Публікації автора:
Монографії, розділи монографій Виховна система ВНЗ: питання теорії та практики: [Монографія] / Нар. укр. акад. – Х.: Вид-во НУА, 2004. – 263 c. Логико-математические основы управления учебными процессами высших учебных заведений: [Монография]. – Х.: [Вост.-регион. центр гуманитар.-образоват. инициатив], 2001. – 272 с. – Разд. 1.1. – С. 12–13; Разд. 7.5. – С. 150–159; Разд. 8.2. – С. 161–166; Разд. 11.1., 11.2. – С. 229–238. – Соавт: К.А. Метешкин, О.В. Уваров. Деятельность экспериментального комплекса НТУ “ХПИ” – ХГУ “НУА” – практическая реализация гуманистических идей // Стратегия гуманизма (из опыта работы научно-учебного комплекса НТУ “ХПИ” – ХГУ “НУА”): [Коллектив. моногр.] / Гл. упр. образования и науки облгосадминистрации, Нац. техн. ун-т “Харьк. политехн. ин-т”, Нар. укр. акад. – Х., 2004. – Разд. 3. – С. 61–80. Инновационные формы и методы воспитательной работы в вузах Харьковского региона // Метаморфозы воспитания: [Коллектив. моногр.] / Под общ. ред. В.И. Астаховой; Нар. укр. акад. – Х., 2004. – Гл. 6. – С. 120–130. Образование, наука, культура. Журналистика. Физическая культура и спорт // История города Харькова ХХ столетия: [Коллектив. моногр.] посвящ. 350-летию г. Харькова / Редкол.: Е.П. Кушнарев (сопред. редкол.) и др.]. – Х., 2004. – Разд. 6. – С. 637–677. – Соавт: В.И. Астахова, П.А. Богула, Ю.Т. Грот, Н.А. Олейник, А.Н. Ярмыш. Брошури Концепция воспитательной работы в условиях функционирования системы непрерывного образования / Нар. укр. акад.; [Авт.-сост.: В.И. Астахова, Л.А. Белова]. – Х.: Изд-во НУА, 2004. – 22 с. Lifelong education: факторы становления в современном обществе: Результаты социол. исслед. / Нар. укр. акад. – Х.: Изд-во НУА, 2004. – 14 с. – В исслед. приняли участие: Е.Г. Михайлева, Е.В. Астахова, Л.А. Белова, О.С. Овакимян, Т.В. Топчий, Н.А. Шаронова. Статті у фахових наукових виданнях Высшее техническое образование в Украине: состояние, проблемы, перспективы // Учен. зап. Харьк. гуманитар. ин-та “Нар. укр. акад.”. – 1996. – Т. 2. – С. 27–36. До питання про відповідальність сучасного інженера за долю Батьківщини // Вченi зап. Харк. гуманiт. iн-ту “Нар. укр. акад.”. – 2001. – Т. 6, ч. 2: Громадянськiсть iнтелiгенцiї: шляхи формування у кризовому суспiльствi. – С. 184–189. Народження традицiї // Вченi зап. Харк. гуманiт. iн-ту “Нар. укр. акад.”. – 2002. – Т. 8. – С. 75–80. – Співавт. В.I. Астахова. Освiта Харкiвщини на зламi столiть // Вченi зап. Харк. гуманiт. iн-ту “Нар. укр. акад.”. – 2002. – Т. 8. – С. 7–28. – Співавт. В.I. Астахова. Трудовое воспитание студентов в целостном учебно-воспитательном процессе // Грані. – 2002. – № 6. – С. 131–134. Некоторые методологические вопросы воспитания в условиях современного вуза // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Зб. наук. пр. / Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. – Х., 2003. – С. 501–503. Нетрадиційна конференція в НУА // Вченi зап. Харк. гуманiт. ун-ту “Нар. укр. акад.”. – 2003. – Т. 9. – С. 489–492. Формування творчої, активної особистості студента як домінанта виховної роботи у ВНЗ // Мультиверсум: Філос. альм.: Зб. наук. пр. / НАН України. Ін-т філос. ім. Г.С. Сковороди. – К., 2003. – Вип. 36. – С. 183–189. Воспитание в контексте социальной адаптации студенчества // Вченi зап. Харк. гуманiт. ун-ту “Нар. укр. акад.”. – 2004. – Т. 10. – С. 26–38. До питання про шляхи оновлення моделі виховання студентства // Вісн. Нац. ун-ту внутр. справ. – Х., 2004. – Вип. 26. – С. 290–297. Особенности воспитательной работы в условиях реализации принципов непрерывного образования // Грані. – 2004. – № 2. – С. 102–106. Функциональная характеристика системы воспитания в современном вузе // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Зб. наук. пр. / Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. – Х., 2004. – С. 503–505. Виховання як комунікативна взаємодія // Вісн. Харк. нац. ун-ту iм. В. Н. Каразiна. Сер. Соцiол. дослiдж. сучас. сусп-ва: методологiя, теорiя, методи. – 2005. – № 652. – С. 84–89. До питання про шляхи модернізації освітньої системи в Україні // Вісн. Нац. ун-ту внутр. справ. – Х., 2005. – Вип. – С. 42–49. Концептуальні засади відновлення системи виховання у вищий школі // Грані. – 2005. – № 1. – С. 91–99. Про роль виховної роботи у створенні нової моделі випускника ВНЗ // Вченi зап. Харк. гуманiт. ун-ту “Нар. укр. акад.”