Анотація до роботи:
Шапран Д.П. Сучасна українська термінологія маркетингу: семантика і прагматика. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук за спеціальністю 10.02. 01 – українська мова. – Дніпропетровський національний університет, Дніпропетровськ, 2004. Дисертацію присвячено дослідженню закономірностей формування та сучасного розвитку української маркетингової термінології. Встановлено екстралінгвістичні особливості формування української термінології маркетингу та подано їх лінгвістичну інтерпретацію, проаналізовано джерела поповнення маркетингової термінології. З’ясовано її метамовно-дериваційні особливості, визначено найпродуктивніші словотвірні моделі маркетингових термінів. Розглянуто особливості лексико-семантичної та структурної організації досліджуваної терміносистеми. Виявлено проблеми сучасної української маркетингової термінології та подано конкретні пропозиції щодо її внормування. |