Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Психологічні науки / Педагогічна та вікова психологія


Томаржевська Інна Володимирівна. Психологічні засади гуманізації професійної підготовки студентів-інвалідів за соціономічним профілем : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Інститут педагогічної освіти та освіти дорослих АПН України. — К., 2007. — 249арк. — Бібліогр.: арк. 163-186.



Анотація до роботи:

Томаржевська І.В. Психологічні засади гуманізації професійної підготовки студентів-інвалідів за соціономічним профілем. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – “Педагогічна та вікова психологія”. – Інститут педагогічної освіти та освіти дорослих АПН України, Київ, 2007.

Дисертація присвячена теоретико-експериментальному вивченню психологічних засад гуманізації професійної підготовки студентів-інвалідів за соціономічним профілем. Проаналізовано стан розробки проблеми в сучасній психолого-педагогічній науці, подано аналіз основних понять дослідження та методологічного підходу до вивчення проблеми гуманізації професійної підготовки студентів-інвалідів при навчанні за соціономічним профілем. Запропоновано особистісно орієнтований підхід із соціономічною специфікою, за яким процес професійної підготовки підпорядкований розвиткові особистості студента і побудований на основі надання йому психолого-педагогічної допомоги в особистісному та професійному зростанні.

Експериментально вивчено специфічні особистісні проблеми студентів-інвалідів в умовах професійної підготовки за соціономічним профілем. На основі констатувального експерименту обгрунтовані напрями гуманізації професійної підготовки даної категорії студентів. Розроблено, апробовано та доведено ефективність застосування особистісно, гуманістично орієнтованої програми психологічного супроводу професійної підготовки студентів з особливими потребами. Обґрунтовано методичні рекомендації щодо покращення професійної підготовки студентів з особливими потребами.