Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Психологічні науки / Педагогічна та вікова психологія


Гусєва Тетяна Павлівна. Психологічні засоби розвитку креативності майбутніх учителів філологічного профілю : Дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. — К., 2006. — 264арк. : табл. — Бібліогр.: арк. 188-210.



Анотація до роботи:

Гусєва Т.П. Психологічні засоби розвитку креативності майбутніх учителів філологічного профілю. - Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – „Педагогічна та вікова психологія.” – Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Київ, 2006.

Дисертаційне дослідження присвячено обґрунтуванню та розробці комплексу психологічних засобів розвитку креативності майбутніх учителів-філологів у руслі особистісного, креативно-комунікативного, підходу. Визначено основні положення даного методологічного підходу. Розкривається поняття креативності особистості майбутніх учителів-філологів як її здатності до творчої мовленнєвої діяльності і творчого мовленнєвого спілкування. Стверджується, що креативна особистість виступає цілісним суб’єктом творчої мовленнєвої діяльності, джерелом комунікативної креативності студента-філолога.

Розроблено комплекс психологічних засобів розвитку креативності при підготовці студентів до майбутньої професійної педагогічної діяльності, який включає в себе такі компоненти, як мотиваційно-креативний, когнітивно-креативний, креативно-цільовий, вербально-продуктивний, емоційно-креативний.

Обґрунтовано психолого-педагогічну модель комплексу психологічних засобів розвитку креативності особистості студентів-філологів в умовах професійної підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах.

Запропоновано шляхи ефективного використання комплексу психологічних засобів розвитку креативності особистості майбутніх учителів-філологів.