Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Технічні науки / Транспортні системи


Куниця Олексій Анатолійович. Зниження часу очікування пасажирами міських маршрутних транспортних засобів : Дис... канд. наук: 05.22.01 - 2008.



Анотація до роботи:

Куниця О. А. Зниження часу очікування пасажирами міських маршрутних транспортних засобів. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.01 – транспортні системи. – Харківська національна академія міського господарства, Харків, 2008.

Дисертація присвячена розвитку наукових положень з визначення і зниження часу очікування пасажирами міських маршрутних транспортних засобів. Зниження цього часу є головним внутрішнім резервом перевізного процесу, і це є одним з напрямків підвищення якості перевізного процесу пасажирів. Відхилення значень дійсного часу очікування пасажирів відносно його планових значень відбувається під час виконання процесу перевезень, і тому знижувати його треба лише під час виконання цього процесу в режимі реального масштабу часу шляхом оперативного керування.

В роботі, виконаній за умов реалізації оперативного керування міською маршрутною мережею автомобільного транспорту з використанням переваг засобів мобільного зв’язку і комп’ютерної техніки, створено модельний комплекс, в якому отримано теоретичні залежності, що дозволяють визначати, з урахуванням зміни поточних значень факторів формування пасажиропотоків і руху автобусів, і знижувати час очікування пасажирів.

Для зниження дійсного часу очікування пасажирів створено новий науковий продукт у вигляді алгоритму прийняття рішень з розробки заходів оперативного керування параметрами перевезень кожного транспортного засобу в режимі реального масштабу часу, який розроблено на підставі поєднання різних частин набору теоретичних залежностей модельного комплексу і використання поточних даних, що надає АСОУ.

1. На підставі аналізу розвитку технічних засобів зв’язку, систем контролю, комп’ютерної техніки розроблено принципово нову структурну схему АСОУ з постійним каналом керуючого зв’язку.

2. Розроблені наукові методи і моделі оцінки і зниження часу очікування пасажирів при оперативному управлінні.

3. Створено теоретичну базу оперативного управління зниженням дійсного часу очікування, визначення цільових функцій і рівня організації перевезень.

4. Алгоритм управління міськими маршрутними транспортними засобами дозволяє встановити види порушень руху і визначити один керуючий вплив з метою відновлення подальшої роботи кожного транспортного засобу згідно планових для нього параметрів руху.

5. Дійсне зниження часу очікування пасажирами автобусів досягається шляхом оперативного керування перевезеннями і може дорівнювати 10%.

Публікації автора:

1. Куница А. А. Перспективы применения GSM сетей на автомобильном транспорте // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – Луганськ. - 2004, Вип. №7 (77) (частина 1). - С. 151 – 156.

2. Доля В. К., Куница А. А. Определение времени ожидания пассажиров на маршруте на основе экспериментальных исследований // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – Луганськ. - 2006, Вип. №7 (101). - С. 29 – 32.

3. Куница А. А. Визначення дійного часу очікування пасажирів при оперативному управлінні // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: Наук.- вироб. зб. / Горлівка: АДІ ДонНТУ, 2006. - №2(3). – С. 77 – 81.

4. Куница А. А. К вопросу определения представительных сечений с учетом наполнения салона автотранспортного средства // Вісник Донецького інституту автомобільного транспорту. – Донецьк: Вип. 1, 2006. – С.39 – 42.

5. Куница А. А. Результати експериментальних досліджень пасажирських перевезень на міській маршрутній мережі // Вісник Донецького інституту автомобільного транспорту. – Донецьк: Вип. 4, 2006. – С.36 – 42.