Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Технічні науки / Будівельні матеріали та вироби


Момот Віталій Олександрович. Високорухливі бетонні суміші для ремонту підводних транспортних споруд. : Дис... канд. наук: 05.23.05 - 2007.



Анотація до роботи:

Момот В. О. Високорухливі бетонні суміші для ремонту підводних транспортних споруд. - Рукопис

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.23.05 – будівельні матеріали і вироби. - Національна академія природоохоронного і курортного будівництва. Сімферополь, 2006

Дисертація присвячена розробці високорухливих бетонних сумішей для ремонту підводних елементів транспортних споруд.

У роботі досліджено особливості структуроутворення цементного каменю з мікронаповнювачем і пластифікуючими домішками в умовах підводного твердіння. Експериментально підтверджена ефективність використання високорухливих цементно-піщаних розчинів для ін'єктування міжзернових просторів крупного заповнювача при підводному бетонуванні.

Розроблено пластифікуючу домішку – полімер-карбамідний модифікатор (ПКМ). Доведено можливість отримання гідротехнічного бетону із заданими властивостями ін'єкційним способом із застосуванням цементно-піщаної суміші, що забезпечує високоефективне дифузійне й капілярне масопереміщення у формованому підводному масиві.

Доведено, що використання способу ін'єктування пластифікованого цементно-піщаного розчину з мікронаповнювачем забезпечує отримання нерозшаровуваної суміші, надійне віджимання рідкої фази з міжзернових просторів крупного заповнювача в процесі підводного бетонування.

Комплекс технологічних заходів дозволив забезпечити отримання бетонів із заданими властивостями для підводних робіт класів В15...В25 при зниженні витрати цементу на 15...20 % порівняно з традиційною технологією (ВПТ).

Проведені дослідження структури підводного бетону й обґрунтована технологія ін'єкційного методу підводного бетонування. На прикладі впровадження показана техніко-економічна ефективність ін'єкційного способу підводного бетонування при ремонті транспортних гідротехнічних споруд.

1. Досліджено особливості структуроутворення цементного каменю з мікронаповнювачем і пластифікуючими домішками в умовах підводного твердіння.

2. Експериментально підтверджено ефективність використання високорухливих цементно-піщаних розчинів для ін'єктування міжзернових просторів крупного заповнювача при підводному бетонуванні.

3. Розроблена модифікуюча домішка – полімер-карбамідний модифікатор (ПКМ) для отримання високорухливих сумішей.

4. Доведено можливість отримання гідротехнічного бетону із заданими властивостями при використанні ін'єкційного способу із застосуванням цементно-піщаної суміші, що забезпечує ефективне дифузійне та капілярне масопереміщення у формованому підводному масиві.

5. Встановлено, що введення в цементно-піщаний розчин мікронаповнювача ПГВФ викликає зміну кінетики гідратації в’яжучого у підводному середовищі; вміст гідросилікатів кальцію збільшується на 13...18 % порівняно з матеріалом без наповнювача, що пояснюється збудливим ефектом ПГВФ.

6. Виконані експериментальні дослідження структури цементно-піщаного розчину підвищеної рухливості для трубопровідного транспорту.

7. Досліджені гідродинамічні процеси заповнення цементно-піщаним розчином міжзернового простору затопленого крупного заповнювача.

8. Використання способу ін'єктування пластифікованого цементно-піщаного розчину з мікронаповнювачем забезпечує отримання нерозшаровуваної суміші, надійне віджимання рідкої фази з міжзернових просторів крупного заповнювача в процесі підводного бетонування.

9. Комплекс технологічних заходів дозволив забезпечити отримання бетонів із заданими властивостями для підводних робіт класів В15...В25 при зниженні витрати цементу на 15...20 % порівняно з традиційною технологією (ВПТ).

10. Проведені дослідження структури підводного бетону й обґрунтована технологія ін'єкційного методу підводного бетонування.

11. Доведена техніко-економічна ефективність ін'єкційного способу підводного бетонування.

Публікації автора:

1. Количественная система диагностики, оценки качества, технического состояния несущих строительных конструкций зданий и сооружений/ Н.В.Савицкий, А.Н. Пшинько, Н.А. Швец, Е.Ю. Худолей, А.Н. Савицкий, В.А. Момот, В.Ф. Дудник, В.Я. Биезбардис, А.В. Дудник//Сб.научн. тр.:Диагностика в строительстве. Вып.18, - Днепропетровск: ПГАСиА, 2002. – с.170-174.

2. Опыт восстановления гидроизоляции стен бердянского железнодорожного вокзала / Савицкий Н.В., Пшинько А.Н., Крисько В.В., Савицкий А.Н., Момот В.А., Чернец В.А., Никифорова Т.Д.// Сб. науч. тр.: Строительство. Материаловедение машиностроение; - Вып. № 25. – Дн-вск: ПГАСиА, 2003 – С.85-89.

3. Краснюк А.В., Заєць Ю.Л., Лисняк В.П., Момот В.О. Дослідження матеріалів для ремонту бетонних та залізобетонних транспортних споруд / Сб. научн. тр.: Строительство. Материаловедение. Машиностроение, вып. №30. – Дн-ск: ПГАСА, 2004. – С. 148-152.

4. Момот В.А. Анализ вопросов применения монолитного бетона в гидротехническом строительстве /Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. – Вип. 11. – Д.: Вид-во Дніпропетр. нац. ун-ту залізн.. трансп. ім.. акад. В. Лазаряна, 2006. – C. 217-219.

5. Момот В.О. Розробка високорухливих розчинів для ремонту бетонних та кам’яних транспортних споруд способом підводного ін’єктування /Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. – Вип. 12. – Д.: Вид-во Дніпропетр. нац. ун-ту залізн.. трансп. ім.. акад. В. Лазаряна, 2006. – С.137-139.

6. Момот В.О. Дослідження ефективної технології ремонту локальних пошкоджень бетонних та кам’яних споруд під водою високо рухливими цементними сумішами / Будівництво: Сб.научн. трудов. Вып. 35 ч.3. – Дн-вск. ПДАБА, 2006. – С. 116-121.