Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Технічні науки / Технологія шкіри та хутра


Гаркавенко Світлана Степанівна. Розвиток наукових основ проектно-технологічних робіт на стадії створення конкурентоспроможної продукції : Дис... д-ра наук: 05.18.18 - 2009.



Анотація до роботи:

Гаркавенко С.С. Розвиток наукових основ проектно-технологічних робіт на стадії створення конкурентоспроможної продукції взуттєвої та шкіргалантерейної галузі. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук за спеціальністю 05.18.18. – Технологія взуття, шкіряних виробів та хутра. – Київський національний університет технологій та дизайну Міністерства освіти і науки України, Київ, 2009.

У дисертації запропоновано концепцію формування конкурентоспроможності взуття та шкіргалантерейних виробів у процесі проектно-технологічних робіт в умовах невизначеності чинників зовнішнього середовища.

Удосконалено методологію інформаційного забезпечення процесу технологічної підготовки виробництва, запропоновано концептуальну модель формування інформаційної бази даних передпроектних досліджень, визначено напрями поглиблення сегментування ринку в умовах перенасиченості ринку.

Запропоновано концептуальну модель формування структури асортименту виробів зі шкіри під впливом невизначеності чинників зовнішнього середовища; математичну модель формування асортименту за видами взуття, асортиментними групами на основі АNCOVA-моделі; математичну модель формування розмірно-повнотного асортименту взуття з урахуванням сонячних циклів.

Узагальнено напрями інновацій конструкцій і технологій виготовлення виробів зі шкіри, удосконалено методологію визначення рівня диференціації базових моделей взуття.

Запропоновано концептуальну модель вибору технології виготовлення взуття в системі розробки конкурентоспроможної продукції.

Гаркавенко С.С. Розвиток наукових основ проектно-технологічних робіт на стадії створення конкурентоспроможної продукції взуттєвої та шкіргалантерейної галузі. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук за спеціальністю 05.18.18. – Технологія взуття, шкіряних виробів та хутра. – Київський національний університет технологій та дизайну Міністерства освіти і науки України, Київ, 2009.

У дисертації запропоновано концепцію формування конкурентоспроможності взуття та шкіргалантерейних виробів в процесі проектно-технологічних робіт в умовах невизначеності чинників зовнішнього середовища.

Удосконалено методологію інформаційного забезпечення процесу технологічної підготовки виробництва, запропоновано концептуальну модель формування інформаційної бази даних передпроектних досліджень, визначено напрями поглиблення сегментування ринку в умовах перенасиченості ринку.

Запропоновано концептуальну модель формування структури асортименту виробів зі шкіри під впливом невизначеності чинників зовнішнього середовища; математичну модель формування асортименту за видами взуття, асортиментними групами на основі АNCOVA-моделі; математичну модель формування розмірно-повнотного асортименту взуття з урахуванням сонячних циклів.

Узагальнено напрями інновацій конструкцій та технологій виготовлення виробів зі шкіри, удосконалено методологію визначення рівня диференціації базових моделей взуття.

Запропоновано концептуальну модель вибору технології виготовлення взуття в системі розробки конкурентоспроможної продукції.

  1. У дисертації розроблено наукові основи проектно-технологічних робіт, що забезпечують, на засадах системного підходу, конкурентоспроможність взуттєвих і шкіргалантерейних підприємств на внутрішньому та зовнішньому ринках в умовах невизначеності зовнішніх чинників.

  2. На основі аналізу чинників конкурентоспроможності, тенденцій розвитку ринку виробів зі шкіри, стратегічних напрямів підвищення конкурентоспроможності товарів запропоновано концепцію формування споживчих властивостей виробів в процесі конструкторсько-технологічної підготовки виробництва, що забезпечують відповідний вимогам споживачів рівень корисності атрибутів і співвідношення “ціна-якість” товару.

  3. Запропоновано концептуальну модель формування інформаційної бази даних в умовах невизначеності зовнішніх чинників, що охоплює п’ять етапів передпроектних досліджень: визначення цілей передпроектних досліджень; аналіз зовнішніх чинників невизначеності та ризиків; ідентифікацію інформаційної ситуації щодо виду невизначеності прийняття рішень; визначення напрямів і безпосередньо проведення передпроектних досліджень.

На основі моделі оцінювання привабливості потенційних ринкових сегментів і ніш, адаптованої до особливостей ринку виробів зі шкіри, визначено напрями поглиблення сегментування ринку, досліджено споживчі переваги як основу розробки конструкцій і технологій виготовлення конкурентоспроможних виробів зі шкіри.

