Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Філософські науки / Філософія освіти


36. Гамрецька Галина Степанівна. Становлення історіософського світобачення майбутнього педагога: дис... канд. філос. наук: 09.00.10 / АПН України; Інститут вищої освіти. - К., 2004.



Анотація до роботи:

Гамрецька Г.С. Становлення історіософського світобачення майбутнього педагога. - Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук із спеціальності 09.00.10 - філософія освіти. Інститут вищої освіти АПН України, Київ, 2004.

У дисертації досліджено засади теоретико-методологічної переорієнтації історіософської підготовки педагога сучасного українського суспільства. Здійснено теоретичне узагальнення філософсько-педагогічних розвідок та запропоновано нові підходи до вирішення проблеми становлення світогляду особистості педагога - ключової фігури в новій цивілізації. Окреслено обриси методологічних засад історіософської підготовки фахівця як інноваційної людини.

Здобуті результати суттєво трансформують уявлення про світоглядну підготовку педагога початкової школи, що склалися у філософсько-освітянській думці та педагогічній практиці попередніх десятиліть, і можуть оцінюватися як один із варіантів перегляду методологічних засад та творення концепції освіти для нових екзистенційних умов і антропологічних орієнтирів суспільства.

Публікації автора:

1. Гамрецька Г.С. Проблеми пошуку світоглядних орієнтирів //Філософські пошуки. - Львів-Одеса-Хмельницький: Cogito Центр Європи, 2001. - Вип. ХІ-ХІІ. - С. 210-215.

2. Гамрецька Г.С. Соціально-філософський та едукаційний виміри діалогу в контексті педагогічної освіти //Актуальні філософські та культурологічні проблеми сучасності: Зб. наук. пр. /Відп. ред.: М.М.Бровко, О.Г.Шутов. К.: Віпол, 2004. - Вип. 13. - С. 205-211.

3. Гамрецька Г.С. Традицієзнавчий підхід до історіософської підготовки педагога //Актуальні філософські та культурологічні проблеми сучасності: Зб. наук. пр. /Відп. ред.: М.М.Бровко, О.Г.Шутов. К.: Віпол, 2003. - Вип. 12 - С. 65-72.

4. Гамрецька Г.С. Філософсько-едукаційні виміри історіософської підготовки вчителя //Мультиверсум. Філософський альманах: Зб. наук. пр. /Гол. ред. В.В. Лях. – К: Український Центр духовної культури, 2004. - Вип. 40. – С. 233-242.

5. Гамрецька Г.С. Проблема формування національних цінностей та її відображення в українській педагогічній думці //Історія педагогіки у структурі професійної підготовки вчителя: Зб. наук. пр. Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету (Серія соціально-педагогічна) /Відп. ред. Ю.М.Ковальчук, наук. ред. О.В.Сухомлинська, упоряд. Л.Д.Березівська, В.А.Гурський. Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2002. - Вип. 3, т. І. - С. 67-73.

6. Гамрецька Г.С. Роль історико-філософської підготовки в професійній адаптації студентів //Проблеми адаптації студентів до навчання за умов фахової ступеневої підготовки: Збірник тез за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Хмельницький, 4-5 квітня 2002 р.). - Хмельницький: Вид-во Хмельницького гуманітарно-педагогічного інституту, 2002. - С. 81-83.

7. Гамрецька Г.С. Роль історіософської підготовки у формуванні світоглядної мобільності педагога трансформаційного суспільства //Зб. наук. пр. Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). - Бердянськ: Бердянський держ. пед. ун-т, 2003. – С. 15 – 21.

8. Гамрецька Г.С. Роль традицій у формуванні національних цінностей молодших школярів //Проблеми етнології, фольклористики, мистецтвознавства Поділля та Південно-Східної Волині: історія і сучасність: Науковий збірник. Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2002. - С. 102-105.

9. Гамрецька Г.С. Теоретичні основи проблеми формування історичної пам’яті молодших школярів //Зб. наук. пр. Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. Максименка С.Д. - К.: 2002. - Т. ІV, ч. 5. - С. 66-71.