. – 2005. – Т. 11. – С. 34–42. Інші статті та тези доповідей Высшая школа на контрактной цепи // Харьковские социологические чтения–95: Докл. и сообщ. участников / Социол. ассоц. Украины. Харьк. отд-ние. – Х., 1995. – С. 119–120. – Соавт. Золотарев В.А. Гуманизация технического образования как один из путей выхода из кризиса // Трансформація культури в системі вищої технічної освіти: Тез. доп. Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 23–24 трав. 1995 р. – Х., 1995. – С. Основные подходы к гуманизации образования и воспитания в высшей школе // Удосконалення концепцiї приватної освiти в Українi та проблеми органiзацiї науково-дослiдної роботи в приватних вузах: Тези Всеукр. наук.-практ. конф. (1–3 лют. 1995 р., Харкiв) / Харк. гуманіт. ін-т “Нар. укр. акад.” та ін. – Х., 1995. – С. 89–91. Фiнансова пiдтримка вищої школи як фактор подолання iнтелектуальної кризи // Пробл. освiти. – К., 1995. – Вип. 3. – С. 17–22. – Співавт. В.I. Ковальов. Гуманизация гражданского общества и власть // Четвертi Харкiвськi полiтологiчнi читання "Полiтична влада – елiти – лiдерство": Матерiали доп. та виступiв (29 лют. 1996 р., Харкiв) / Харк. асоц. полiтологiв, Нац. юрид. акад. України, Харк. гуманіт. ін-т "Нар. укр. акад." – Х., 1996. – С. 18. Структурные изменения в высшем инженерно-техническом образовании региона // Структура освiти в регiонi: проблеми оптимiзацiї: Матерiали мiжнар. наук.-практ. конф., 12–14 груд. 1996 р. / Харк. гуманiт. iн-т “Нар. укр. акад.” та iн. – Х., 1996. – С. 35–36. Iнтелектуальний потенцiал регiону: досвiд реалiзацiї // Новий Колегiум. – 2000. – № 5. – С. 19–22. Развитие творческих способностей студентов: реалии и возможности в приватных вузах // Экономико-правовые аспекты деятельности приватных вузов и концептуальные основы их дальнейшего развития: (Материалы II Междунар. семинара лидеров приват. образования), Харьков, 3–5 июля 2000 г. / Нар. укр. акад. и др. – Х., 2000. – С. 33–35. Регіональні аспекти управління безперервною освітою: Проблеми, досвід, перспективи // Сучасні проблеми гуманізації та гармонізації управління: Матеріали міжнар. наук.-практ. конф., Харкiв, 4–10 листоп. 2000 р. / Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна – Х., 2000. – С. 99. Экологическое образование и воспитание // Наук.-практ. конф. “Екологія Харківщини: стан, проблеми, перспективи”, Харків, 2000 р. – Х., 2000. – С. 12–13. – Співавт. Шутенко Л.М. Крок до вирiшення жiночих проблем // [ПрезидентуУкраїни, Верховнiй Радi України, Уряду України, органам центральної та мiсцевої виконавчої влади / НДI “Пробл. людини”. – К., 2001. – Т. 23: Жiнки в Українi. – С. 85–99. – Співавт.: С.О. Горбунова-Рубан, О.М. Таратута, I.Г. Давидова, М.К. Козир, Г.Ф. Пономарьова. Современная высшая школа: стратегия и тактика обновления. Что говорят и думают об этом студенты // Новий Колегiум. – 2001. – № 1/2. – С. 26–28. – Соавт. В.И. Астахова. Теоретико-модельные конструкции процессов управления в образовательной сфере // Вестн. Нац. техн. ун-та «Харьк. политехн. ин-т» – Х., 2001. – Вып. 8. – С. 15–21. – Соавт.: О.В. Уваров, К.А. Метешкин. Шляхи реалiзацiї ступеневої системи безперервної освiти в навчальних закладах Харкiвського регiону // Харкiвська вища школа: методичнi пошуки на рубежi столiть: Присвяч. 10-й рiчницi незалежностi України: Матерiали регiон. наук.-метод. конф., Харкiв, 20–23 лют. 2001 р. / Харк. нац. ун-т iм. В.