  1. Розроблено концептуальну модель формування структури асортименту взуття в умовах невизначеності зовнішніх чинників, яка передбачає аналіз стохастичних чинників; аналіз наявного асортименту на основі методів портфельного аналізу; формування структури асортименту за видами взуття, конструкцією, формою носкової частини та висотою каблука на основі трендових, теоретико-ігрових, оптимізаційних, моделей дисперсійного та коваріаційного аналізу.

Побудовано математичну модель формування структури асортименту за видами взуття з урахуванням адитивних компонент на основі ANCOVA-моделі.

  1. Сформульовано та підтверджено гіпотезу про залежність антропометричних даних стоп дорослого населення від фаз сонячних циклів; запропоновано математичну модель формування розмірно-повнотного асортименту з урахуванням чисел Вольфа, що дає змогу знизити до 7% втрати від невідповідності розмірного-повнотного асортименту взуття фактичним антропометричним даним.

  2. Запропоновано класифікацію різновидів інновацій у сфері виробництва взуття як стратегії підвищення конкурентоспроможності. Розроблено модель визначення рівня диференціації базових моделей на етапі створення нових конструкцій на основі біноміальної функції розподілу імовірності, що дає змогу знизити втрати від нереалізованої продукції, спричинені нераціональним розміром серії виробів, в 2-3 рази.

  3. Удосконалено науково-методичні підходи до формалізації конструктивно-технологічних характеристик деталей низу як основи вибору конкурентоспроможних технологій складання взуття. На основі вдосконаленої класифікації методів кріплення низу взуття до заготовки за чотирма ознаками – способу формування, просторовості заготовки, ступеня свободи та положення затягувальної кромки – запропоновано принципи формалізації даних. Це дозволило уніфікувати конструктивно-технологічні характеристики, розробити узагальнені структурні моделі деталей низу взуття та алгоритм проектування технологічного процесу складання взуття різних методів кріплення за модульним принципом як основи вибору конкурентоспроможної технології його виготовлення.

  4. Розроблено концептуальну модель вибору технології виготовлення взуття з урахуванням вимог щодо адаптації до стохастичних чинників зовнішнього середовища. Запропоновано оцінювання впливу технологій на формування споживчих характеристик здійснювати на основі: інтегральної оцінки ризику нововведень на основі кластерного аналізу; за значенням коефіцієнта еластичності, що характеризує поліпшення споживчих властивостей з урахуванням зміни витрат, пов’язаних з освоєнням технологій, альтернативних до наявних на підприємстві.

9. Запропоновано метод вибору конкурентоспроможності технологій складання взуття різних методів кріплення, основою якої є єдиний для всіх методів кріплення технологічний процес, що охоплює 22 модулі технологічних операцій. Здійснено кластеризацію взуття різних методів кріплення за споживчими властивостями, що дає змогу зменшити в 1,5-2 рази термін технологічної підготовки виробництва та збільшити, завдяки раціоналізації технологічного процесу, питомий споживчий ефект до 17-20%.

10. Апробовано на прикладі взуття спеціального призначення та практично доведено ефективність функціонування системи формування конкурентоспроможності продукції на стадії проектно-технологічних робіт; системи інформаційного забезпечення – на етапі створення інформаційних баз даних; методів формування розмірного асортименту з використанням чисел Вольфа в процесі оцінювання ринкових ніш взуття великих і малих розмірів; методів формування структури асортименту за видами взуття на основі ANCOVA-моделі.

11. Загальний економічний ефект від впровадження результатів досліджень щодо розробки теоретичних основ і розвитку практичних аспектів формування конкурентоспроможності виробів зі шкіри на етапі конструкторсько-технологічної підготовки виробів зі шкіри в умовах невизначеності зовнішніх чинників становить 73 269 грн., в тому числі, на чотирьох взуттєвих підприємствах – 56, 369 тис. грн., від реалізації підручника – 16,9 тис. грн.

Публікації автора:

Публікації в наукових фахових виданнях

  1. Гаркавенко С.С. Аналіз методів оцінювання та прогнозування надійності як показника конкурентоспроможності взуття / С.С Гаркавенко, Т.В Безсмертна // Вісник національного університету “Львівська політехніка”. – 2007. – № 469. – С. 189-194. Особистий внесок: порівняльний аналіз методів оцінювання та прогнозування надійності взуття.

