Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Психологічні науки / Соціальна психологія; психологія соціальної роботи


Скок Алла Георгіївна. Соціально-психологічні умови формування комунікативної толерантності у викладача вищого навчального закладу : дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 236арк. : табл. — Бібліогр.: арк. 177-194.



Анотація до роботи:

Скок А.Г. Соціально-психологічні умови формування комунікативної толерантності викладача вищого навчального закладу. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.05 – соціальна психологія, психологія соціальної роботи. Інститут психології імені Г. С. Костюка АПН України, Київ, 2007.

Дисертація присвячена аналізу соціально-психологічних умов формування комунікативної толерантності викладача вищого навчального закладу. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з даної проблеми.

В дослідженні розкрито сутність комунікативної толерантності викладача вищого навчального закладу.

Встановлено недостатній рівень розвитку комунікативної толерантності викладачів вищого навчального закладу та основні вияви комунікативної нетолерантності (інтолерантності). Виділено основні типи викладачів вищих навчальних закладів щодо розвитку комунікативної толерантності.

Встановлено між рівнем розвитку загальної та комунікативної толерантності викладачів вищих навчальних закладів. Виділено психологічні чинники, які впливають на становлення комунікативної толерантності викладачів вищих навчальних закладів.

Розроблено програму соціально-психологічної підготовки викладача вищого навчального закладу. Орієнтовану на формування комунікативної толерантності, наведено результати її експериментального впровадження.

Публікації автора:

  1. Скок А.Г. Толерантность преподавателя вуза и ее формирование // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. – Вип. 25. Психологічні науки. – Чернігів: ЧДПУ, 2004. – С. 103-106.

  2. Скок А.Г. Комунікативна толерантність викладача вищого навчального закладу // Актуальні проблеми психології. Соціальна психологія. Організаційна психологія. Економічна психологія. Т. 1. Ч. 15. К.: Інститут психології імені Г.С.Костюка, 2005. – С.113-117.

  3. Скок А.Г. Стан вивчення змісту та основних компонентів толерантності в психології // Актуальні проблеми психології. Соціальна психологія. Організаційна психологія. Економічна психологія. Т. 1. Ч. 14. К.: Інститут психології імені Г.С.Костюка, 2005. – С. 143-147.

  4. Скок А.Г. Особливості комунікативної толерантності викладача вищого навчального закладу // Наукові записки Інституту психології імені Г.С.Костюка АПН України / За ред. С.Д.Максименка. – К.: Главник, 2005. – Вип.26, в 4-х томах. – Т. 4. – С. 63-67.

  5. Скок А.Г. Активные методы и формы психологической подготовки магистров по формированию навыков толерантного поведения // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. – Вип.31. Психологічні науки. – Т. 3. – Чернігів: ЧДПУ, 2005. – С. 69-78.

  6. Скок А.Г. Вплив особистісних рис викладача вищого навчального закладу на толерантність // Проблеми загальної та педагогічної психології. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України / За ред. С.Д. Максименка. Т. VIII, вип. 1. – К., 2006. – С. 317-322.

  7. Скок А.Г. Програма соціально-психологічного навчання комунікативної толерантності викладача вищого навчального закладу // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. – Вип.41. Психологічні науки. – Т. 2. – Чернігів: ЧДПУ, 2006. – С. 135-139.