Публікації автора:
Монографії 1. Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг: теоретичні моделі та бізнес-технології: Монографія. – К.: КНЕУ, 2004. – 400 с. (23,25 друк. арк.). 2. Глобальна торгова система: розвиток інститутів, правил, інструментів СОТ: Монографія / За наук. ред. канд. екон. наук. доц. Т.М.Циганкової. – К., КНЕУ, 2003. – 660 с. (Особисто автору належать 7,3 друк. арк.: вступ, розділи 1 “Інституційний базис та основні принципи регулювання міжнародної торгівлі” та 5 “Україна і Світова організація торгівлі", висновки). 3. Стратегії економічного розвитку в умовах глобалізації: Монографія / За ред. д-ра екон. наук, проф. Д.Г. Лук’яненка. – К.: КНЕУ, 2001. – 538 с. (Особисто автору належать: 1.9 “Розвиток системи регулювання міжнародної торгівлі”. – С.149-174. (1,5 друк. арк.); 2.3 “Імперативи формування сучасної парадигми міжнародного маркетингу”. – С.238-262 (1,45 друк. арк.)). Підручники та навчальні посібники 4. Циганкова Т.М. Управління міжнародним маркетингом: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2001. – 132 с. (7,67 друк. арк.) 5. Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1998. – 120 с. (7,21 друк. арк.) 6. Циганкова Т.М., Петрашко Л.П., Кальченко Т.В. Міжнародна торгівля: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2001. – 488 с. (Особисто автору належить 20,5 друк. арк.: вступ, частина І “Організація та регулювання міжнародної торгівлі”). 7. Циганкова Т.М. Міжнародні організації: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1998. – 124 с. (7,2 друк. арк.) 8. Циганкова Т.М., Гордєєва Т.Ф. Міжнародні організації: Навч. посібник. – Вид. 2-ге, перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2001. – 340 с. (Особисто автору належить 9,8 друк. арк.). 9. Основи ринкової економіки: Підручник / В.М.Петюх, А.В. Коровський, М.О. Ліфінцев та ін.; За ред. В.М. Петюха. – К.: Урожай, 1995. – 400 с. (Особисто автору належить 0,6 друк. арк.: 6.1 “Сучасне світове господарство” (C.308-319)). 10. Лук’яненко Д.Г., Поручник А.М., Циганкова Т.М. Міжнародна економіка: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1999. – 73 с. (Особисто автору належить 1,0 друк. арк.: 2.1 “Міжнародна торгівля”; 4 “Введення у міжнародний бізнес” (С.26–41, 93–108)). Статті в наукових фахових виданнях 11. Циганкова Т.М. Оцінка розвитку ключових напрямів маркетингової діяльності українських експортерів // Маркетинг в Україні. – 2004. №3(25). – С.40-45 (0,6 друк. арк.) 12. Циганкова Т.М. Сучасні моделі та тенденції розвитку стратегічного маркетингу // Маркетинг в Україні. – 2004. №2(24). – С.31-36 (0,6 друк. арк.). 13. Циганкова Т.М. Сучасний зміст державної та корпоративної міжнародної маркетингової діяльності // Маркетинг: теорія та практика: Зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету / І.Л. Решетнікова (гол. ред.). – Луганськ: Вид-во Східноукр. нац. ун-ту, 2003. – С.176-182 (0,4 друк. арк.). 14. Циганкова Т.М. Торговая политика страны и корпоративные интересы // Сб. науч. тр. Проблемы развития внешнеэкономических связей и привлечения иностранных инвестиций: региональный аспект. Ч. ІІ. – Донецк, 2002. – С.357-359. (0,2 друк. арк.). 15. Циганкова Т.М. Формування міжнародної стратегії розподілу // Вісник Донецького університету. – Серія В. Економіка і право. – №2-1/2002. – С. 103-108 (0,44 друк. арк.). 16. Циганкова Т.М. Критерії та стадії інтернаціоналізації діяльності фірми // Вчені записки: Наук. зб. – Вип.4 / Відп.ред. В.С. Савчук. – К.