  2. Гаркавенко С.С. Вдосконалення класифікації взуття різних методів кріплення як основа оцінювання його споживчих характеристик / С.С. Гаркавенко, Л.Т. Свістунова // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. Том 2. – 2007. – № 6. – С. 133-139. Особистий внесок: запропоновано вдосконалену класифікацію методів кріплення взуття та їх різновидів з урахуванням способу формування заготовок і наявності деталей низу як основи оцінювання взуття різних методів кріплення.

  3. Гаркавенко С.С. Встановлення залежності між режимами обробки при низьких температурах та надійності деталей верху взуття із текстильних матеріалів / С.С. Гаркавенко, Т.В. Безсмертна, І.І. Котлярова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. 2008. № 2 (40). – С. 94-99. Особистий внесок: методологія та аналіз результатів дослідження.

  4. Гаркавенко С.С. Дослідження впливу низьких температур на надійність взуття з текстильних матеріалів / С.С. Гаркавенко, Т.В. Безсмертна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну.2008. № 1 (38). – С. 316-321. Особистий внесок: розробка ідеї та узагальнення результатів перевірки гіпотези про зміну експлуатаційних властивостей текстильних матеріалів під впливом попередньої обробки низькими температурами.

  5. Гаркавенко С.С. Дослідження конкурентоспроможності взуттєвих матеріалів на основі кластерного аналізу / С.С. Гаркавенко // Вісник Державної академії легкої промисловості України. – 2000. – № 1. – С. 99-100.

  1. Гаркавенко С.С. Дослідження конкурентоспроможності текстильних матеріалів для верху спеціального взуття / С.С. Гаркавенко // Легка промисловість. – 2007. – № 2. – С. 46-47.

  2. Гаркавенко С.С. Критерії оцінювання привабливості ринкових ніш на ринку взуття / С.С. Гаркавенко // Вісник Донецького університету. – 2002. – № 2-1. – С. 170-175.

  3. Гаркавенко С.С. Метод визначення інтегрального коефіцієнта технологічності заготовок взуття / С.С. Гаркавенко, Т.П. Сушко, Л.Т. Свістунова // Вісник Технологічного університету “Поділля”. Частина 1. Технічні науки. – 2003. – № 5. – С. 121-124. Особистий внесок: систематизація інформаційної бази даних для визначення технологічності заготовок; розробка та апробація методу визначення інтегрального коефіцієнта як критерію оцінки технологічності заготовок взуття.

  4. Гаркавенко С.С. Методологія формування товарної політики на підприємствах взуттєвої галузі / С.С. Гаркавенко // Вісник національного університету “Львівська політехніка”. – 2003. – № 469. – С. 350-354.

  5. Гаркавенко С.С. Напрями розвитку інновацій в легкій промисловості (на прикладі взуття спеціального призначення) / С.С. Гаркавенко, Т.В. Безсмертна // Проблемы легкой и текстильной промышленности Украины.2006. № 2 (12). – С. 6-10. Особистий внесок: аналіз тенденцій розвитку інновацій у виробництві взуття спеціального призначення.

  6. Гаркавенко С.С. Підвищення конкурентоспроможності підприємств взуттєвої галузі на етапі підготовки інженерних кадрів / С.С. Гаркавенко, В.П. Коновал // Вісник Східноукраїнського національного університету ім.. В. Даля. Технічні науки. – 2006. – № 8 [102]. Частина 2. – С. 245-250. Особистий внесок: класифікація підприємств взуттєвої галузі в системі формування конкурентоспроможності об’єктів.

  7. Гаркавенко С.С. Споживчі переваги на українському ринку взуття / С.С. Гаркавенко // Легка промисловість. – 1997. – № 4. – С. 55-56.

  8. Гаркавенко С.С. Споживчі переваги на ринку рукавичок / С.С. Гаркавенко, В.С. Королькова // Легка промисловість. – 1997. – № 3. – С. 61-62. Особистий внесок: аналіз результатів дослідження переваг споживачів на ринку рукавичок.

  9. Гаркавенко С.С. Тенденції розвитку ринку взуття та стратегічні альтернативи росту взуттєвого підприємства / С.С. Гаркавенко // Вісник Київського державного університету технологій та дизайну. – 2001. – № 3. – С. 92-97.

