Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Авшенюк Наталія Миколаївна. Стандартизація професійної підготовки вчителів у Англії й Уельсі (кінець XX - початок XXI ст.) : дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. - К., 2005.



Анотація до роботи:

Авшенюк Н.М. Стандартизація професійної підготовки вчителів у Англії й Уельсі (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти. – Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Київ, 2005.

У дисертації досліджується процес стандартизації професійної підготовки вчителів у Англії й Уельсі в кінці ХХ – на початку ХХІ століття. На основі вивчення літературних джерел і документів Англії й Уельсу проаналізовано теоретичні ідеї і наукові поняття явища стандартизації освіти, покладені в основу реформування освітньо-професійної сфери у цій країні; охарактеризовано провідні стратегії та механізми стандартизації педагогічної освіти в Англії й Уельсі в умовах сучасного реформування; визначено цілі, принципи та розкрито зміст стандартів професійної підготовки вчителів, а також здійснено їх порівняльний аналіз з відповідними українськими документами; розроблено рекомендації щодо можливого використання в Україні прогресивного англійського досвіду стандартизації педагогічної освіти.

Публікації автора:

  1. Авшенюк Н.М. Проблеми стандартизації професійної підготовки вчителів Великої Британії та США: порівняльний аналіз // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Зб. наук. пр. - Вип. 2. У 2-х част. - Ч. 2. – Київ - Вінниця: ДОВ “Вінниця”, 2002. - С. 157 – 162.

  2. Авшенюк Н.М. Учитель у сучасному англійському суспільстві: зміна ролі та професійних функцій // Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. – Ніжин, 2002. - № 4. – Частина 1. – С. 144 – 147.

  3. Авшенюк Н.М. Професійне становлення молодого вчителя у Великій Британії: історія, досвід, стандарти // Педагогіка і психологія професійної освіти. Науково-методичний журнал. – Львів, 2003. - № 2. – С. 220 – 228.

  4. Авшенюк Н.М. Проблема стандартизації педагогічної освіти в умовах формування європейського освітнього простору // Педагогіка та психологія. Зб. наук. пр. – Вип. 24. – Харків, 2003. – С. 13 – 19.

  5. Авшенюк Н.М. Стандартизація професійної підготовки директорів шкіл в Англії та Уельсі // Педагогіка і психологія професійної освіти. Науково-методичний журнал. – Львів, 2004. - № 1. – С. 175 – 184.

  6. Авшенюк Н.М. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. – Ніжин, 2004. - № 4. – С. 156 – 159.

  7. Авшенюк Н.М. Проблеми стандартизації педагогічної освіти у Великій Британії // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. Зб. наук. пр. – У 2-х част. – Ч. 2. – Київ: Видавничий центр НТУ „ХПІ”, 2001. – С. 292 – 295.

  8. Авшенюк Н.М. Формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до професійної діяльності (на матеріалах Англії та Уельсу) // Педагог професійної школи. Зб. наук. пр. – Вип. ІІІ. – Київ: Науковий світ, 2002. – С. 217 – 222.

  9. Авшенюк Н.М. Соціально-педагогічна категорія „стандарт освіти” як об’єкт теоретичного аналізу // Авіа – 2003. Матеріали міжнародної конференції. – Том VII. Гуманітарні науки. Київ: НАУ, 2003. – С. 7.3.9. – 7.3.12.

  10. Авшенюк Н.М. Problem of Standardization of Pedagogical Education in Condition of Formation of European Educational Space // Інновації у вищій освіті. Матеріали міжнародної конференції. – Ніжин, 2004. – С. 28 – 30.

  11. Авшенюк Н.М. Професійна підготовка конкурентоспроможного фахівця на основі стандарту компетентності // Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах: проблеми та перспективи. Збірник тез за матеріалами V Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Київ: НАУ, 2004. – С. 135 – 137.