Анотація до роботи:
Кулеша М.М. Стиль педагогічного спілкування вчителя початкових класів школи-інтернату як чинник мотивації учіння дітей. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. – Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Івано-Франківськ, 2004. Дисертаційне дослідження присвячене вивченню впливу стилю педагогічного спілкування вчителя початкових класів школи-інтернату на мотивацію учіння дітей. У роботі висвітлено структурні особливості стилів педагогічного спілкування вчителів та їх каузальні взаємозв’язки з параметрами мотивації учіння молодших школярів шкіл-інтернатів. Експериментально встановлено та інтерпретовано динаміко-інтегративні тенденції у структурі учбової мотивації учнів у процесі їх навчання в початковій ланці школи-інтернату. Доведено, що проведення у формі тренінгу активного соціально-психологічного навчання сприяє оптимізації стильової організації педагогічного спілкування вчителя, що є чинником підвищення якісних та кількісних показників мотивації учіння молодших школярів шкіл-інтернатів. |