Публікації автора:
Статті у провідних фахових виданнях 1. Загорна Т.О. Конкурентоспроможність фірми в системі стратегічного маркетингу // Торгівля і ринок України. Тематичний збірник наукових праць з проблем торгівлі і громадського харчування. - Донецьк: ДонДУЕТ. - Вип. 11.- Том 1. - 2000. - С. 87 - 91. 2. Загорна Т.О. Оцінка рівня конкурентноздатності продукції у структурі маркетингових досліджень фірми // Вісник Харківського державного політехнічного університету. - Харків: ХДПУ. - 2000. - Вип. 122. - С. 184 - 187. 3. Загорная Т.О. Разработка маркетинговой миссии предприятия на основе анализа рыночных возможностей // Вісник Донецького університету. - Серія: Економіка і право. - 2001.- Вип. 2. - С. 98 - 106. 4. Загорна Т.О. Аналіз інвестиційних факторів конкурентноздатності в структурі конкурентних преваг національної економіки // Проблемы развития внешнеэкономических связей и привлечения иностранных инвестиций: региональный аспект. - Донецк: ДонНУ. - 2002. - С. 624 - 631. 5. Загорная Т.О., Должанский И.З. Стратегический анализ рынка с насыщенной конкуренцией // Маркетинг: теорія і практика. - Луганськ: СНУ. - 2002. - С. 57 - 63. Особистий внесок: охарактеризовано основні напрямки стратегічної діяльності підприємств, які працюють на ринку з насиченою конкуренцією. - 0,3 д.а. 6. Загорная Т.О. Технология анализа рынка с помощью метода конкурентной диагностики // Вісник Донецького національного університету. Серія: Економіка і право. - 2003. - Вип. 1. - С. 98 - 106. 7. Должанский И.З., Загорная Т.О. Управление конкурентным потенциалом торговых марок в системе поиска целевых рынков // Маркетинг: теорія і практика. - Луганськ: СНУ. - 2003. - С. 57-63. Особистий внесок: обґрунтовано основні напрямки аналізу конкурентноздатності брендів в умовах ринку лікеро-горілчаних виробів, запропоновано заходи щодо ефективного управління конкурентним потенціалом торгових марок з урахуванням специфіки галузевої конкуренції - 0,35 д.а. 8. Должанский И.З. Загорная Т.О. Разработка эффективной медиа-стратегии продвижения бренда в рамках коммуникационной политики предприятия // Збірник наукових праць «Економіка: проблеми теорії та практики». - Дніпропетровськ: ДНУ. - 2004. - Вип. 188. - Том. 1. - С. 220 - 228. Особистий внесок: охарактеризовано основні напрямки посилення конкурентних переваг торгових марок за допомогою інструментів медіа планування. - 0,3 д.а. 10.Загорна Т.О. Модель оцінки конкурентного статусу з використанням інтегральних характеристик // Формування ринкової економіки. Зб. наук. праць. Спец. вип. Сучасні проблеми теорії і практики маркетингу. - Київ: КНЕУ. - 2004. - С.470 - 481. 10. Должанський І.З., Остапенко В.В., Загорна Т.О. Розробка системи стратегій управління конкурентним потенціалом торговельної марки // Вісник КНТЕУ. - Київ: КНТЕУ. - 2004. - С.74-85. Особистий внесок: запропоновано систему тактичних заходів щодо підвищення конкурентних переваг торговельної марки на основі конкурентної карти ринку, а також критерії оцінки економічної ефективності управління марочним капіталом підприємства. - 0,35 д.а. Опубліковано за матеріалами конференцій 11. Кравченко М.И., Загорная Т. О. Стратегический маркетинговый анализ положения предприятия на рынке // Тези доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. «Теорія та практика управління у трансформаційний період». - Донецьк: ІЕП НАН України. - 2001. - Том 3.- С. 49 - 52. Особистий внесок: охарактеризовано сутність стратегічного маркетингового аналізу, можливості його використання для оцінки діючої стратегії маркетингу для сучасних підприємницьких структур. - 0,12 д.а. 12. Должанский И.З., Загорная Т.О. Маркетинговый подход в системе управления конкурентоспособностью производственного предприятия // Тези доповідей ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. «Маркетингові дослідження в Україні». - Луганськ: СНУ. - 2002. - С. 57 - 58. Особистий внесок: обґрунтовано необхідність використання стратегічного маркетингового підходу в системі управління конкурентними перевагами промислового підприємства. - 0,03 д.а. 13. Загорна Т.О. Маркетингова орієнтація як механізм посилення конкурентних переваг промислового підприємства // Тези доповідей ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених «Крок у майбутнє». - Київ: КНТУ «КПІ» . - 2003. - С. 235. 14. Загорная Т.О. Анализ целевого рынка предприятия с помощью метода конкурентной диагностики // Тези доповідей ІІ Міжнар. конф. студентів, аспірантів, молодих вчених «Науково-технічний розвиток: економіка, технологія, управління». - Київ: КНТУ «КПІ». - 2003. - С.366 - 367. 15. Загорная Т.О. Анализ эффективности продвижения бренда с учетом ценовых и качественных параметров продукта // Тези доповідей ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. «Економіка підприємства: проблеми теорії та практики».- Дніпропетровськ: Наука і освіта. - 2004. - Том 2. - С.107 - 108. 16. Остапенко В. В., Загорная Т.О. Ограничение нелегального производства на рынке ликероводочной продукции: законодательный аспект // Тези доповідей ІІІ Міжнар. наук. практ. конф. «Маркетингові дослідження в Україні». - Київ, КНТЕУ. -2004. - С. 62 - 63. Особистий внесок: відокремлено напрямки підвищення ефективності системи контролю за рівнем нелегального виробництва на основі вдосконалення законодавчої бази. - 0,04 д.а. Публікації в інших виданнях 17. Загорная Т.О. Методологический аспект конкурентоспособности товара // Вісник Макіївського екон.-гуманітарного ін-ту «Слово». - 2000. - Вип. 7. - С. 192 - 195. 18. Загорная Т.О. Концептуальные подходы к анализу конкурентоспособности различных объектов // Вісник Макіївського екон.-гуманітарного ін-ту «Слово». - 2000. - Вип. 7. - С. 102 - 106. |