Мукан Н.В. Професійна педагогічна освіта Канади: Методичні рекомендації до курсу „Порівняльна педагогіка” для магістрів спеціальності 8.000009 „Управління навчальним закладом” специфічних категорій підготовки, студентів та аспірантів інших спеціальностей. – Львів: Видавничо-поліграфічне товариство „Вік”, 2005. – 24 с.
Мукан Н.В. Освітньо-кваліфікаційні рівні в системі професійної підготовки вчителя Канади: Методичні рекомендації до курсу „Порівняльна педагогіка” для магістрів спеціальності 8.000009 „Управління навчальним закладом” специфічних категорій підготовки, студентів та аспірантів інших спеціальностей. - Львів: Видавничо-поліграфічне товариство „Вік”, 2005. –24 с.
Мукан Н.В. Становлення системи освіти Канади: Методичні рекомендації до курсу „Порівняльна педагогіка” для магістрів спеціальності 8.000009 „Управління навчальним закладом” специфічних категорій підготовки, студентів та аспірантів інших спеціальностей. - Львів: Видавничо-поліграфічне товариство „Вік”, 2005. – 24 с.
Мукан Н.В. Моральні аспекти в діяльності викладача системи професійної освіти// Наука і сучасність. Зб. наук. пр. – Том XLI „Педагогіка, Філологія”. – Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. – Київ, 2003. – С. 151-162.
Мукан Н.В. Система професійної освіти Канади: сутність, функції та принципи// Наукові записки Національного педагогічного університету ім.. М.П.Драгоманова. Педагогічні та історичні науки. – Київ, 2003. – № LIV. – С. 104-119.
Мукан Н.В. Педагогічна освіта провінції Альберта (Канада)// Наука і сучасність. Збірник наукових праць Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2005. – Том 47. – С.170-180.
Мукан Н.В. Своєрідність розвитку освіти на теренах Канади в ХVII-XX століттях// Наука і сучасність. Збірник наукових праць Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2005. – Том 49. – С.88-98.
Мукан Н.В. Програма підготовки вчителя на факультеті освіти Університету Альберти// Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного Педагогічного університету Григорія Сковороди: Науково-теоретичний збірник. – Переяслав-Хмельницький, 2005. – С. 254-269.
Мукан Н.В. Університет Альберти – інтелектуальний ресурс Канади// Неперервна професійна освіта: теорія і практика// Науково-методичний журнал. – 2005. – Випуск 2. – С. 153-158.
Мукан Н.В. Професійна освіта – запорука добробуту країни//Управління у державі ІІІ-го тисячоліття. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Львів, 2003. – С. 200-204.
Мукан Н.В. Інтеграція ІКТ в професійну освіту: знання, навики та вміння педагога// Системний аналіз та інформаційні технології. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених. – Київ, 2003. – С. 182-183.
Мукан Н.В. Професійні навички та вміння – основа адекватної фахової діяльності// Студентська наука: проблеми і перспективи ХХІ століття. Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції. – Кіровоград, 2003. – С. 133-135.
Мукан Н.В. Інформаційні технології та іноземна мова в роботі викладача системи професійної освіти// Нові горизонти та перспективи філологічної науки і педагогічної практики. Матеріали Регіональної науково-практичної конференції. – Дніпропетровськ, 2004. – С.69-70.
Мукан Н.В. Університет Альберти: організація діяльності// Матеріали дев’ятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету ім. І. Пулюя. – Тернопіль, 2005. – С. 165.
Мукан Н.В., Лінник Л.В. Проблеми впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в професійну підготовку майбутніх учителів// Матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції „Болонський процес: трансформація навчального процесу у технологію навчання” – Київ: ДУІКТ, 2005. – С. 250-251.
Mukan Nataliya. Characteristics of ESL Teacher (Bilingual English-Ukrainian School in Alberta, Canada)// Комунікація у вік глобалізації: десять років успішного розвитку та здобутків. Тези доповідей (на англійській мові) десятої Всеукраїнської конвенції TESOL-Україна. – Львів, 2005. – С. 144-145.