  10. Гаркавенко С.С. Торгова марка фірми і конкуренція на ринку взуття / С.С. Гаркавенко, Н.В. Маринська, О.В Семеряка, І.В. Тереня // Легка промисловість. – 1998. – №1. – С. 57-58. Особистий внесок: постановка завдань дослідження та аналіз конкурентних переваг на ринку взуття.

  11. Гаркавенко С.С. Універсальна структура модель деталей як основа порівняльного аналізу альтернативних технологій виготовлення взуття / С.С. Гаркавенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. 2007. № 6 (38) – С. 120-128.

  12. Гаркавенко С.С. Уніфікований спосіб ідентифікації конструкцій заготовок на етапі формування інформаційної бази САПР взуття / С.С. Гаркавенко, Л.Т. Свістунова // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2006. – № 5. – С. 177-180. Особистий внесок: розробка структури та універсального алгоритму складання ідентифікаційного коду заготовок як основи модульного автоматизованого проектування технологічного процесу складання заготовок.

  13. Гаркавенко С.С. Формування конструкторсько-технологічних характеристик взуття на основі сумісного аналізу / С.С. Гаркавенко // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. – 2007. – № 1 [107]. – С. 102-108.

  14. Безсмертна Т.В. Вплив динамічних навантажень на вибір методів кріплення взуття / Т.В. Безсмертна, С.С. Гаркавенко // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. – 2008. – № 2 [120]. – С. 407-411. Особистий внесок: постановка завдань дослідження.

  15. Гаркавенко С.С. Особливості формування асортименту взуття на основі концепції життєвого циклу товару / С.С. Гаркавенко // Вісник національного університету “Львівська політехніка”. – 2008. – № 623. – С. 34-38.

  16. Пат. 27326 Україна. Взуття / С.С. Гаркавенко, В.П. Коновал, Т.В. Безсмертна № 200706874; Заявл. 19.06.2007; Опубл. 25.10.2007. – 2 с. Особистий внесок: розробка ідеї, істотних ознак корисної моделі взуття.

Матеріали конференцій та тези доповідей

  1. Гаркавенко С.С. Маркетинг – форма активного впливу на попит / С.С. Гаркавенко // Матеріали республіканської науково-практичної конференції “Проблеми взуттєвої промисловості України. – К. : ДАЛПУ. – 1996. – С. 7-8.

  2. Гаркавенко С.С. Влияние покупательского спроса на формирование конструктивних характеристик кожгалантерейных изделий / С.С. Гаркавенко // Тезисы докладов Всесоюзной научно-практической конференции “Совершенствование методов моделирования и конструирования обуви, изготовляемой по индивидуальным заказам населения”. – М. : Центральное и Ростовское обласное правление ВНТО коммунального и бытового обслуживания. – 1988. – С. 100-102.

  3. Гаркавенко С.С. Маркетинг в обувной промышленности Великобритании / С.С. Гаркавенко // Тезисы докладов юбилейных ХП научной и Х научно-методической конференции профессорско-преподавательского состава, посвященных 60-летию основания института. – К. : КТИЛП. – 1990. – С. 136-137.

  4. Лагуткова Л.М. Диверсифікація асортименту взуттєвих підприємств / Л.М. Лагуткова, О. Герасимович, С.С. Гаркавенко // Збірник наукових праць молодих вчених та студентів. – Ч.1. – К. : ДАЛПУ. – 1996. – С. 59. Особистий внесок: напрями стратегії диверсифікації взуттєвих підприємств.

  5. Грищенко С.В. Формування нових каналів збуту та форм просування виробів зі шкіри / С.В. Грищенко, І.М. Карастоянова, С.С. Гаркавенко // Збірник наукових праць молодих вчених та студентів. – Ч.1. – К. : ДАЛПУ. – 1996. – С. 59-60. Особистий внесок: постановка завдань дослідження.

  6. Гаркавенко С.С. Удосконалення конструкції та технології виробів зі шкіри за результатами дослідження ринку / І.М. Карастоянова, Л.М. Лагуткова, С.С. Гаркавенко // Збірник наукових праць молодих вчених та студентів. – Ч. 1. – К. : ДАЛПУ. – 1996. – С. 61-62. Особистий внесок: узагальнення результатів дослідження.

  7. Федін С.С. Задачі та методи маркетингових досліджень ринку взуття / С.С. Федін, І.А. Мартиросова, С.С. Гаркавенко // Збірник наукових праць молодих вчених та студентів. – Ч.1. – К. : ДАЛПУ. – 1996. – С. 62. Особистий внесок: задачі дослідження.