Н. Каразiна та iн. – Х., 2001. – С. 3–6. Гуманітаризація освітнього простору – головний напрям модернізації освіти // Концептуальні засади модернізації системи освіти в Україні: Прогр. та матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 1 лют. 2002 р. / Нар. укр. акад. та ін. – Х., 2002. – C. 74–79. Освiта Харкiвщини – стан та шляхи вдосконалення // Проблеми та перспективи формування нацiональної гуманiтарно-технiчної елiти: Зб. наук. пр. / Нац. техн. ун-т "Харк. полiтехн. iн-т" та iн. – Х., 2002. – Вип. 3: Розвиток творчого потенцiалу гуманiтарно-технiчної елiти: Другi Крим. пед. читання. – С. 66–70. Особливості управління виховною роботою у вищих навчальних закладах у сучасних умовах // Управління сучасним вищим навчальним закладом: (Матеріали міжнар. наук.-практ. конф.), Харків, 7–8 жовт. 2002 р. / Нар. укр. акад. та ін. – Х., 2002. – С. 23–27. Становлення системи управління навчально-виховним процесом у вищих навчальних закладах України: нові умови та нові вимоги // Педагогіка і психологія. – 2002. – № 3. – С. 27–29. Безперервна освіта: напрямки розвитку: Доп. начальника Голов. упр. освіти і науки Харк. облдержадмін. на зустрічі з кер. від. освіти та педпрацівниками обл. 24 січ. 2003 р. // Новий Колегiум. – 2003. – № 1. – С. 6–10. Гражданская позиция педагога – основа его профессионализма // Проблеми сучасної педагогiчної освiти / Крим. держ. гуманiт. iн-т. – К., 2003. – Вип. 5. – С. 17–22. – (Педагогiка i психологiя). – Соавт.: В.И. Астахова. К вопросу о гендерном просвещении и воспитании студенчества // Становление профессиональной карьеры женщин: историко-философский, социологический и психологический аспекты: Материалы Междунар. науч.-практ. конф., Харьков, 28 февр. 2003 г. / Гос. комитет Украины по делам семьи и молодежи, Нар. укр. акад. и др. – Х., 2003. – С. 23–25. Науково-дослідна робота студентів як фактор виховання інтелектуальної еліти // Наука і освіта: Зб. наук. пр. / Акад. наук вищ. шк. України. – К., 2003. – С. 107–109. Управління процесом становлення національної системи виховання у вищій школі // Виховання в контексті соціальної адаптації студентства: Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.-семінару кер. ВНЗ та вчен.-дослід. із пробл. виховання студентства в сучас. умовах, Харків, 7 листоп. 2003 р. / Нар. укр. акад. та ін. – Х., 2003. – Ч. 1. – С. 16–21. Виховний процес в умовах безперервної освіти // Виховна робота як фактор гуманізації та гуманітаризації навчально-виховного процесу: Зб. матеріалів Харк. обл. п’ятої ювіл. наук.-практ. конф. пед. працівників вищ. навч. закл. І–ІІ рівнів акредитації, Харків, 25 лют.–3 берез. 2004 р. / Упр. освіти і науки Харк. облдержадмін. та ін. – Х., 2004. – С. 3–4. Диверсификация высшей школы Украины – приоритетное направление реформирования высшего образования и обновления его социальных идей // Коммун. хоз-во городов. Сер. экон. науки: Науч.-техн. сб. / Харьк. нац. акад. гор. хоз-ва. – К., 2004. – Вып. 54. – С. 12–33. К вопросу о возможностях взаимодействия вузов России и Украины в деле формирования лидерских качеств будущего специалиста // Политэкономические, социально-экономические и культурные аспекты сотрудничества России и Украины: История и современность: Материалы междунар. науч.-практ. конф., Воронеж, 24–26 дек. 2003 г. / Воронеж. гос. ун-т. Фак. междунар. отношений. – Воронеж, 2004. – С. 250–255. Концепции воспитательной работы со студентами в условиях непрерывного образования // Загострення конкурентної ситуацiї в освiтньому просторi: глобальнi та регiональнi проблеми: Матеріали. наук. семiнару кер. ВНЗ Схiд. регiону Украiни, Харкiв, 6 лют. 2004 р. / Нар. укр. акад. та iн. – Х., 2004. – С. 23–25. Деякі проблеми створення нової системи виховної роботи в сучасних вищих навчальних закладах // Методология и методика воспитательной работы в условиях непрерывного образования: Материалы Междунар. науч.-практ. конф., [Харьков, 12 февр. 2005 г.] / Нар. укр. акад. и др. – Х., 2005. – С. 3–5. Депоновані наукові праці Проблемы гуманизации высшего технического образования // Гуманистические функции образования и особенности их реализации в кризисном обществе / Харьк. гуманитар. ин-т “Нар. укр. акад.”. – Х., 1996. – С. 311–329. – Деп. в НИИВО 19.09.96, № 129–96. Всього більше 100 публікацій |