Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Мукан Наталія Василівна. Система професійної підготовки майбутніх учителів загальноосвітніх шкіл в університетах Канади : дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. - К., 2005.



Анотація до роботи:

Мукан Н.В. Система професійної підготовки майбутніх учителів загальноосвітніх шкіл в університетах Канади. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – „Теорія і методика професійної освіти”. – Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, м. Київ, 2005.

У дисертації досліджується система професійної підготовки майбутніх учителів загальноосвітніх шкіл в університетах Канади. Охарактеризовано основні тенденції становлення і розвитку системи освіти та учительської професії на теренах Канади; визначено основні принципи професійної освіти Канади; з’ясовано зміст професійної освіти майбутніх вчителів в Канаді; висвітлено сутність освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавра, магістра, доктора у системі професійної педагогічної освіти Канади; розроблено методичні рекомендації стосовно використання основних результатів дослідження у системі педагогічної освіти України.

Національна система освіти Канади – це складна інтегрована структура, що відповідає вимогам суспільства країни, якому властива наявність представників різноманітних культур та націй. У результаті дослідження вдалося встановити, що система професійної освіти Канади функціонує згідно з принципами: якості, доступності, мобільності та портативності, відповідності, відповідальності. Зміст педагогічної освіти для різних освітньо-кваліфікаційних рівнів визначається галузевими стандартами професійної педагогічної освіти та стандартами вищої освіти Канади і передбачає фундаментальну, психолого-педагогічну, методичну, інформаційно-технологічну, практичну і соціально-гуманітарну підготовку педагогічних і науково-педагогічних працівників.

Публікації автора:

  1. Мукан Н.В. Професійна педагогічна освіта Канади: Методичні рекомендації до курсу „Порівняльна педагогіка” для магістрів спеціальності 8.000009 „Управління навчальним закладом” специфічних категорій підготовки, студентів та аспірантів інших спеціальностей. – Львів: Видавничо-поліграфічне товариство „Вік”, 2005. – 24 с.

  2. Мукан Н.В. Освітньо-кваліфікаційні рівні в системі професійної підготовки вчителя Канади: Методичні рекомендації до курсу „Порівняльна педагогіка” для магістрів спеціальності 8.000009 „Управління навчальним закладом” специфічних категорій підготовки, студентів та аспірантів інших спеціальностей. - Львів: Видавничо-поліграфічне товариство „Вік”, 2005. –24 с.

  3. Мукан Н.В. Становлення системи освіти Канади: Методичні рекомендації до курсу „Порівняльна педагогіка” для магістрів спеціальності 8.000009 „Управління навчальним закладом” специфічних категорій підготовки, студентів та аспірантів інших спеціальностей. - Львів: Видавничо-поліграфічне товариство „Вік”, 2005. – 24 с.

  4. Мукан Н.В. Моральні аспекти в діяльності викладача системи професійної освіти// Наука і сучасність. Зб. наук. пр. – Том XLI „Педагогіка, Філологія”. – Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. – Київ, 2003. – С. 151-162.

  5. Мукан Н.В. Система професійної освіти Канади: сутність, функції та принципи// Наукові записки Національного педагогічного університету ім.. М.П.Драгоманова. Педагогічні та історичні науки. – Київ, 2003. – № LIV. – С. 104-119.

  6. Мукан Н.В. Педагогічна освіта провінції Альберта (Канада)// Наука і сучасність. Збірник наукових праць Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2005. – Том 47. – С.170-180.

  7. Мукан Н.В. Своєрідність розвитку освіти на теренах Канади в ХVII-XX століттях// Наука і сучасність. Збірник наукових праць Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2005. – Том 49. – С.88-98.

  8. Мукан Н.В. Програма підготовки вчителя на факультеті освіти Університету Альберти// Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного Педагогічного університету Григорія Сковороди: Науково-теоретичний збірник. – Переяслав-Хмельницький, 2005. – С. 254-269.

  9. Мукан Н.В. Університет Альберти – інтелектуальний ресурс Канади// Неперервна професійна освіта: теорія і практика// Науково-методичний журнал. – 2005. – Випуск 2. – С. 153-158.

  10. Мукан Н.В. Професійна освіта – запорука добробуту країни//Управління у державі ІІІ-го тисячоліття. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Львів, 2003. – С. 200-204.

  11. Мукан Н.В. Інтеграція ІКТ в професійну освіту: знання, навики та вміння педагога// Системний аналіз та інформаційні технології. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених. – Київ, 2003. – С. 182-183.

  12. Мукан Н.В. Професійні навички та вміння – основа адекватної фахової діяльності// Студентська наука: проблеми і перспективи ХХІ століття. Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції. – Кіровоград, 2003. – С. 133-135.

  13. Мукан Н.В. Інформаційні технології та іноземна мова в роботі викладача системи професійної освіти// Нові горизонти та перспективи філологічної науки і педагогічної практики. Матеріали Регіональної науково-практичної конференції. – Дніпропетровськ, 2004. – С.69-70.

  14. Мукан Н.В. Університет Альберти: організація діяльності// Матеріали дев’ятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету ім. І. Пулюя. – Тернопіль, 2005. – С. 165.

  15. Мукан Н.В., Лінник Л.В. Проблеми впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в професійну підготовку майбутніх учителів// Матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції „Болонський процес: трансформація навчального процесу у технологію навчання” – Київ: ДУІКТ, 2005. – С. 250-251.

  16. Mukan Nataliya. Characteristics of ESL Teacher (Bilingual English-Ukrainian School in Alberta, Canada)// Комунікація у вік глобалізації: десять років успішного розвитку та здобутків. Тези доповідей (на англійській мові) десятої Всеукраїнської конвенції TESOL-Україна. – Львів, 2005. – С. 144-145.