  8. Карастоянова І.М. Підвищення експлуатаційних характеристик спеціального взуття / І.М. Карастоянова, Н.В. Тітарчук, С.С. Гаркавенко // Збірник наукових праць молодих вчених та студентів. – Ч. 1. – К. : ДАЛПУ. – 1997. – С. 41. Особистий внесок: технологічні аспекти підвищення експлуатаційних характеристик спеціального взуття.

  9. Карастоянова І.М. Технологічний аспект підвищення конкурентоздатності спеціального взуття / І.М. Карастоянова, Н.В. Тітарчук, І.А. Мартиросова, С.С. Гаркавенко // Збірник наукових праць молодих вчених та студентів. – Ч.1. – К. : ДАЛПУ. – 1997. – С. 49-50. Особистий внесок: постановка завдань та узагальнення результатів дослідження.

  10. Карастоянова І.М. Аналіз конкуренції на ринку взуття / І.М. Карастоянова, І.А. Мартиросова, С.С. Гаркавенко // Збірник наукових праць молодих вчених та студентів. – Ч.1. – К. : ДАЛПУ. – 1997. – С. 45. Особистий внесок: узагальнення результатів дослідження.

  11. Королькова В.С. Антропометрические исследования – основа совершенствования стандартов на перчаточные изделия / В.С. Королькова, В.П. Нестеров, С.С. Гаркавенко // Труды І-ой научно-практической конференции “Современная контрольно-испытательная техника промышленных изделий и их сертификация”. – Т. 1. – К. : ДАЛПУ. – 1997. – С. 241-242. Особистий внесок: аналіз результатів антропометричних досліджень.

  12. Королькова В.С. Совершенствование нормативно-технической документации на перчаточные изделия / В.С. Королькова, В.П. Нестеров, С.С. Гаркавенко // Труды І-ой научно-практической конференции “Современная контрольно-испытательная техника промышленных изделий и их сертификация”. – Т. 1. – К. : ДАЛПУ. – 1997. – С. 238-240. Особистий внесок: розробка змін до нормативно-технічної документації на рукавички.

  13. Гаркавенко С.С. Планирование маркетинговой деятельности предприятия / С.С. Гаркавенко // Тези доповідей української конференції з взуттєвої промисловості. – К. : КТІЛП. – 1998. – С. 9.

  14. Шаповал Н.И. Разработка нового стандарта по технологии кожгалантерейных изделий / Н.И. Шаповал, С.С. Гаркавенко, В.П. Нестеров, В.Ф. Скидан, Т.И. Федорчук // Тези доповідей української конференції з взуттєвої промисловості. – К. : КТІЛП. – 1998. – С. 45. Особистий внесок: висновки.

  15. Гаркавенко С.С. Стратегії підвищення конкурентоспроможності продукції вітчизняних фірм на ринку взуття / С.С. Гаркавенко // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції “Маркетинг: теорія і практика”. – Київ-Ялта : КНЕУ. – 1999. – С. 41-42.

  16. Гаркавенко С.С. Маркетинг як форма адаптації фірми до змін зовнішнього середовища / С.С. Гаркавенко // Матеріали УШ міжнародної науково-практичної конференції “Теорія і практика управління організацією з погляду тисячоліть”. – К.: Політехніка. – 2001. – С. 56-57.

  17. Гаркавенко С.С. Маркетингові дослідження в системі управління конкурентоспроможністю продукції / С.С. Гаркавенко // Тези доповідей ІІ міжнародної науково-практичної конференції “Маркетингові дослідження в Україні”. – Ялта-Луганськ : СНУ. – 2002. – С. 43-44.

  18. Гаркавенко С.С. Управління товарною політикою на підприємствах взуттєвої галузі / С.С. Гаркавенко // Тези доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції “Маркетинг та логістика в системі менеджменту”. – Львів : Видавництво національного університету “Львівська політехніка”. – 2002. – С. 60-61.

  19. Гаркавенко С.С. Специфічний аналіз стилю життя як основа типологізації споживачів взуття / С.С. Гаркавенко // Матеріали VІ міжнародної науково-практичної конференції “Маркетинг: теорія і практика”. – К. : КНЕУ. – 2002. – С. 18.

  1. Гаркавенко С.С. Маркетинговий аспект ефективності управління фірмою на регіональному ринку / С.С. Гаркавенко // Матеріали Х міжнародної науково-практичної конференції “Управління організацією: регіональні аспекти”. – К. : “Політехніка”. – 2002. – С. 58-59.

