Публікації автора:
Монографія: 1.Сучасна американська філософія освіти та виховання: тематичні поля та парадигмально-концептуальні побудови. - Харків: ХДПУ, 2000. - 208 с. Статті в наукових журналах, збірниках і окремих наукових виданнях: 1.Американська філософсько-педагогічна думка у пошуках самовизначення// Мультиверсум. Філософський альманах. - К., 1999. - Вип.7. - С.199-209. 2.Американський стиль філософування та філософсько-педагогічна рефлексія// Філософські перипетії. Вісник Харків. нац. ун-ту ім. В.Н.Каразіна. - №437. - Х., 1999. - С.124-126. 3.Відкриття феноменології як загальної методологічної орієнтації у сучасній американській філософії освіти та виховання// Мультиверсум. Філософський альманах. - К., 2000. - Вип.17. - С.38-45. 4.Від моральної стагнації до нових обріїв: до характеристики філософсько-педагогічної концепції Л.Кольберга// Мультиверсум. Філософський альманах. - К., 2000. - Вип.19. - С.116-124. 5.До філософського обгрунтування американських програм компенсаторського виховання// Науковий вісник №8. Серія “Філософія”. - Х.: ХДПУ, 1999. - Вип.3. - С.84-90. 6.До характеристики філософсько-педагогічних категорій американського прагматизму// Науковий вісник. Серія “Філософія”. - Х.: ХДПУ, 2001. - Вип.7. - С.15-23. 7.Екзистенціальний вимір американської філософії виховання і освіти: проблеми й тенденції// Мультиверсум. Філософський альманах. - К., 2000. - Вип.14. - С.126-135. 8.Значение философии воспитания Дж.Дьюи// Конфликты и культура. Материалы научной конференции. - Х., 1997. - С.42-45. 9.Ідеал таки потрібен//Рідна школа. - 1992. - №2. - С.82-83. 10.Критична педагогіка для мультикультурного суспільства// Мультиверсум. Філософський альманах. - К., 2001. - Вип.22. - С.3-11. 11.Методологічна спіраль Еріксона та можливості її застосування у філософії освіти// Наукові записки Харківського військового університету. Соціальна філософія, педагогіка, психологія. - Харків: ХВУ, 2001. - Вип.Х. - С.141-151. 12.Між стандартизацією та унікальністю: до проблеми управління системою освіти в американській філософсько-педагогічній думці// Науковий вісник Харків. держ. пед. ун-ту ім. Г.С.Сковороди. Серія філософія.-Х., 2000.-№12-Вип.6.-С.31-39. 13.Між філософією та соціологією: до визначення специфіки теоретико-педагогічної рефлексії в американському суспільствознавстві// Науковий вісник №12. Серія “Філософія”. - Х.: ХДПУ, 2000. - Вип.4. - С.97-102. 14.Освіта - виховання - політика. До характеристики провідних тенденцій сучасної американської філософсько-педагогічної думки// Науковий вісник №7. Серія “Філософія”. - Х.: ХДПУ, 1999. - Вип.2. - С.82-86. 15.Педагогічний вимір філософії прагматизму// Вісник Харків. нац. ун-ту. Теорія культури та філософія науки. - Х., 2000. - Вип.23. - №465. - С.224-229. 16.Проблема справедливости в современной американской философии образования и воспитания// Ідея справедливості на схилі ХХ століття. Матеріали VI Харківських міжнародних Сковородинівських читань. - Х., 1999. - С.246-248. 17.Рецепція європейського екзистенціалізму в американській філософії виховання та освіти// Філософські перипетії. Вісник Харків. нац. ун-ту ім. В.Н.Каразіна. - №474. - Х., 2000. - С.64-66. 18.Социальная и педагогическая теория Э.Фромма. Европейский дискурс в американском контексте// Европа на пороге 2000 г.: Возможности и перспективы. Материалы международной научной конференции. - Х., 1998. - С.36-40. 19.Соціокультурне обгрунтування навчального плану: досвід американської традиції// Філософські перипетії. Вісник Харків. нац. ун-ту ім. В.Н.Каразіна. - №509. - Х., 2001. - С.186-191. 20.Сцієнтизм американської філософії освіти та можливості її інтерпретації у вітчизняному контексті// Філософсько-антропологічні студії 2000. Європейський вектор та основні цінності української гуманістики. - Істина. Правда. Життя. (До 70 річчя М.Поповича). - К.: Стилос, 2000. - С.340-348. 21.Теоретична рефлексія американського мультикультуралізму: філософсько-педагогічний аспект// Мультиверсум. Філософський альманах. - К., 2001. - Вип.22. - С.126-135. 22.Теория преемственности поколений в современной американской антропологии// Вестник ХДПУ.Социология. - Х., 1998. - С.61-70. 23.Феміністичні орієнтації в американській філософії виховання// Науковий вісник. Серія “Філософія”. - Х.: ХДПУ, 2001. - Вип.9. - С.5-12. 24.Філософія навчального плану та реалії мультикультурного суспільства: філософсько-прагматичний аспект// Науковий вісник. Серія “Філософія”. - Х.: ХДПУ, 2001. - Вип.8. - С.20-26. 25.Філософські конструкти навчального плану: американський варіант// Наукові записки Харківського військового університету. Соціальна філософія, педагогіка, психологія. - Харків: ХВУ, 2001. - Вип.ІХ. - С.55-64. 26.Філософсько-педагогічні інтенції символічного інтеракціонізму Дж.Міда// Мультиверсум. Філософський альманах. - К., 2000. - Вип.18. - С.3-10. 27.Эвристический потенциал концепции воспитания и образования Дж.Дьюи// Педагогічна практика та філософія освіти. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. – Полтава, 1997. - С.98-99. |