Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Технічні науки / Автомобілі та трактори


Сараєв Олексій Вікторович. Удосконалення керуючих та регулюючих апаратів пневматичного гальмового привода причепів : Дис... канд. наук: 05.22.02 - 2002.



Анотація до роботи:

Сараєв О.В. Удосконалення керуючих і регулюючих апаратів пневматичного гальмового привода причепів. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.02 – Автомобілі і трактори. – Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Харків, 2002.

Дисертація присвячена питанням удосконалення характеристик керуючих і регулюючих апаратів пневматичного гальмового привода причепів (напівпричепів). Ціль роботи - підвищити швидкодію пневматичного гальмового приводу причепа шляхом суміщення регулятора гальмових сил з повітророзподільним клапаном. У дисертації розроблені фізична та математична моделі пневматичного гальмового привода, що включає регулятор гальмових сил з функціями повітророзподільного клапана; розроблена методика суміщення регулятора гальмівних сил з повітророзподільним клапаном в одному апараті; запропоновано критерій суміщення регулятора гальмівних сил з повітророзподільним клапаном; розроблені конструкція регулятора гальмових сил з функціями повітророзподільного клапана, конструкція повітророзподільного клапана для двохпроводного пневматичного гальмового привода і конструкція регулятора гальмових сил для причепів.

  1. У даний час на більшості причепів і напівпричепів, що випускаються на Україні, застосовуються застарілі конструкції регулятора гальмових сил і повітророзподільника, просте сполучення цих апаратів в одному неможливо через істотні недоліки їхніх характеристик, тому розробка методології сполучення керуючих і регулюючих апаратів пневматичного гальмового приводу причепа повинна супроводжуватися дослідженням і удосконалюванням їх характеристик.

  2. Запропоновано критерій сполучення і методику проектування РГС із функціями ПРК, відповідно до яких пристрій автоматичного гальмування розташовується у виді модуля замість верхньої кришки регулятора, при цьому на відміну від закордонного аналога не відбувається ускладнення базової конструкції регулятора і втрата його універсальності.

  3. Застосування розробленого РГС із функціями ПРК на напівпричепі моделі 9370 дозволяє скоротити час падіння тиску в живильній магістралі, протягом якого напівпричіп, цілком роз'єднаний з гальмовою системою тягача є некерованим, з 3,4 с до 0,7 с, що сприяє в цілому скороченню на 60% інтервалу часу від моменту розриву живильної магістралі до моменту досягнення встановленого тиску в гальмових камерах напівпричепа.

  4. Установлено, що нормальні коливання повітря в живильній магістралі і ресивері в межах 6,4*105-10,4*105 Па та вище не приводять до передчасного (помилкового) спрацьовування пристрою автоматичного гальмування, що дозволяє використовувати розроблені моделі РГС та ПРК у перспективних гальмових приводах високого тиску.

  5. Виконані експериментальні дослідження підтверджують справедливість розробленої математичної моделі, погрішність між розрахунковими й експериментальними даними не перевищує 7-11%.

  6. Нижній поріг тиску в живильній магістралі, при якому спрацьовує пристрій автоматичного гальмування в розробленій моделі РГС із функціями ПРК на 4% вище у порівнянні з характеристикою зарубіжного аналога.

  7. У розробленій моделі РГС для причепів досягнуто зниження початкової нечутливості у порівнянні з РГС виробництва “ВАЗ” з 0,35*105 Па до 0,05*105 Па.

  8. У характеристиці розробленої моделі РГС для причепів витрати, пов'язані з гістерезисом, знижені на 10-14% у порівнянні з вітчизняними аналогами виробництва “РААЗ” і “ВАЗ”.

Публікації автора:

  1. Туренко А.Н., Клименко В.И., Богомолов В.А., Сараев А.В. Анализ требований, предъявляемых к торможению тягача с прицепом (полуприцепом). – “Автомобильный транспорт” ХГАДТУ, в.3, 1999, 5-8 с. (проаналізував параметри процесу регулювання гальмових сил причепів і напівпричепів категорій О3, О4; внесок 60%).

  2. Туренко А.Н., Клименко В.И., Богомолов В.А., Сараев А.В. Экспериментальный регулятор тормозных сил с функциями тормозного крана прицепа. - “Автомобильный транспорт” ХГАДТУ, в. 4, 2000, 5-7с. (представив функціональну схему і характеристики поєднаного РГС з ПРК; внесок 60%).

  3. Туренко А.Н., Клименко В.И., Богомолов В.А., Сараев А.В. Аварийное и автоматическое торможение автопоезда. – “Вестник” ХГАДТУ, в.14, 2001, 36-38 с. (проаналізував нормативні критерії процесу автоматичного гальмування причіпних транспортних засобів; внесок 60%).

  4. Туренко А.Н, Богомолов В.А., Клименко В.И. Сараев А.В. Уведомление о завершении формальной экспертизы по заявке на изобретение №2001020876. Регулятор тормозных сил, 2001 г. (розробив нову конструкцію РГС із функціями ПРК; внесок 60%)