  2. Сологуб С.Н. Класифікаційні ознаки заготовок напівчеревиків та спосіб їх ідентифікації / С.Н. Сологуб, Л.Т. Свістунова, С.С. Гаркавенко // Тези доповідей ІУ Всеукраїнської ювілейної наукової конференції молодих вчених та студентів, присвяченої 75-річчю КНУТД “Наукові розробки молоді на сучасному етапі”. – Т. 1. – К. : КНУТД. – 2005. – С. 51. Особистий внесок: ідентифікація заготовок напівчеревиків за основними класифікаційними ознаками.

  3. Безсмертна Т.В. Порівняльна характеристика нормативних показників якості на основі аналізу ДСТУ, ГОСТ та RECOMMENDED STANDARDS FOR FOOTWEAR, BUSM / Т.В. Безсмертна, С.С. Гаркавенко // Тези доповідей ІV Всеукраїнської ювілейної наукової конференції молодих вчених та студентів, присвяченої 75-річчю КНУТД “Наукові розробки молоді на сучасному етапі”. – Т. 1. – К. : КНУТД. – 2005. – С. 56. Особистий внесок : аналіз підходів щодо нормування показників якості в нормативно-технічній документації BUSM.

  4. Лахно С.О. Проблема експлуатаційних дефектів взуття та шляхи її вирішення / С.О. Лахно, Т.В. Безсмертна, С.С. Гаркавенко // Тези доповідей ІУ Всеукраїнської ювілейної наукової конференції молодих вчених та студентів, присвяченої 75-річчю КНУТД “Наукові розробки молоді на сучасному етапі”. – Т. 1. – К. : КНУТД. – 2005. – С. 57. Особистий внесок: рекомендації щодо зменшення дефектності взуття.

  5. Безсмертна Т.В. Інноваційні технології у виробництві військового взуття / Т.В. Безсмертна, С.С. Гаркавенко // Тези доповідей V всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів “Наукові розробки молоді на сучасному етапі. – К. : Київський національний університет технологій та дизайну. – 2006.– С. 57. Особистий внесок: постановка завдань досліджень.

  6. Лепетинська О.В. Розробка способу модульного проектування технологічних процесів складання заготовок напівчеревиків / О.В Лепетинська, Л.Т. Свістунова, С.С. Гаркавенко // Тези доповідей V всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів “Наукові розробки молоді на сучасному етапі@. – К. : Київський національний університет технологій та дизайну. – 2006. – С. 61. Особистий внесок: розробка модулів заготовок в процесі модульного проектування технологічного процесу складання заготовок.

  7. Швайко А.О. Порівняльна характеристика технологічного устаткування на основі інтегрального показника / А.О. Швайко, С.С. Гаркавенко // Тези доповідей У всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів “ Наукові розробки молоді на сучасному етапі. – К. : Київський національний університет технологій та дизайну. – 2006. – С. 62. Особистий внесок: сегментування ринку устаткування для виготовлення взуття та методика оцінювання технологічного устаткування за інтегральним показником для різних типів підприємств.

  8. Вовченко Ю.Ю. Мультиатрибутивна модель товару як основа формування конструкторських характеристик взуття / Ю.Ю. Вовченко, С.С. Гаркавенко // Тези доповідей V всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів “Наукові розробки молоді на сучасному етапі”. – К. : Київський національний університет технологій та дизайну. – 2006. – С. 88. Особистий внесок: дослідження вимог споживачів взуття на основі моделі мультиатрибутивного товару.

  9. Безсмертна Т.В. Аналіз впливу конструктивно-технологічних характеристик на надійність взуття / Т.В. Безсмертна, С.С. Гаркавенко // Тези доповідей VІ Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів, 17-18 квітня “Наукові розробки молоді на сучасному етапі”. – Т.1. – К. : КНУТД. – 2007. – С. 65. Особистий внесок: узагальнено результати досліджень щодо впливу конструктивно-технологічних характеристик на надійність взуття.

  10. Люлькова Л.В. Формування осінньо-зимового асортименту в умовах невизначеності погоди / Л.В. Люлькова, С.С. Гаркавенко, Т.В. Безсмертна // Тези доповідей VІ Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів, 17-18 квітня “Наукові розробки молоді на сучасному етапі”. – Т. 1. – К. : КНУТД. – 2007. – С. 66. Особистий внесок: постановка завдань s висновки результатів дослідження.

