Анотація до роботи:
Єфімова Н.О. Відображення у свідомості молоді особливостей змісту стендової реклами. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. – Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського, Одеса, 2004. Дисертацію присвячено дослідженню відображення у свідомості молоді особливостей змісту стендової реклами та виділенню особистісних властивостей підлітків та юнаків, що детермінують даний процес. Уточнено психологічний зміст і сутність реклами. Встановлено, що стендова реклама, яка ілюструє алкогольну та тютюнову продукцію, найбільш істотно представлена у свідомості молоді. Виділено мотиваційні, емоційно-вольові, інтелектуальні та комунікативні властивості особистості, які виступають певного роду детермінантами при вибірковості сприйняття та запам’ятовування реклами різних видів продукції. Розроблено науково-методичні рекомендації для психологів, соціальних педагогів навчальних закладів, орієнтовані на зниження негативного впливу реклами на молодь. |