Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Технічні науки / Транспортні системи


Куш Євген Іванович. Визначення параметрів технологічного процесу перевезення пасажирів автомобільним транспортом з урахуванням стану організму водія : Дис... канд. наук: 05.22.01 - 2007.



Анотація до роботи:

Куш Є.І. Визначення параметрів технологічного процесу перевезення пасажирів автомобільним транспортом з урахуванням стану організму водія. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.01 – транспортні системи – Харківська національна академія міського господарства, Харків, 2007.

Дисертація присвячена вирішенню наукової проблеми з визначення параметрів технологічного процесу перевезення пасажирів автомобільним транспортом з урахуванням стану організму водія. Для досягнення поставленої мети розроблено комплекс моделей зміни стану організму водія і швидкості руху під час виконання ним різних елементів технологічного процесу: рух по перегону маршруту, по маршруту, простій на проміжній і кінцевій зупиночних пунктах.

Дослідження, проведені з використанням розроблених моделей, дозволили виявити, що при проектуванні технологічного процесу перевезення пасажирів доцільно враховувати зміну стану організму водія, його рівень водіння, параметри траси маршруту, транспортних засобів і умови руху.

З використанням отриманих закономірностей розроблено метод складання графіку виконання елементів технологічного процесу перевезення пасажирів з урахуванням стану організму водія. Отримані результати дали можливість зробити висновки, що для будь-якого водія можливі такі умови роботи, що дозволяють знизити ймовірність переходу стану його організму на рівень перенапруження, виснаження й зриву адаптації.

  1. Проведений аналіз методів проектування технологічного процесу перевезення пасажирів показав, що при визначенні його параметрів не повною мірою враховується стан організму водія.

  2. Виявлено, що зміна значення ПАРС організму водія при виконанні елементів технологічного процесу, а також технічної швидкості автобусів на перегоні маршруту й швидкості сполучення з достатньою точністю описуються лінійними регресійними рівняннями, де в якості змінних виступають параметри транспортних засобів, водія й умови руху.

  3. Дослідження показали, що при плануванні часу рейсу доцільно враховувати зміну стану організму водія, рівень його кваліфікації, параметри траси маршруту й пасажиропотоки на ньому, умови руху й технічні характеристики транспортних засобів.

  4. Тривалість планових простоїв на кінцевих пунктах маршруту доцільно диференціювати залежно від типу транспортного засобу, параметрів маршруту й водія.

  5. Параметри транспортних засобів й маршруту перевезення пасажирів визначають припустимі вікові й кваліфікаційні характеристики водія.

  6. Стаж роботи водія на транспортних засобах міського пасажирського транспорту тривалістю 5 років забезпечує припустиму зміну стану організму водія будь-якого віку за період роботи.

  7. Розроблений метод складання графіка виконання елементів технологічного процесу перевезення пасажирів на маршруті дозволяє враховувати вікові й кваліфікаційні параметри водія з обмеженням рівня стану його організму.

Публікації автора:

  1. Давидич Ю.А., Засядько Д.В., Давиденко М.В., Куш Е.И. Мероприятия по снижению утомляемости водителя городского пассажирского транспорта // Вестник ХНАДУ. – Харьков: Изд. ХНАДУ, 2004. – Вып. 26. – С. 87-90.

  2. Давидич Ю.А., Куш Е.И. Выбор марки подвижного состава для работы на маршрутах городского пассажирского транспорта с учетом состояния водителя // Збірник наукових праць НГУ, № 21. – Дніпропетровськ: НГУ, 2005. – С. 93-97.

  3. Куш Е.И. Закономерности изменения состояния водителей при работе на маршрутах различной протяженностью // Вісник КДПУ. – Кременчук: КДПУ, 2006. – Вип. 2/2006 (37) Ч.1. – С. 89-91.

  4. Куш Е.И. К вопросу о параметрах простоя автобусов на остановочных пунктах маршрутов городского пассажирского транспорта // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – 2006. – № 1/2 (19). – С. 39-41.

  5. Давидич Ю.А., Куш Е.И. Составление графика работы подвижного состава на маршрутах городского пассажирского транспорта с учетом состояния водителя // Коммунальное хозяйство городов. – К: Техніка, 2006. – Вып. 69. – С. 156-161.