Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Технічні науки / Автомобілі та трактори


Рогов Андрій Володимирович. Розвиток методів розрахунку систем "двигун-трансмісія" автомобілів і тракторів : дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / Харківський національний автомобільно-дорожній ун-т. - Х., 2006.



Анотація до роботи:

Рогов А.В. Розвиток методів розрахунку систем "двигун-трансмісія" автомобілів і тракторів. - Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.02 - автомобілі та трактори. – Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Харків, 2006.

Дисертація присвячена розвитку методів математичного моделювання статичних і динамічних режимів роботи технічних систем "двигун-трансмісія" і видачі практичних рекомендацій з раціональної множини передатних відносин і кінематичної схеми трансмісії.

Удосконалено методики статичного і динамічного аналізу системи "двигун-трансмісія", динамічного аналізу руху транспортного засобу для нерівномірного повороту по тривимірній поверхні. Розроблено аналітичну математичну модель об'ємних і механічних втрат у радіально-поршневих ГОП із кульовими поршнями, структурну схему і конструктивні параметри ГОМТ; обрані раціональні передатні відносини редукторів і об’єм ГОП для спеціальних гусеничних машин.

Проведені дослідження дозволяють зробити наступні висновки дослідження й навести кінцеві результати роботи:

  1. Застосування безступінчастих трансмісій дозволяє підвищити ефективність вітчизняної автотракторної техніки. Аналогічні трансмісії в теперішній час використовуються на провідних машинобудівних підприємствах України.

  2. Для ефективного проектування й аналізу роботи ГОМТ у складі системи «двигун-трансмісія» з’явилась необхідність розвитку існуючих розрахунково-теоретичних методик.

  3. Використання РПГМ з кульовими поршнями в автотракторній техніці перспективно через їх кращі масово-габаритні показники та питому потужність, що пропускається. У дисертації розроблена аналітична математична модель РПГМ.

  4. Кінцевою метою моделювання й аналізу роботи трансмісії є підвищення технічних характеристик машини в цілому. Дослідження трансмісій повинно бути пов’язано з одночасним моделюванням роботи двигуна, рушія, системи підресорювання, зовнішніх навантажень, що з’являються при русі машини.

  5. Методики, що пропонуються в дисертаційній роботі, можуть бути застосовані як до колісних, так і до гусеничних машин.

  6. Використання запропонованих методик дозволяє ще на етапі проектування виявити та усунути недоліки в конструкції трансмісії, а також обґрунтовано вибрати раціональні параметри, що забезпечують максимальну ефективність транспортного засобу.

Публікації автора:

  1. Самородов В.Б., Рогов А.В. Объектно-ориентированный подход к моделированию трансмиссий в области транспортного машиностроения // Вестник Харьковского государственного политехнического университета. Серия НРСТ. Новые решения в современных технологиях. – Харьков: Харьковский государственный политехнический университет. – 1999. – №66. – С. 48-53.

(здобувачем розроблена структура і функціональна схема програмної реалізації методики матричного аналізу трансмісій)

  1. Самородов В.Б., Рогов А.В. Результаты математического моделирования сложной динамической системы двигатель – гидрообъемно-механическая трансмиссия – колесный трактор // Тракторная энергетика в растениеводстве. Сборник научных трудов. – Харьков: Харьковский государственный технический университет сельского хозяйства. – 2001. – Вып. 4. – С. 109-117.

(здобувачем отримані результати математичного моделювання трактора з ГОМТ)

  1. Самородов В.Б., Волонцевич Д.О., Рогов А.В. Уточненная методика определения потерь в планетарных механизмах передач и результаты исследования потоков мощностей в гидрообъемно-механических трансмиссиях // Інтегровані технології та енергозбереження. Щоквартальний науково-практичний журнал. – Харків: Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут». – 2001. – № 4. – С. 76-83.

(здобувачем отримані результати моделювання роботи трансмісій з використанням поточеної методики визначення втрат у планетарних механізмах)

  1. Самородов В.Б., Рогов А.В. Результаты исследования характера нелинейности регулировочных характеристик при наибыстрейшем разгоне мобильных гусеничных машин с гидрообъемно-механическими трансмиссиями // Механіка та машинобудування. Науково-технічний журнал. - Харків: Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут». Відділення механіки та машинобудування Академії наук Вищої школи України. – 2002. – №1. – С. 65-71.

(здобувачем отримані результати моделювання розгону транспортних засобів з ГОМТ з різними регулювальними характеристиками)

  1. Самородов В.Б., Рогов А.В. Результаты параметрического синтеза гидрообъемно-механической трансмиссии гусеничной машины // Механіка та машинобудування. Науково-технічний журнал. – Харків: Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут». Відділення механіки та машинобудування Академії наук Вищої школи України. – 2001. – №1, 2. – C. 151 – 159.

(здобувачем проведено дослідження впливу конструктивних параметрів на технічні характеристики ГОМТ)

  1. Самородов В.Б., Рогов А.В., Ярмак Н.С. Математическое моделирование гидромеханических потерь и КПД в быстроходных гидрообъемных машинах с шаровыми поршнями // Вестник Национального технического университета «ХПИ». Сборник научных трудов. Тематический выпуск «Динамика и прочность машин». – Харьков: НТУ "ХПИ". – 2002.– №10. – Т.2. – С.165-172.

