Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Психологічні науки / Соціальна психологія; психологія соціальної роботи


Худякова Віра Іванівна. Соціальна перцепція як чинник оптимізації управлінської діяльності керівника середньої загальноосвітньої школи: дисертація канд. психол. наук: 19.00.05 / АПН України ; Інститут психології ім. Г.С.Костюка. - К., 2003.



Анотація до роботи:

Худякова В.І. Соціальна перцепція як чинник оптимізації управлінської діяльності керівника середньої загальноосвітньої школи. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.05 – соціальна психологія. – Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Київ, 2003.

Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей соціальної перцепції в управлінській діяльності керівника середньої загальноосвітньої школи і визначенню можливостей її оптимізації з метою підвищення ефективності роботи директора школи.

Розроблено теоретико-методологічні засади дослідження соціально-перцептивних якостей керівників шкіл. Визначено характеристики, детермінанти і тенденції розвитку соціальної перцепції в діяльності керівників середніх загальноосвітніх шкіл. Апробовано методи вивчення соціальної перцепції, розроблено модель соціально-перцептивних характеристик керівників шкіл. На основі експерименту доведено вплив соціально-перцептивних характеристик на ефективність їх управлінської діяльності. Обгрунтовано можливість і необхідність розвитку соціально-перцептивних здібностей керівника школи. Розроблено та апробовано експериментальну програму оптимізації соціальної перцепції керівників шкіл “Розвиток соціально-перцептивних здібностей керівників засобами соціально-психологічного тернінгу” для використання в процесі перепідготовки та підвищення кваліфікації керівників закладів освіти.

Публікації автора:

  1. Худякова В.І. Акмеологічний тренінг у корекції соціально-перцептивних якостей керівників шкіл // Освіта і управління. – 1998. - №4. – С. 145 – 148.

  2. Худякова В.І. Педагогічна акмеологія. Шляхи вдосконалення // Рідна школа. – 2000. - №3. – С. 31 – 33.

  3. Худякова В.І. Шляхи підвищення психологічної культури ділового спілкування менеджера // Персонал. – 2000. - №1(55), додаток №3(8). – С. 152 – 154.

  4. Худякова В.І. Розвиток соціальної перцепції керівників середніх загальноосвітніх шкіл у системі післядипломної освіти // Психологія. Зб. наук. праць. К.: Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова, 2000, вип. 11. – С. 399 – 404.

  5. Худякова В.І. Психологічні особливості соціальної перцепції в управлінні загальноосвітньою середньою школою // Актуальні проблеми психології. Т.1. Ч.1.: Соціальна психологія. Психологія управління. Організаційна психологія. К.: Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України, 2001, вип. 1. – 268 с.

  6. Худякова В.І. Психологічні умови оптимізації управлінської взаємодії керівника з підлеглими в закладі освіти // Проблеми загальної та педагогічної психології. Зб. наук. праць за ред. С.Д.Максименка. К.: Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України, 2001. – Т. ІІІ, ч. 6. – С. 157 – 162.

  7. Худякова В.І. Елементи нейролінгвістичного програмування в корекції соціально-перцептивних якостей керівника школи // Післядипломна освіта та управління навчальними закладами в умовах трансформації суспільства: Матеріали звітної наукової конференції. 1 – 2 квітня 1999 р. – К.: ДАККО, 1999. – С. 267- 270.

  1. Худякова В.І. Управлінська діяльність менеджера як динамічна система // Теоретико-методологические проблемы совершенствования психологической подготовки менеджеров: Материалы Международной научно-практической конференции // Персонал. – 2000. – №1(55), додаток №3(8). – С. 154 – 156.

  2. Худякова В.І. Підготовка практичних психологів до розвитку соціальної перцепції керівників закладів освіти / Актуальные проблемы профессиональной подготовки практических психологов: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, червень 2000 // Персонал. – 2000. – №5(59), додаток №10(15). – С. 149 – 150.