КНЕУ, 2002. – С.232-239 (0,8 друк. арк.). 17. Циганкова Т.М. Роль сегментації в створенні довгострокових конкурентних переваг фірми на зарубіжних ринках // Стратегія економічного розвитку України: Наук. зб. – Вип.6 / Відп. ред. О.П. Степанов. – К.: КНЕУ, 2001. – С.287-294 (0,8 друк. арк.). 18. Циганкова Т.М. Інформаційне забезпечення міжнародної маркетингової діяльності українських фірм: проблеми і перспективи // Зб. наук. праць “Маркетинг: теорія і практика” / Східноукраїнський національний університет. – 2001. – №6. – С.183-194 (0,72 друк. арк.). 19. Циганкова Т.М. Принципові засади сучасного міжнародного маркетингового планування // Зб. молодих вчених “Економіка та підприємництво” – К.: КНЕУ, 2000. – С.53-59 (0,37 друк. арк.). 20. Циганкова Т.М. Спільні риси і відмінності внутрішнього та міжнародного маркетингу // Вісник: Економіка. №42 ВЦ “Київський університет”, 2000. – С.10-12 (0,33 друк. арк.). 21. Циганкова Т.М. Елементи системи моніторингу зарубіжного бізнес-середовища // Наук. вісник Чернівецького університету: Зб. наук. праць. Вип.65. Економіка. – Чернівці: Рута, 2000. – С.104-109 (0,65 друк. арк.). 22. Циганкова Т.М., Плієва Ю.Б. Виставки і ярмарки як інструменти маркетингу: міжнародна практика та українські реалії // Маркетинг в Україні. – 2000. – Квітень. – №2(4). – С. 38-41. (Особисто автору належить 0,3 друк. арк.: Місце виставок та ярмарок в арсеналі маркетингових інструментів, українських та західних компаній). 23. Циганкова Т.М. Оптимізація міжнародного маркетингового комплексу: межі адаптації та стандартизації // Проблеми формування ринкової економіки: Міжвід. наук. зб. Заснов. у 1992 р. Вип.8 / Відп.ред. С.Ф. Покропивний. – К.: КНЕУ, 2000. – С.65-74 (0,52 друк. арк.). 24. Циганкова Т.М. Організаційно-інформаційна підтримка експортерів у США // Проблемы развития внешнеэкономических связей и привлечения иностранных инвестиций: региональный аспект: Сб. науч. тр. – Донецк: Донеччина, 2000. – С.181–183 (0,44 друк. арк.). 25. Циганкова Т.М. Аксіоми створення міжнародного маркетингового комплексу // Вчені записки: Наук. зб. Вип. 2 / Відп. ред. В.С. Савчук. – К.: КНЕУ, 1999. – С.178–184 (0,35 друк. арк.). 26. Циганкова Т.М. Глобальний вимір міжнародної маркетингової діяльності // Зб. наук. праць. Вип. 26 / Відп. ред. – д-р екон. наук В.Є. Новицький. – К.: Ін-т світової економіки і міжнар. відносин НАН України, 1999. – С.207–216 (0,66 друк. арк.). 27. Циганкова Т.М. Формування стратегії виходу фірми на зарубіжний ринок (аналітична модель “коридор потенціалів”) // Проблеми формування ринкової економіки: Міжвід. наук. зб. Вип. 7 / Відп.ред. С.Ф. Покропивний. – К.: КНЕУ, 1999. – С.71–77 (0,4 друк. арк.). 28. Циганкова Т.М. Методологічні принципи оцінювання потенціалу міжнародної діяльності підприємства // Вчені записки: Наук. зб. Вип. 1 / Відп. ред. В.С. Савчук. – К.: КНЕУ, 1998. – С.128-132 (0,4 друк. арк.). 29. Циганкова Т.М. Методичні підходи до вибору та обґрунтування цільового закордонного ринку // Проблеми формування ринкової економіки: Міжвід. наук. зб. Вип. 6 / Ред. кол.: С.Ф. Покропивний, О.А. Пєтухова, В.Г. Андрійчук та ін. – К.: КНЕУ, 1998. – С.143-154. (0,6 друк. арк.). 30. Циганкова Т.М. Маркетингові організаційні структури початкуючих експортерів // Маркетинг в Україні. – 1998. – №1. – С. 10-12 (0,3 друк. арк.). 31. Циганкова Т.М. Глобальний маркетинг і стратегії глобалізації // Маркетинг та його соціологічні аспекти: Зб. наук. праць молодих вчених і аспірантів / Ред. кол.: А.В. Войчак, А.