Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Філологічні науки / Українська мова


Шапран Дар'я Петрівна. Сучасна українська термінологія маркетингу: семантика та прагматика : Дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / Дніпропетровський національний ун-т. — Д., 2004. — 207арк. — Бібліогр.: арк. 187-207.



Анотація до роботи:

Шапран Д.П. Сучасна українська термінологія маркетингу: семантика і прагматика. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук за спеціальністю 10.02. 01 – українська мова. – Дніпропетровський національний університет, Дніпропетровськ, 2004.

Дисертацію присвячено дослідженню закономірностей формування та сучасного розвитку української маркетингової термінології. Встановлено екстралінгвістичні особливості формування української термінології маркетингу та подано їх лінгвістичну інтерпретацію, проаналізовано джерела поповнення маркетингової термінології. З’ясовано її метамовно-дериваційні особливості, визначено найпродуктивніші словотвірні моделі маркетингових термінів. Розглянуто особливості лексико-семантичної та структурної організації досліджуваної терміносистеми. Виявлено проблеми сучасної української маркетингової термінології та подано конкретні пропозиції щодо її внормування.

Публікації автора:

  1. Екстралінгвістична детермінованість формування української маркетингової термінології // Лінгвістичні студії: Зб. наук. праць. Випуск 9. – Донецьк: ДонНУ, 2002. – С. 153 - 157.

  2. Функціонально-семантичні аспекти маркетингового терміна // Ономастика і апелятиви: Зб. наук. праць. Випуск 16. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2002. – С. 269 - 274.

  3. Адаптація іншомовних термінів у сучасній українській маркетинговій термінології // Українська термінологія і сучасність: Зб. наук. праць. Випуск 5. – Київ: КНЕУ, 2003. – С. 122 – 126.

  4. Вивчення маркетингової термінологічної лексики на заняттях з української мови // Мова і культура: Науковий щорічний журнал. – Випуск 5. – Київ: Вид. Дім Дмитра Бураго, 2002. – Т. V. – С. 292 – 296.

  5. Формування національно-мовної основи української маркетингової термінології в донауковий період // Лінгвістичні студії: Зб. наук. праць. Випуск 12. – Донецьк: ДонНУ, 2004. – C. 275 – 279.