Публікації автора:
Монографія 1. Гейер Г.В. Управление в условиях инновационной конкуренции. – Донецк: Норд-Пресс; ДонГУЭТ, 2006. – 326 с. Колективні монографії 2. Гейер Г.В. Раздел 1. Теоретические основы брендинга и бренд-менеджмента. 1.1.Генезис принципов, концепций и форм брендинга. Раздел 2. Финансовая ценность брендов и методы ее оценки. 2.3. Модель оценивания бренда по методике «Interbrand». Раздел 4. Управление промышленными брендами // Брендинг в инновационной стратегии предприятия: Монография. – Донецк: Норд-Пресс, ДонГУЭТ, 2006. –С.6-20, 59-70, 94-121. 3. Гейер Г.В. Раздел 2. Инновационная конкуренция в условиях глобализации экономики //Украина в системе международного разделения труда: Кол. монография. –Донецк: ДонНУЭТ, 2007.- С. 53-75. Статті в наукових фахових виданнях 4. Гейєр Г.В. Організаційний розвиток великого промислового комплексу: теоретичні аспекти // Вісник ДонДУЕТ: Сер. Економічні науки. – 2003. № 4. – С. 64-70. 5. Гейер Г.В. Инструменты управления инновационной конкурентоспособностью // Вісник Донецького національного університету: Сер. В. Економіка і право. – Донецьк. – № 2. – С. 41-46. 6. Гейер Г.В. Стратегия организационного развития крупных промышленных комплексов в условиях инновационной конкуренции // Проблемы развития внешнеэкономических связей и привлечения иностранных инвестиций: региональный аспект. – Ч.2. Сб. науч. тр. – Донецк: ДонНУ. – 2004. – Ч. 2. – С. 465-468. 7. Гейєр Г.В. Теоретичні основи організаційного розвитку великого промислового комплексу // Ринкова економіка: Сучасна теорія і практика управління: Т. 7 (Вип. 8): Формування ринкової структури у трансформаційній економіці України. – Одеса: Астропринт. – 2004. – С. 274-280. 8. Гейєр Г.В. Основні принципи і стратегія управління брендом в умовах інноваційної конкуренції // Торгівля і ринок України. – Донецьк: ДонДУЕТ. – 2004. – Вип. 16, т. 1. – С. 241-249. 9. Гейєр Г.В. Концепція управління організаційним розвитком великого промислового комплексу // Торгівля і ринок України.– Донецьк: ДонДУЕТ. – 2004. – Вип. 17, т. 1. – С. 54-62. 10. Гейєр Г.В. Європепери як інструмент фінансування великого виробничого комплексу // Труды Одесского политехнического университета: Научн. и произв.-практ. сб. по техн. и естеств. наукам. – Одесса. – 2004. – Т.1. – С. 164-168. 11. Гейєр Г.В. Напрямки вдосконалення правових засад інноваційної діяльності в Україні // Вісник Донецького університету. Сер. В. Економіка і право. – Донецьк. – 2005. – № 1. – С. 320-328. 12. Ландик В.И., Гейер Г.В. Особенности привлечения иностранных инвестиций для финансирования инновационной деятельности на примере АО «НОРД» // Проблемы развития внешнеэкономических связей и привлечения иностранных инвестиций: региональный аспект. – Донецк. – 2005. – С. 436-442. Особистий внесок: встановлено переваги залучення іноземних інвестицій для фінансування інноваціних програм- 0,2 д.а. 13. Гейер Г.В. Конфигурация бренда как основа брендинг-стратегии // Особливості використання маркетингових технологій в умовах інноваційних змін в економіці. – Харків: ХІБМ. – 2005. – С. 59-63. 14. Гейєр Г.В. Єврооблігації як борговий інструмент: міжнародний і вітчизняний досвід // Вісник Львівської державної фінансової академії: Екон. науки. – Львів: ЛДФА. – 2005. – № 7. – С. 21-28. 15. Гейер Г.В. Механизм организационного развития крупного промышленного комплекса // Прометей: Регіон. зб. наук. пр. з економіки. – Донецьк. – 2005. – Вип. 1 (16). – С. 208-213. 16. Гейєр Г.В. Новий Цивільний Кодекс як один з основних регуляторів інноваційної діяльності // Економіка і регіон: Наук. вісник Полтавського нац. техн. ун-ту ім. Ю. Кондратюка. – 2005. – № 2. – С. 36-39. 17. Гейер Г.В. Механизм организации займа при традиционной схеме размещения еврооблигаций // Прометей: Регіон. зб. наук. пр. з економіки. – Донецьк. – 2005. – Вип. 2 (17). – С. 256-261. 18. Гейер Г.В. Некоторые проблемы брендинга в Украине // Формування ринкової економіки: Спец. вип. «Сучасні проблеми теорії і практики маркетингу». – К.: КНЕУ. – 2005. – С. 476-481. 19. Гейер Г.В. Совершенствование институционального обеспечения инновационной деятельности предприятий в Украине // Вісник Донецького університету. Сер. В. Економіка і право. – Донецьк. – 2005. – № 2. – С. 74-81. 