Ф. Павленко, А.Ф. Пастухов та ін. – К.: КНЕУ, 1997. – С.9-14 (0,3 друк. арк.). В інших виданнях 32. Циганкова Т.М. Оптимізація процесу розробки міжнародної маркетингової стратегії // Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. “Маркетингові дослідження в Україні”. 25-28 травня 2004. – С.203-205 (0,1 друк. арк.). 33. Циганкова Т.М. Передумови та напрями вдосконалення національної системи сприяння розвитку міжнародного бізнесу // Матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. “Міжнародно-правове регулювання торгівлі: проблеми теорії та практики”. – УАЗТ, 2004. – С.84-85 (0,1 друк. арк.). 34. Циганкова Т.М. Проблеми інформаційного забезпечення міжнародної маркетингової діяльності // Тези доповідей ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. “Маркетингові дослідження в Україні”. Ялта, 27-31 травня 2002 р. / Гол. ред. І.Л. Решетнікова Луганськ: Вид-во Східноукр. нац. ун-ту, 2002. – С.198-199 (0,1 друк. арк.). 35. Циганкова Т.М. Глобальні імперативи формування цивілізованої торговельної політики України // Вплив глобалізації на формування та розвиток зовнішньоекономічних зв’язків України. Зб. мат. V міжнар. наук.-практ. конф. УАЗТ. 30 травня 2002 року. – К.: УАЗТ, 2002. – С.314-316 (0,2 друк. арк.). 36. Циганкова Т.М. Багатоаспектність наслідків приєднання України до СОТ // Перспективи та проблеми участі України в Світовій організації торгівлі у контексті економічної безпеки: Матеріали наук.-практ. конф. (Київ, 15 лютого 2002 р.) / Міжвід. комісія з питань фінансової безпеки при Раді нац. безпеки й оборони України. – К.: 2002. – С.156-159 (0,2 друк. арк.). 37. Циганкова Т.М. Мотиви виходу українських фірм на зарубіжні ринки // Матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. “Теорія і практика управління організацією з погляду тисячоліть”. 23-26 травня 2001 р., Київ. – С.250 (0,1 друк. арк.). 38. Циганкова Т.М. Рівні маркетингової кваліфікації та стандартні вимоги до менеджера з міжнародного маркетингу // Прометей: региональный сборник научных трудов по экономике / Донецкий экономико-гуманитарный институт; Институт экономико-правовых исследований Национальной академии наук Украины. – Донецк: Юго-Восток, 2000. – Вып. 2. – С. 229-232 (0,2 друк. арк.). 39. Циганкова Т.М. Прийоми аналізу зарубіжного соціально-культурного середовища // Тези доповідей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. “Маркетинг: теорія і практика”. 24-27 травня 2000 р., м. Ялта. – С.89-90 (0,1 друк. арк.). 40. Циганкова Т.М. Специфіка вибору зарубіжних ринків на різних стадіях інтернаціоналізації діяльності фірми // Мат. І Національної міжвузівської наук.-практ. конф. “Міжнародна економіка: сучасні проблеми та перспективи розвитку”. 29 листопада 1999 р., м. Київ. – С.92-93 (0,1 друк. арк.). 41. Циганкова Т.М. Аналіз внутрішньофірмових помилок і перешкод в розробці та реалізації стратегій міжнародної маркетингової діяльності // Сучасна інноваційно-промислова політика та інфраструктура. – Чернівці: Рута, 1999. – С.264-271. – Т. І. Доповіді Х міжнар. наук.-практ. конф. (0,2 друк. арк.). 42. Циганкова Т.М. Принципові відмінності міжнародного маркетингу від маркетингової діяльності фірм на внутрішньому ринку // Матеріали ІІІ міжнар. наук-практ. конф. “Маркетинг: теорія і практика”. 19-22 травня 1999 р. Київ-Ялта. – С.212-213 (0,1 друк. арк.). 43. Циганкова Т.М. Практичні аспекти організації моніторингу зарубіжного бізнес-середовища // Матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. “Управління організацією: діагностика, стратегія, ефективність”. – Київ-Трускавець, 1999. – С.275-276 (0,1 друк. арк.). 