(здобувачем розроблена програмна реалізація диференціальної математичної моделі втрат в РПГМ та проведено її порівняння з експериментальними даними)

  1. Самородов В.Б. Рогов А.В. Эффект выпукло-вогнутых регулировочных характеристик гидрообъемно-механических трансмиссий, обеспечивающих быстрейший разгон гусеничной машин // Інтегровані технології та енергозбереження. Щоквартальний науково-практичний журнал. – Харків: Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут». – 2002. – № 2. – С. 70-76.

(здобувачем отримані результати моделювання динаміки розгону транспортних засобів з ГОМТ з різною формою регулювальних характеристик ГОП)

  1. Самородов В.Б., Рогов А.В. Введение понятия базисных динамических матриц тормозных элементов трансмиссий и результаты моделирования динамики торможения транспортного средства // Вісник Кременчуцького державного політехнічного університету. Наукові праці Кременчуцького державного політехнічного університету. – Кременчук: Кременчуцький державний політехнічний університет. – 2002. – Вип. 3/2002(14). – С. 42-45.

(здобувачем розроблені базисні матриці гальмівних елементів та отримані результати моделювання гальмування транспортних засобів)

  1. Самородов В.Б., Бурлыга М.Б., Рогов А.В. Результаты математического моделирования двухпоточной ГОМТ колесного трактора класса 0,9 // Вестник Национального технического университета «ХПИ». Сборник научных трудов. Тематический выпуск “Автомобиле- и тракторостроение”. – Харьков: Национальный технический университет “ХПИ”. – 2002. – № 10. – Т. 1. – С. 17 – 22.

(здобувачем отримані результати моделювання роботи колісного трактора з ГОМТ)

  1. Самородов В.Б., Рогов А.В. Принцип и алгоритм работы системы управления транспортным средством с гидрообъемно-механической трансмиссией // Тракторная энергетика в растениеводстве. Сборник научных трудов. – Харьков: Харьковский государственный технический университет сельского хозяйства. – 2002. – Вып. 5. – С. 218 – 227.

(здобувачем розроблений алгоритм системи керування ГОМТ та отримані результати моделювання її функціонування)

  1. Самородов В.Б., Рогов А.В., Бурлыга М.Б., Самородов Б.В. Критический обзор работ в области тракторных гидрообъемно-механических трансмиссий // Вестник Национального технического университета «ХПИ». Сборник научных трудов. Тематический выпуск «Автомобиле- и тракторостроение». – Харьков: НТУ “ХПИ”. – 2003. – №4. – С. 3 – 19.

(здобувачем проведений огляд розрахунково теоретичних методів аналізу та синтезу сучасних трансмісій з метою постановки задач дослідження)

  1. Самородов В.Б., Рогов А.В., Бурлыга М.Б. Методика плотной упаковки матричных систем, моделирующих работу гидрообъемно-механических трансмиссий // «Автомобильный транспорт». Сборник научных трудов. – Харьков: Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет. – 2003. – Вып. 13. – С. 91 – 98.

(здобувачем розроблена методика щільного упакування формальних силових невідомих в повних матричних моделях ГОМТ та проаналізована її ефективність)

  1. Самородов В.Б., Рогов А.В. Математическое моделирование динамики движения гусеничного трактора в общем случае неравномерного поворота на произвольной поверхности // Тракторная энергетика в растениеводстве. Сборник научных трудов. – Харьков: Харьковский государственный технический университет сельского хозяйства. – 2003. – Вып. 6. – С. 150-162.

(здобувачем розроблена методика моделювання нерівномірного руху транспортного засобу по заданій довільній поверхні та одержані результати моделювання)

  1. Самородов В.Б., Рогов А.В., Бурлыга М.Б. Математическая модель и результаты моделирования гидрообъемного механизма поворота трактора ХТЗ-200 // Вісник Кременчуцького державного політехнічного університету. – Кременчук: Кременчуцький державний політехнічний університет. – 2003. – №4/2003(21). – C. 96 - 101.

(здобувачем розроблена математична модель ГОМП та отримані результати моделювання повороту гусеничного трактора)

  1. Рогов А.В. Матричный анализ трансмиссий, в состав которых входят обгонные муфты // Вестник Национального технического университета «ХПИ». Сборник научных трудов. Тематический выпуск «Автомобиле- и тракторостроение». – Харьков: Национальный технический университет «ХПИ». – 2004. – № 16. – С. 51 – 57.

  2. Рогов А.В., Ярмак Н.С., Истратов А.В. Математическая модель гидромеханических и объемных потерь в перспективной гидрообъемной передаче ГОП-900 // Механіка та машинобудування. Науково-технічний журнал. – Харків: Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут». Відділення механіки та машинобудування Академії наук Вищої школи України. – 2004. – №2. – С. 200 - 214.

(здобувачем розроблена аналітична математична модель втрат в РПГМ)