Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Психологічні науки / Педагогічна та вікова психологія


Нодзельська Алла Сергіївна. Взаємозв'язок інфантилізму з психологічною імпотенцією та їх корекція. : Дис... канд. наук: 19.00.07 - 2008.



Анотація до роботи:

Нодзельська А.С. Взаємозв’язок інфантилізму з психологічною імпотенцією та їх корекція. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. – Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2008.

Дисертацію присвячено дослідженню взаємозв’язку інфантилізму з психологічною імпотенцією та виявленню можливостей їх корекції. У роботі висвітлено теоретичні підходи до проблем інфантилізму та психологічної імпотенції, встановлено їх взаємозв’язок у контексті психодинамічного підходу.

Розкрито психологічний зміст інфантилізму і психологічної імпотенції та виявлено їх глибинно-психологічні витоки, пов’язані з едіпальними залежностями. Доведено, що особливу роль у їх формуванні відіграє період розвитку від 2-6 років, в якому дитина особливо гостро переживає табу на вільне виявлення енергії лібідо, що призводить до її блокування та імпотування. З’ясовано, що інфантилізм та психологічна імпотенція деструктують поведінку суб’єкта, зумовлюючи ригідність поведінкових проявів, пасивність, несамостійність, депресивність.

Виявлено глибинні детермінанти формування інфантилізму та тенденцію до психологічної смерті, встановлено їх взаємозв’язок із психологічними захистами, регресивними проявами та принципом задоволення. Доведено результативність використання методик АСПН в їх системній впорядкованості, які є адекватні до поставлених завдань щодо виявлення глибинних детермінант інфантилізму та психологічної імпотенції у їх взаємозв’язках, з метою нівелювання регресивних наслідків інфантилізму і психологічної імпотенції та забезпечення результативності їх підготовки.