44. Tetyana Tsyhankova. Marketing substantiation of international investment decisions // Materials of the fourth international scientific conference “The problems of economic integration of Ukraine into the European Union investment issues”. 13-15 September, 1999 (Yalta-Phoros). – Р.184-185 (0,2 друк. арк.). 45. Циганкова Т.М. Цілі, мотиви та структурна композиція стратегії виходу на зарубіжний ринок // Матеріали ІV Всеукраїнської наук.-практ. конф. “Управління організацією: діагностика, стратегія, ефективність”. 26-27 березня 1998 р. Трускавець. – С.166 (0,1 друк. арк.). 46. Циганкова Т.М. Принципи побудови моделі вибору цільового зарубіжного ринку та умови її ефективного використання // Матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. “Маркетинг: теорія і практика”. 15-16 квітня 1998 р. – К.: 1998. – С.190-191 (0,1 друк. арк.). 47. Циганкова Т.М., Савельєв Є.В. Міжнародний маркетинг. Нормативні програми професійноорієнтованих дисциплін для спеціальності “Маркетинг” / Кол. авт. під заг. кер. А.Ф. Павленко. – К.: КНЕУ, 1998. – С.37-43 (0,2 друк. арк.). 48. Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг. Нормативні програми професійноорієнтованих дисциплін для спеціальності “Міжнародна економіка” / Кол. авт. під заг. керівництвом А.Ф. Павленка. – К.: КНЕУ, 1998. – С.31-37 (0,2 друк. арк.). 49. Циганкова Т.М. Порівняльна характеристика методів маркетингового обґрунтування інвестиційних форм міжнародної діяльності підприємств // Наукові доповіді міжнар. наук.-практ. конф. “Інвестиційна діяльність в Україні: проблеми розвитку та регулювання”, Чернівці, 1997. – С.24-27. Частина ІІ (0,3 друк. арк.). 50. Tatyana Tsygankova. Macro- and microlevel conditions of international marketing conception usage in Ukraine //Materials of the International Conference “The problems of economic integration of Ukraine into the European Union: microeconomic aspect”. The Herald of Ternopol Academy of National Economy, 1997. – P.97-99 (0,3 друк. арк.). 51. Циганкова Т.М. Формування концепції та еволюція форм міжнародного маркетингу // Маркетинг та його соціологічні аспекти: Зб. наук. праць молодих вчених і аспірантів / Ред. кол.: А.В. Войчак, А.Ф. Павленко, А.Ф. Пастухов та ін. – К.: КНЕУ, 1997. – С.15-21 (0,3 друк. арк.). 52. Циганкова Т.М. Міжнародна маркетингова стратегія фірми // Матеріали міжн. наук.-практ. конф. “Маркетинг та логістика в системі менеджменту”. 24-25 жовтня 1996 р. – Львів. – С.34-37 (0,2 друк. арк.). 53. Циганкова Т.М. Інтернаціоналізація світового господарства та нові пріоритети маркетингу // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. “Маркетинг у системі управління підприємством”. – Київ, 3-4 жовтня 1996 р. – С.82-84 (0,1 друк. арк.). 54. Циганкова Т.М. Трансформация взглядов европейских фирм на возможности и стратегии выхода на рынок Украины // Тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф. “Україна – Європейський Союз: проблеми зовнішньоекономічної діяльності та перспективи співробітництва”. 22-23 листопада 1995 р., м. Київ. – С.172-173 (0,1 друк. арк.). 55. Циганкова Т.М. Вплив соціально-культурного середовища на прийняття інвестиційних рішень // Наукові доповіді та матеріали конференції “Організаційно-економічне забезпечення функціонування локальних (точкових) вільних економічних зон в Україні”. – Чернівці, 1994. – С.179-181 (0,1 друк. арк.). |