Публікації автора:
У наукових фахових виданнях: 1. Чорний А.Ю. Проблеми розробки вимірювальних інструментів якості послуг: надійність та валідність // Статистика України. – 2002. – № 4 (19) – С. 14-19. – 0,2 д.а. 2. Чорний А.Ю. Реалізм – наукова парадигма для вивчення категорії сприйняття споживачем якості обслуговування // Стратегія економічного розвитку України: Наук. зб. – Вип. 5 (12) / Голов. ред. О.П. Степанов. – К.: КНЕУ, 2002. – С. 53-58. – 0,2 д.а. 3. Чорний А.Ю. Статистичне забезпечення управління якістю обслуговування покупців у роздрібній торгівлі // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Наук. зб. – Вип. 3. – К.: КНУТД, 2003. – с. 31-37. – 0,25 д.а. В інших виданнях: 4. Захожай В. Б., Чорний А. Ю. Статистичне забезпечення управління якістю. Навчальний посібник. – К.: ЦУЛ, 2005. – 340 с. – 21,25 д.а. (особисто автору – 7,25 д.а.) 5. Комп’ютерна програма SPC Charts 1.0: А.с. № 10380, Чорний А.Ю.; Заявлено 05.05.2004, Опубл. 26.06.2004. Бюл. № 5 "Авторське право і суміжні права" Державного департаменту інтелектуальної власності – с. 501 6. Чорний А. Ю. Управління якістю послуг як сукупністю процесів // Тези II Всеукраїнської науково – практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених за підтримки Київської міської державної адміністрації “Крок у майбутнє” (22 – 24 травня 2002 р., м. Київ); – К. ІВЦ “Видавництво “<<Політехніка>>”, 2002. – с. 293 – 0,1 д.а. 7. Чорний А. Ю. Проблеми діагностики якості послуг // Тези IV Міжнародної науково – практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених “Системний аналіз та інформаційні технології” (м. Київ, 1-3 липня 2002 р.); – К. ІВЦ “Видавництво “<<Політехніка>>”, 2002. – с. 78 – 0,1 д.а. 8. Чорний А.Ю. Управління якістю роботи підприємства роздрібної торгівлі на основі процесного підходу // Тези міжнародної науково – практичної конференції “Економічна теорія: сучасні проблеми розвитку сфери товарного обігу” (м. Київ, 22-23 жовтня 2002 р.); – К.: КНТЕУ, 2002. – с. 52-54. – 0,2 д.а. 9. Чорний А. Ю. Визначення структури сприйняття покупцями якості обслуговування у роздрібній торгівлі // Наук. зб. “Система державної статистики в Україні: сучасний стан, проблеми, перспективи” (додаток до журналу "Статистика України"); – К. ІВЦ Держкомстату України, 2003. – с. 192-199. – 0,2 д.а. 10. Чорний А. Ю. Програмний засіб статистичного управління процесами SPC Charts для EXCEL // Тези VІ Міжнародної науково – практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених “Системний аналіз та інформаційні технології” (м. Київ, 1-3 липня 2004 р.); – К. ІВЦ “Видавництво “Політехніка”, 2004. – с. 178 – 0,1 д.а. 11. Чорний А. Ю. Методологія статистичного аналізу якості обслуговування у роздрібній торгівлі // Наук. зб. “Система державної статистики в Україні: сучасний стан, проблеми, перспективи” (додаток до журналу "Статистика України"); – К. ІВЦ Держкомстату України, 2004. – с. 323-329. – 0,2 д.а. |