Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Технічні науки / Технологія та організація промислового та цивільного будівництва


221. Давидюк Ганна Валентинівна. Технологічні принципи зведення гаражних комплексів як об'єктів масового (комерційного) будівництва: дис... канд. техн. наук: 05.23.08 / Київський національний ун-т будівництва і архітектури. - К., 2004.



Анотація до роботи:

Давидюк Г.В. Технологічні принципи зведення гаражних комплексів як об’єктів масового (комерційного) будівництва. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністью 05.23.08 – Технологія та організація промислового та цивільного будівництва. – Київський національний університет будівництва і архітектури, Київ, 2004.

В дисертації проаналізовано гаражні комплекси як об’єкти масового (комерційного) будівництва, що мають в останній час значний попит на ринку сервісних послуг. За статистичними даними та результатами експертного опитування проведено аналіз і систематизацію проектних рішень з метою встановлення набору виробничих складових – основних і допоміжних служб. При дослідженні об’єктів масового (комерційного) будівництва на прикладі гаражних комплексів використано методологію системного підходу. Побудовано структурно-логічну схему дослідження об’єктів як моделі цілісної штучної системи з метою встановлення зв’язків між одиницею кінцевої продукції, загальною площею та сукупністю архітектурно-конструктивних характеристик. При визначенні об’ємно-планувальних та конструктивних рішень враховано як функціональне насичення об’єкта, його виробнича потужність, так і умови будівельного майданчика (його площа). З цією метою була розроблена система об’ємно-планувальних коефіцієнтів, що зводять багатофакторну задачу до монофакторної за рахунок оцінки одного загального параметра – площі. При визначенні вартості будівництва на передпроектній стадії в залежності від прийнятих архітектурно-конструктивних і організаційно-технологічних рішень розрахунки виконуються на площу з урахуванням системи вартісних коефіцієнтів.

За результатами аналізу технологічних рішень з будівництва об’єктів гаражного комплексу встановлено залежності між виробничими, функціональними, об’ємно-планувальними ознаками та основними технологічними параметрами, розглянуто структуру виробничого та технологічного циклів зведення. На базі універсального графіка виконання робіт розроблено систему графіків, що трансформуються, які дозволили встановити часові межі виконання будівельно-монтажних робіт, розробити тимчасові нормативи тривалості будівництва об’єктів, що досліджуються, а також створити алгоритм вибору комплекту машин для виконання ведучих комплексних процесів. Для визначення основних техніко-економічних показників – витрат праці та собівартості виконанні БМР по зведенню об’єктів гаражного комплекса – додатково розроблено програмне забезпечення з використанням методів математичної комбінаторики. На узагальненні теоретичних результатів розроблено методику системно-збалансованих рішень і сформульовано технологічні принципи зведення об’єктів масового (комерційного) будівництва. На основі запровадженої системи факторних коефіцієнтів, розроблених нормативів з тривалості будівництва та програмного забезпечення для визначення основних техніко-економічних показ-ників побудовані графо-аналітичні залежності між виробничими, об’ємно-планувальними, архітектурно-конструктивними та техніко-економічними характерис-тиками гаражного комплексу, що є інструментарієм методики системно-збалансованих рішень. Результати дослідження можуть використовува-тись на передпроектній стадії для узгодження умов технічних завдань на проектування, а також будівельними організаціями при розробці проектів виконання робіт.

  1. Статистичний аналіз стану будівельного ринку України виявив перспективні об’єкти масового будівництва (комерційного) призначення на найближчий період – об’єкти соціально-побутовой групи; встановив, що найбільші середньорічні темпи будівництва в цій групі мають ГК; прогнозоване розподілення об’єктів в групі підтверджує встановлені тенденції.

  2. Результати експертного опитування підтвердили, що найбільш перспективними є комплекси «гараж+база технічного обслуговування», тим самим звузили область дослідження об’єктів за виробничими, функціональними, об’ємно-планувальними та архітектурно-конструктивними ознаками.

  3. За допомогою будівельно-технологічного аналізу було встановлено і систематизовано набір виробничих складових ГК: основні та допоміжні служби; рівень сервісного насичення об’єкта залежить від вимог замовника будівництва (інвестора), від матеріально-технічних можливостей виконавця (підрядника), а також від попиту на дані послуги.

  4. Використання методології системного підходу в якості інструментарія дослідження дозволило розробити на прикладі ГК структурно-логічну схему дослідження об’єктів масового будівництва комерційного призначення як моделі складної цілісної штучної системи; в результаті були сформульовані технологічні принципи функціонування моделі дослідження.

  5. Систематизація і класифікація виробничих, територіальних, функціональних, об’ємно-планувальних та конструктивних ознак дозволили встановити їх аналітичні залежності від геометричних характеристик, які співставляються з площею будівельного майданчика, тобто звести багатофакторний аналіз до монофакторної.

  6. Загальна математична модель оцінки технологічних рішень ГК як об’єктів масового будівництва комерційного призначення в якості складової вартості має встановлену функціональну залежність між одиницею продукції, загальною площею та системою факторних коефіцієнтів, що враховують специфіку об’єкта.

  7. Розроблена загальна схема методики системно-збалансованих технологічних рішень при будівництві гаражних комплексів, алгоритм їх коригування дозволили сформулювати технологічні принципи зведення об’єктів комерційного призначення для організації системного дослідження об’єктів.

