Анотація до роботи:
Сич В.М. Соціально-психологічні особливості мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.05 – соціальна психологія; психологія соціальної роботи – Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. – Київ, 2005. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з проблеми мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти. Висвітлено соціально-психологічні особливості та проблеми професійної діяльності спеціалістів та відображено сутність, особливості їх професійного вдосконалення. Розкрито зміст і структуру мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти. В ході констатуючого експерименту виявлено змістово-ієрархічний склад мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти та визначено особливо значущі мотиви професійного вдосконалення. Досліджено особливості ставлення спеціалістів до різних аспектів професійної діяльності та їх вдосконалення. Виявлено соціально-психологічні чинники мотивації професійного вдосконалення спеціалістів. Встановлено вплив соціально-демографічних, соціально-психологічних характеристик спеціалістів на розвиток мотивації професійного вдосконалення. За результатами формуючого експерименту доведено доцільність і ефективність програми активного навчання спеціалістів відділів освіти з розвитку мотивації професійного вдосконалення. |