичної конференції: Шляхи активізації пізнавальної діяльності тих, хто навчається в процесі підготовки військових фахівців. – Одеса: ОІСВ, 1999. – С. 105-107. 5.10. Снігур Л.А. Теоретико-методологічні підходи до вивчення громадянськості особистості // Проблеми підвищення якості підготовки випускників інституту та шляхи їх вирішення. Матеріали науково- практичної конференції. – Одеса: ОІСВ, 2000. – С. 30-35. 5.11. Снігур Л.А. Практичні питання виховання патріотичності майбутніх офіцерів // Єдність навчання та виховання майбутнього фахівця в організації педагогічного процесу. – Одеса: ОІСВ, 2002. – С. 26-33. 5.12. Снігур Л.А. Розвиток інтелігентності у курсантів військового вузу // Проблеми розвитку педагогіки вищої школи у 21 столітті: теорія і практика. – Одеса: ОЮІ НУВС, 2002. – Ч. 2. – С. 56-58. 5.13. Снігур Л.А., Ерастова Л.Є. Мова як один із головних чинників розвитку громадянськості українського народу та його психічного здоров’я // Проблеми впровадження державної мови в навчальних закладах Одещини. –Одеса: ПДПУ, 2003. – С. 68-70. |