  11. Повєрін А.О. Підготовка вхідних даних для розробки нормативної документації з виготовлення спеціального взуття / А.О. Повєрін, С.С. Гаркавенко, Т.В. Безсмертна // Тези доповідей VІ Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів, 17-18 квітня “Наукові розробки молоді на сучасному етапі”. – Т. 1. – К. : КНУТД. – 2007. – С. 67. Особистий внесок: структура вхідної інформації для розробки нормативної документації на взуття спеціального призначення.

  12. Розман Т.В. Класифікаційні ознаки заготовок чобітків та спосіб їх класифікації / Розман Т.В., Свістунова Л.Т., Гаркавенко С.С. // Тези доповідей VІ Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів, 17-18 квітня “Наукові розробки молоді на сучасному етапі”. – Т.1. – К. : КНУТД. – 2007. – С. 59. Особистий внесок: класифікація заготовок у системі автоматизованого модульного проектування технологічних процесів.

  13. Сепитый О.А. Дослідження переваг споживачів на ринку взуття для молоді / О.А. Сепитый, С.С. Гаркавенко // Збірник наукових праць молодих вчених та студентів. – Ч. 1. – К. : ДАЛПУ. – 1995. – С. 58. Особистий внесок: узагальнення результатів дослідження.

Публікації в інших виданнях

  1. Коновал В.П. Універсальний довідник взуттєвика: [навчальний посібник] – 2-ге вид. / В.П. Коновал, С.С. Гаркавенко, Л.Т. Свістунова та ін. – К. : Лібра, 2006. – 720 с. Особистий внесок: розробка концепції створення інформаційної бази виробництва конкурентоспроможного взуття.

  2. Гаркавенко С.С. Маркетинг: [підручник] – 6-те вид. доп. / С.С. Гаркавенко. – Київ : Лібра, 2007. – 720 с.

  3. Вироби шкіргалантерейні. Терміни та визначення: ДСТУ 2198-93 – [Чинний від 1993-13-06]. – Введено вперше. – К. : Держстандарт України, 1993. – 60 с. – (Національний стандарт України). Особистий внесок: систематизація видів шкіргалантерейних виробів; гармонізація термінів стандарту українською та англійською мовами.

  4. Бессмертная Т.В. Инновации в конструкциях обуви специального назначения / Т.В. Бессмертная, С.С. Гаркавенко // Международный сборник научных трудов Метрология, стандартизация и сертификация изделий сервиса. – Шахты : Изд-во ЮРГУЭС. – 2007. – С. 54–57. Особистий внесок: узагальнення результатів дослідження.

  5. Бессмертная Т.В. Оценка рисков появления эксплуатационных дефектов / Т.В. Бессмертная, С.С. Гаркавенко Оценка рисков появления эксплуатационных дефектов // Международный сборник научных трудов “Метрологическое обеспечение стандартизации и сертификации в сфере услуг”. – Шахты : Изд-во ЮРГУЭС – 2006. – С. 30-34. Особистий внесок: узагальнення результатів оцінювання ризиків появи експлуатаційних дефектів взуття.

  6. Бессмертная Т.В. Проблема повышения эксплуатационных характеристик обуви специального назначения и пути ее решения / Т.В. Бессмертная, C.С. Гаркавенко // Международный сборник научных трудов “Техническое регулирование: базовая основа качества товаров и услуг”. – Шахты : Изд-во ЮРГУЭС. – 2008. – С. 58–61. Особистий внесок: постановка завдань та узагальнення результатів експериментальних досліджень щодо можливості використання текстильних матеріалів з волокнами джуту, льону, бавовни для деталей верху спеціального взуття.

  7. Гаркавенко С.С. Аналіз маркетингових стратегій фірм взуттєвої галузі / С.С. Гаркавенко // Стратегія економічного розвитку України. – 2001. – № 5. – С. 203-210.

  8. Гаркавенко С. С. Дослідження надійності взуття на основі показника інтенсивності відмов / С.С. Гаркавенко, Т.В. Безсмертна // Держава та регіони. Науково-виробничий журнал. – 2007. – № 594. – С.189-194. Особистий внесок: аналіз методів оцінки ризику появи експлуатаційних дефектів.