  8. Впровадження результатів дослідження при проектуванні об’єктів масового (комерційного) будівництва поліграфічної промисловості в ВАТ «ПНВЦ «Поліном», багатоповерхових ГК у ДП «ДержавторансНДІпроект», паркінгу в комплексі житлового будинку ТОВ АК «Інжинірінг» та при вико-нанні держбюджетних науково-дослідних робіт у НДК КНУБА дозволило ско-ротили терміни будівництва і проектування, а також загальну трудомісткість.

Публікації автора:

Статті у фахових виданнях, що входять до Переліку ВАК України

  1. Давыдюк А.В. Современные тенденции в классификации гаражных комплексов при их строительстве // Строительное производство. – К.: НИИСП, 2001. – № 42. – С. 50-54.

  2. Давыдюк А.В. Учёт ресурсосберегающих факторов при выборе проектных решений гаражных комплексов // Коммунальное хозяйство городов – К.: “Техника”, ХГАГХ, 2002. – № 45. – С. 222-226.

  3. Давыдюк А.В. Особенности определения технологических участков при возведении объектов гаражного комплекса // Технологія, організація, механізація та геодезичне забезпечення будівництва. – Макеевка: ДДАБА, 2003. – № 5(42). – С. 43-45.

  4. Федосова Е.В., Давыдюк А.В. Развитие технологий в строительном производстве // Техніка будівництва. – К.: КНУБА, 2000. – № 8. – С. 5-10.

  5. Федосова Е.В., Давыдюк А.В. Особенности технико-экономической оценки вариантов проектных решений гаражных комплексов // Шляхи підвищення ефективності будівництва в умовах формування ринкових відносин. – К.: КНУБА, 2001. – № 9. – С. 281-288.

  6. Федосова Е.В., Давыдюк А.В. Разработка нормативной базы для проектирования объектов автотранспортного назначения // Шляхи підвищення ефективності будівництва в умовах формування ринкових відносин. – К.:КНУБА, 2003. – № 12. – С. 78-84.

  7. Федосова Е.В., Давыдюк А.В. Особенности предпроектной оценки объектов массового (коммерческого) строительства // Нові технології в будівництві. – К.: НДІБВ, 2003. – № 1(5). – С. 51-56.

  8. Тугай А.А., Федосова Е.В., Давыдюк А.В., Падука С.В. Принципы выбора комплектов ведущих машин для возведения объектов массового (коммерческого) строительства // Шляхи підвищення ефективності будівництва в умовах формування ринкових відносин. – К.:КНУБА, 2004. – № 13. – С. 176-186.

  9. Федосова Е.В., Давыдюк А.В. Оценка тенденций и приоритетов массового строительства объектов коммерческого использования // Строительное производство. – К.: НИИСП, 2004. – № 45. – С. 21-28.

  10. Федосова Е.В., Давыдюк А.В. К вопросу смены технологий // Строительное производство. – К.: НИИСП, 2000. – № 41. – С. 59-61.

  11. Федосова Е.В., Давыдюк А.В. Роль формалізованих методик для вирішення неточно визначених задач у навчальному процесі // Шляхи підвищення ефективності будівництва в умовах формування ринкових відносин. – К.: КНУБА, 2000. – № 8. – С. 244-249.

  1. Давыдюк А.В. Роль гаражного строительства в реконструкции центра города // Строительство и техногенная безопасность. – Симферополь: КАПКС, 2002. – № 6. – С. 297-298.

  2. Давыдюк А.В. Анализ технологических участков при оценке проектов возведения объектов массового (коммерческого) строительства // Вісник Одеської державної академії будівництва та архітектури. – Одеса: ОДАБА, 2003. – № 9. С. 73-76.

Апробація роботи

  1. Федосова О.В., Давидюк Г.В. Роль формалізованих методик для вирішення неточно визначених задач у навчальному процесі // Програма 61_науково-практичної конференції Київського національного університету будівництва і архітектури. – К.: КНУБА, 2000. – С. 53.

  2. Федосова О.В., Давидюк Г.В. Оцінка ефективності технології зведення об’єктів гаражного будівництва з урахуванням вимог ресурсозбереження // Програма 62 науково-практичної конференції Київського національного університету будівництва і архітектури. – К.: КНУБА, 2001. – С. 55.

  3. Давидюк Г.В. Особливості дослідження технології зведення об’єктів гаражного комплексу (основні положення методики) // Програма 63 науково-практичної конференції Київського національного університету будівництва і архітектури. – К.: КНУБА, 2002. – С. 59.

  4. Давидюк Г.В. Особливості зведення гаражних комплексів в умовах реконструкції міста // Програма Міжнародної конференції “Современные проблемы восстановления и реконструкции зданий и сооружений”. – Симферополь: КАПКС, 2002. – С. 10.

  5. Давидюк Г.В. Особливості технологічного аналізу проектування об’єктів масового (комерційного) будівництва (на прикладі зведення гаражних комплексів) // Програма 64 науково-практичної конференції Київського націо-нального університету будівництва і архітектури. – К.: КНУБА, 2003. – С._57.

  6. Федосова О.В., Давидюк Г.В. Принципи вибору комплекту ведучих машин при зведенні несучих конструкцій гаражних комплексів як об’єктів масового (комерційного) будівництва // Програма 65 науково-практичної конференції Київського національного університету будівництва і архітектури. – К.: КНУБА, 2004. – С. 59.