20. Гейєр Г.В. Формування механізмів адаптації вітчизняних підприємств до глобальних імпульсів інноваційного розвитку // Вісник Донецького університету економіки і права. – Донецьк: ДонУЕП. – 2005. – С. 118-125. 21. Гейєр Г.В. Особливості формування ринку європаперів в Україні // Теорії мікро- макроекономіки: Зб. наук. пр. – К.: Академія муніципального управління. – 2006. – Вип. 25. – С. 186-191. 22. Гейер Г.В. Бренд: Проблемы терминологии // Економіка: проблеми теорії та практики. – Дніпропетровськ: ДНУ. – 2006. – Вип. 216, т. 1. – С. 50-58. 23. Гейєр Г.В. Особливості фінансування інноваційної діяльності підприємств України // Вісник Тернопільського держ. екон. ун-ту.– Тернопіль: Екон. думка. – 2006. – Вип. 3. – С. 141-147. 24. Гейер Г.В. Бренд как специфический фактор повышения конкурентоспособности // Економіка: проблеми теорії та практики.– Дніпропетровськ: ДНУ.– Вип. 217, т. 1. – 2006. – С. 59-67. 25. Гейєр Г.В. Фінансова вартість брендів і методи її оцінки // Університетські наукові записки: Часопис Хмельницького ун-ту управ. та права.– Хмельницький: ХУУП. – 2006. – Вип. 3-4 (19-20). – С. 469-475. Матеріали конференцій та тези доповідей 26. Гейер Г.В. Новые технологии как элемент инновационного менеджмента промышленного предприятия // Машиностроение и техносфера ХХІ века: Сб. тр. Междунар. науч.-техн. конф. (г. Севастополь). – Донецк: ДонНТУ. – 2004. – Т.1. – С. 159-162. 27. Ландик В.И., Гейер Г.В. Инновационный процесс: особенности на современном этапе развития переходных экономик // Переходное время формирования новой епохи: Регион. сб. науч. тр. по экономике: Науч. концептуальне докл. V междунар. науч.-практ. конф. – Донецк: Юго-Восток. ЛТД. – 2004. – С. 95-101. Особистий внесок: особливості організації інноваційної діяльності в умовах перехідної економіки – 0,2 д.а. 28. Гейер Г.В. Правовые основы инновационной модели развития экономики в Украине // М.І. Туган-Барановський – видатний вчений-економіст. Спадщина та новації: Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Донецьк). – Донецьк: ДонДУЕТ. – 2005. – Т. І. – С. 96-98. 29. Гейер Г.В. Организационные условия для успешного управления брендом // Актуальні проблеми сучасної науки: Матеріали Першої всеукр. наук.-практ. Інтернет-конференції. – К.: Меганом. – 2005. – Ч. 2. – С. 3-4. 31. Гейер Г.В. Источники формирования инвестиционных ресурсов предприятия для реализации программ инновационного развития // Управління проектами: стан та перспективи: Тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. – Миколаїв: Нац. ун-т кораблебудування. – 2005. – С. 35-37. 32. Гейєр Г.В. Значення розвитку ринку єврооблігацій для регіонів України // Стратегічний розвиток регіону – економічне зростання та інтеграція: Матеріали ХV міжнар. наук.-практ. конф. – Чернівці. - 2006. – Ч. 1. – С. 329-332. 33. Гейер Г.В. Роль бренда в формировании активов предприятия в условиях глобализации // Теория и практика экономики и предпринимательства: ІІІ междунар. науч.-практ. конф. (г. Алушта). – Симферополь, 2006. – С. 4-5. 34. Гейєр Г.В. Типи організаційних трансформацій великого промислового комплексу і теоретичні підходи до оцінки їх ефективності // Сучасний стан і тенденції розвитку підприємництва в Україні: Матеріали Дев’ятих Ліберманівських читань «Вчені записки».– Харків. – 2005. – Вип. №15. – С. 51-55. Інше: 35. Ландик В.І., Гейєр Г.В. Вдосконалення правових засад інноваційної діяльності в Україні // Економічна політика України: актуальні питання: Зб. матеріалів до парламентських слухань 16.06.2004 р. / Комітет Верховної Ради України з питань екон. політики, упр. народ. госп., власності та інвестицій. – К. – 2004. – С.56-71. Особистий внесок: розробка напрямів удосконалення законодавства в інноваційній сфері – 0,15 д.а. 36. Гейєр Г.В., Опаріна О.В. Розділ 5. Організаційний розвиток міжнародних корпорацій // Міжнародний менеджмент: Навч. посібник / В.С. Білозубенко, О.В. Виноградова, Г.В. Гейєр. – Донецьк: ДонДУЕТ. – 2004. – С.137-202. Особистий внесок: аналіз організаційної будови міжнародних корпорацій – 3,3 д. а. |