  9. Коновал В.П. Наукові дослідження кафедри конструювання та технології виробів із шкіри Київського національного університету технологій та дизайну, спрямовані на формування конкурентоспроможних виробів зі шкіри / В.П. Коновал, С.С. Гаркавенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. 2007. № 6 (38). – С. 101-107. Особистий внесок: систематизовано напрями наукових досліджень, спрямовані на створення конкурентоспроможних виробів зі шкіри.

  10. Гаркавенко С.С. Маркетингові дослідження в системі управління конкурентоспроможністю продукції / С.С. Гаркавенко // Збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. – Луганськ : СНУ. – 2002. – № 8. – С. 38-44.

  11. Гаркавенко С.С. Маркетинг – сім кроків до успіху: Крок перший – дослідження ринку / С.С. Гаркавенко // Легка промисловість. – 1994. – № 1. – С. 60-62.

  12. Гаркавенко С.С. Маркетинговий аспект ефективності управління фірмою на регіональному ринку / С.С. Гаркавенко // Сіверянський літопис. – 2002. – № 3. – С. 168-171.

  13. Гаркавенко С.С. Маркетинг – сім кроків до успіху: Практикум: дослідження ринку / С.С. Гаркавенко // Легка промисловість. – 1994. – № 3. – С.58-61.

  14. Гаркавенко С.С. Методичні підходи до формування асортименту підприємства в умовах ринкового середовища / С.С. Гаркавенко, Г.В. Михайлик // Науковий вісник Київського гуманітарного інституту. – 2007. – № 1. – С.55-66. Особистий внесок: аналіз теоретичних підходів до формування товарного асортименту в умовах монополістичної конкуренції.

  15. Гаркавенко С.С. Оцінювання конкурентоспроможності об’єктів в процесі конструкторсько-технологічної підготовки виробництва виробів зі шкіри / С.С. Гаркавенко // Формування ринкової економіки: Спец. Вип. Маркетинг: теорія і практика. – Ч. П. – К. : КНЕУ, 2007. – С. 736-744.

  16. Гаркавенко С.С. Підходи до організації навчального процесу на сучасному етапі еволюції знань / С.С. Гаркавенко, В.П. Коновал // Збірник наукових праць. Міжнародна науково-практична конференція “Забезпечення наступності змісту ступеневої освіти”. – К. : КНУТД. – 2003. – С. 102-104. Особистий внесок: узагальнено підходи до підготовки фахівців, що забезпечують конкурентоспроможність підприємств на ринку.

  1. Гаркавенко С.С. Проблеми прогнозування життєвого циклу споживчих товарів / С.С. Гаркавенко, К.Б. Вербій // Науковий вісник Київського гуманітарного інституту. – 2007. – № 1. – С. 55-66. Особистий внесок: аналіз теоретичних підходів до розробки математичних моделей кривої життєвого циклу товару.

  2. Гаркавенко С.С. Стратегія маркетингу / С.С. Гаркавенко // Легка промисловість. – 1994. – № 4. – С. 44-45.

  3. Гаркавенко С.С. Структурная схема процесса классификации заготовок обуви по общности конструкторско-технологических признаков / С.С. Гаркавенко, Л.Т. Свистунова // Международный сборник научных трудов “Совершенствование процесса изготовления обуви и кожгалантерейных изделий”. – Шахты : Издательство ЮРГУЭС. – 2004. – С. 52-56. Особистий внесок: запропоновано системний універсальний підхід до процесу класифікації заготовок різних видів взуття за основними, другорядними , додатковими та характерними ознаками.

  4. Гаркавенко С.С. Товарна політика / С.С. Гаркавенко // Легка промисловість. – 1995. – № 1. – С. 56-57.

  5. Гаркавенко С.С. Унификация базы данных в системе автоматизированного проектирования сборки обуви различных методов крепления / С.С. Гаркавенко, Л.Т. Свистунова // Международный сборник научных трудов “Техническое регулирование: базовая основа качества товаров и услуг”. – Шахты : Изд-во ЮРГУЭС – 2008. – С. 116-119. Особистий внесок: Розробка концепції створення універсальної бази даних деталей низу як основи автоматизованого проектування технологічного процесу складання взуття.

  6. Гаркавенко С.С. Формування асортименту продукції на основі АВС- аналізу / С.С. Гаркавенко // Легка промисловість. – 1998. – № 2. – С. 56-57.

  7. Гаркавенко С.С. Цінові стратегії фірми: сутність, умови застосування та обмеження / С.С. Гаркавенко // Стратегія економічного розвитку України. – 2002. – № 6 (13). – С. 235-242.